PDA

View Full Version : Air France ansatt tatt med hasj på Osl


MartinL
02-01-2010, 10:46
Flink bisk:lol:


Den 38 år gamle kabinmedarbeideren kom til Oslo lufthavn Gardermoen torsdag ettermiddag og skulle tilbringe inngangen til det nye året på norsk jord.

– Han gikk gjennom tollen og ble stoppet av tollvesenet. En av deres narkohunder markerte, opplyser vaktleder Åge Ødegaard ved Gardermoen politistasjon til rb.no.

Det viste seg at franskmannen hadde gjemt 2.1 gram hasj i trusa. Han ble ilagt et forelegg på 4000 og ble deretter dimitert.

http://boarding.no/art.asp?id=39794

Gunnar
02-01-2010, 11:01
Huffda... Er vel mulig at det venter en aldri så liten oppstrekker vel hjemme i Frankrike?

Someone
02-01-2010, 13:58
Jævlig tullete å risikere såpass mye for en bønne på nyttårften:rolleyes:

Discus
02-01-2010, 14:01
Ser ut som truser har blitt det nye populære oppbevaringsstedet for kjemikalier.

Jarlabanke Vking
02-01-2010, 14:31
er det flere enn meg som reagerer på at han bruker TRUSE? :D

JoeW
02-01-2010, 14:38
er det flere enn meg som reagerer på at han bruker TRUSE? :D

Oida, ville underbukse høres bedre ut?

Det skjer til stadighet med mange selskaper og ground handlingagenter og er fryktelig dumt. Med mindre man har andre regler i Frankrike(det går jo for å være umulig å si opp folk der) mht adgangs- og vandelskontroll vil han jo miste jobben. Synd for ham.

view
02-01-2010, 15:27
Tipper jobben ryker der, og det er jo sånn det skal være.

Nick Figaretto
02-01-2010, 16:43
er det flere enn meg som reagerer på at han bruker TRUSE? :D

Har du ikke sett franskmenn på badestranden, da? De går jo rundt og viser fram godteposene sine i åletrange Speedo'er hele sommeren... :D

Jarlabanke Vking
02-01-2010, 17:30
Har du ikke sett franskmenn på badestranden, da? De går jo rundt og viser fram godteposene sine i åletrange Speedo'er hele sommeren... :D

hihi.... jo jeg merker at jeg nok har noen fordommer mot mannlig fransk kabinpersonale når jeg leser artikkelen. :D

anyways, rart hva mennesker gjør for litt kortsiktig moro!

LN-KRF
02-01-2010, 17:46
Herregud er det mulig, jaja da er Truser på moten..

Da VIL jobben ryke, er ingen bønn der gitt..

Ville aldri risikert jobben for det der altså...

O_K_
02-01-2010, 18:53
Folk som har såpass dårlig evne til å tenke fremover og vurdere hvilke konsekvenser det de gjør kan få vil jeg helst ikke ha som sikkerhetsannsvarlige i en kabin jeg er passasjer i.