PDA

View Full Version : Spørsmål om thai air OSL-bangkok

kamp
29-12-2009, 09:35
Jeg ser at det står at flyet har strøm. Er det "nok" støm til å lade bærbar pc?

Er det noen som vet hvor jeg kan finne ut hvilke filmer/spill o.l. som er på skjermen på stolen foran?

Spantax
29-12-2009, 09:46
Jeg fløy på economy med dem for en drøy mnd siden. På 772ER har de to "power-outlet" per treseter, og det går helt fint å lade laptopen.

Litt info om AVOD her: http://www.thaiair.com/thai-services/in-the-air/en/Economy%20class/economy-class-inflight-entertainment.htm

Av spill husker jeg Super Mario, Caveman, tetris og en hel del pin-ball lignende greier.

Andre1980
29-12-2009, 10:15
Noen som vet om de fremdeles går halvfulle til Bangkok eller om det har tatt seg opp nå i det siste? Skal ut å reise med dem i slutten av Januar. Hadde vært fint med en 3-seter for segselv... ihvertfall et sete ledig mellom meg og naboen!

kimmam
29-12-2009, 11:15
Har noen som skal reise 21. jan og flyet dems er vel sånn ca litt over halvfullt, i følge checkmytrip. Ser ut til at nesten alle er plassert i fremre kabin. mange rader som er helt tomme i andre economykabinen.

Noen som vet om det trengs noen form for spesialadapter til laptopen, eller er det bare å plugge inn den vanlige?

Spantax
29-12-2009, 11:59
Noen som vet om det trengs noen form for spesialadapter til laptopen, eller er det bare å plugge inn den vanlige?

Jeg brukte en helt enkel en - ikke noe spesielt med den.

kimmam
29-12-2009, 12:07
jaok. takk :)

kamp
29-12-2009, 14:46
Jeg snakket med thai air i dag og fikk beskjed om at det flyet jeg skal ta var fult ;)

kamp
29-12-2009, 14:57
Jeg logget inn på checkmytrip.com men hvor kan jeg se hvor fult flyet er?

Discus
29-12-2009, 15:01
På checkmytrip ser du antagelig hvor mange seter som er tatt, det betyr ikke at man kan telle ledige seter for å se hvor mange billetter som er igjen. Eksakt fyllingsgrad får du ikke tak i, det holder selskapene tett til sitt bryst.

På seatcounter.com kan man også få en indikasjon. (Et kjapt søk på forumet så finner du div. poster relatert til det)

kamp
29-12-2009, 18:20
På checkmytrip ser du antagelig hvor mange seter som er tatt, det betyr ikke at man kan telle ledige seter for å se hvor mange billetter som er igjen. Eksakt fyllingsgrad får du ikke tak i, det holder selskapene tett til sitt bryst.

På seatcounter.com kan man også få en indikasjon. (Et kjapt søk på forumet så finner du div. poster relatert til det)

Hm.. Jeg finner ikke dette heller jeg, :(

Superhai
30-12-2009, 00:56
Høysesongen til Thailand er nå så sannsynligheten for fulle fly er stor.

kimmam
30-12-2009, 12:10
Hm.. Jeg finner ikke dette heller jeg, :(

Under "your flight selection" finner du "view details". Der står det sete nr, matvalg osv (hvis sete og spesialmat er valgt da)

Farmer
30-12-2009, 19:09
Stort sett helt fulle fly fra midten av desember .. og det er vel å forvente at det fortsetter slik til påsken er over.
Det å sjekke via Checkmytrip etc, gir ikke noe som helst bilde av hvor mye som er solgt ..

Andre1980
30-12-2009, 19:50
Checkmytrip viser vel bare der hvor setereservasjon er tatt... Jeg måtte selv ringe etterpå for å få tildelt et sete....

Seatcounter viser 4 ledige plasser i alle klasser bortsett fra K og T. Checkmytrip viser over 100 ledige seter.