View Full Version : En kald Viking!
I går natt ble jeg oppmerksom på denne Vikingen som sto på Innland-park idet jeg forlot Terminalen. Men da var det for sent- kunne ikke kjøre tilbake. Pussig nok sto den der idag også, nedsnødd - siden det var en greker frøs den nok litt! :D
Med 15 kalde og tåke på OSL igår og med snøvær idag, ble den jo et idyllisk skue med rimfrosne trær i bakgrunnen! Bildet er tatt med Canon G-10 (kompakt).
http://i273.photobucket.com/albums/jj239/Knortekjepp/Planespot/SX_SMS_OSL_IMG_0557DEr.jpg
baselutvann
20-12-2009, 11:22
bra og veldig skarpt. Har du fler fra osl den natten?
svgspotter
20-12-2009, 11:51
Fint bilde! :) snø er det i stavanger og! :D PS
MYE!!!
ATC-flyradar
20-12-2009, 22:39
Meget flott bilde Dag - skikkelig nattersbilder i mørke, men med sne på bakken - flott.
L1011-500
20-12-2009, 23:29
Brrr... den så kald ut! Flott bilde, men er det noen som kan svare på hvorfor flyet står i "revers"?
Fordi det skal rygge ut skjønner du vel... :p
Et flott bilde av en flytype som vekker gode minner. Etter min "subjektive mening ;) " er MD-80/DC-9/MD-95/Boeing 717 den vakreste "airliner" på tre hjul ;)
Du har også fått et veldig skarpt og fint bilde i flombelysinga.
Mvh.
Dag
Takker for kommentarer! :)
bra og veldig skarpt. Har du fler fra osl den natten?
Dessverre- tok bare det ene bildet! Hadde bare 8 minutter til rådighet! (den tiden det er lov å stå med bussen foran terminalen).
Dag
Denne var innleid av Forsvaret for å frakte personell fra KKN, var selv i KKN å handlet den før jeg fløy med den ned igjen. Utrolig fin flight vi hadde i denne gamle traveren.
Et flott bilde av en flytype som vekker gode minner. Etter min "subjektive mening ;) " er MD-80/DC-9/MD-95/Boeing 717 den vakreste "airliner" på tre hjul ;)
Du har også fått et veldig skarpt og fint bilde i flombelysinga.
Mvh.
Dag
Jeg må si at du er inne på noe der Dag! En flott "Mad Dog", 20 år gammel og med en litt omflakkende fortid.
Blackhawk
06-01-2010, 16:20
Morsomt! Akkurat denne maskinen tok jeg bilde av
på Lanzarote (ACE) den 22. Desember - altså ca.
to uker siden.
Dette er vel første gangen jeg peker på noe fra deg, Dag... er ikke fronten litt vel lys? Det er mulig jeg ser feil på min monitor men det ser i alle fall slik ut; ikke mye men et klikk for lyst?
Dette er vel første gangen jeg peker på noe fra deg, Dag... er ikke fronten litt vel lys? Det er mulig jeg ser feil på min monitor men det ser i alle fall slik ut; ikke mye men et klikk for lyst?
Tja! Det ligger nå snø over vinduene og ned på nesa da! Ikke lett å gjøre noe med det, men er enig at det ser utbrent ut!;)