View Full Version : Spotter alert, glem Obama!
FlyChick
09-12-2009, 22:48
God onsdag kveld!!
Håper dette er riktig sted å henvende meg, litt usikker, men gjør et forsøk! Kvinne i nød trenger hjelp:
Setter min lit til at noen i NSFF har vært/kan dra på Osl-tokt og knipse noen bilder av Robbie Williams som ankommer i kveld. Vet fra kollega på Torp at privatflyet hans skal stå der i natt og ankommer cirka 0030. Fikk ikke stå på Osl pga prominent besøk visstnok ;)
På forhånd tusen takk for bildene! :D
Twin Otter
09-12-2009, 22:50
Nå forstår jeg ikke helt. Har privatflyet levert robbie på OSL, ferry-flydd til TRF for å bli parkert der???
Kunne ikke Robbie ha hoppa av på TRF da?
FlyChick
09-12-2009, 22:52
Den gikk/har gått ferry Osl-Trf med crew på 4, satt han av på Osl, sikkert fordi han har hotell i oslo siden han skal på Skavlan....
Ikke at jeg kan hjelpe her i Nord, men jeg synes Robster'n kunne kjørt konsert i Oslo når han nå først er her... *venter på lansering av Tour 2010*
Spilles ikke Skavlan inn i Stockholm?
FlyChick
09-12-2009, 23:05
Trodde jeg og, men på Nrk sine sider så jeg at opptak "Skavlan 10. des på Marienlyst" var utsolgt....så virker som de spiller inn begge plasser..eller så er det fordi Will Smith skal være med også... http://www.nrk.no/nyheter/nobels_fredspris/1.6891640 :)
*Venter og venter selv på Tour 2010* :D
Hmm ... nå er dette et FLY-spotterforum ... kjendisspotting hører vel hjemme et annet sted ... ? :love:
FlyChick
09-12-2009, 23:08
Nei nei nei, jeg ønsker Robbie MED fly!!!
Lurer på hva det er han kommer med denne gangen...Før hadde han en A319 i egen livery :)
Nå kommer han med "IceJet 100", en Dornier 328Jet. Lander på 19R i dette augelokk og slipper av han med følge før den går til Torp.
FlyChick
09-12-2009, 23:25
Kan en moderator forklare meg hvorfor tråden blir flyttet når det er bilde av FLYET jeg ønsker???? Om Robbie er med på det, så er det en bonus. Nå blir jo mulighetene for at det går ann å få knipset noe ødelagt, siden dere har lagt i et "dødt" forum. Så hjertelig takk for det.
FlyChick
09-12-2009, 23:27
Thomas :) kult, takk! Noen mulighet for at du får tatt et bilde? :D
Kan en moderator forklare meg hvorfor tråden blir flyttet når det er bilde av FLYET jeg ønsker???? Om Robbie er med på det, så er det en bonus. Nå blir jo mulighetene for at det går ann å få knipset noe ødelagt, siden dere har lagt i et "dødt" forum. Så hjertelig takk for det.
De er veldig nazi på slikt her inne - du er ikke den første. Om det er noen trøst er det jo ganske mørkt ute for øyeblikket, og oddsen for at noen får tatt bilder er svært liten uansett. Det vil ligge en link til denne tråden i selve "hovedflyforumet" en stund framover også :) Vet ikke om flightradar24.com kommer til å vise flyet når det flyr til TRF igjen, men i så tilfelle kan du jo snappe opp reg'en og søke det opp på airliners.net?
LN-KKY her på forumet fikk bilde idet han gikk ut av flyet. Kanskje han laster opp bilde av flynesen med en bustete Robbie.
Kan en moderator forklare meg hvorfor tråden blir flyttet når det er bilde av FLYET jeg ønsker????
Hmmmm .... lett å misforstå den der .... ;)
Setter min lit til at noen i NSFF har vært/kan dra på Osl-tokt og knipse noen bilder av Robbie Williams som ankommer i kveld.
Greit nok - tråd legitimert ... men vi kan godt klare oss uten å bli kalt nazi, Polaris .... :angry:
FlyChick
09-12-2009, 23:35
Reg´n skal jeg alltids klare å få tak i når den har landet på Trf...hadde bare vært litt gøy med et helt ferskt bilde, tatt "her" om du skjønner :) Håpet at det kanksje var noen på osl som var strategisk plassert, f.eks på tarmac ;)
Velkommen til forumet FlyChick! Ja det kom jo en DO-328 Jet til Tromsø i sommer med Snoppen Dogg var det vel. Vamp kom også med en slik maskin for noen år siden. Men det var da det... og beklager at jeg ikke kunne hjelpe deg i denne saken. :)
Nå kommer han med "IceJet 100", en Dornier 328Jet.
Da er det isåfall en av disse ...
http://www.icejet.is/fleet.html
Tommy777
10-12-2009, 00:00
Da er det isåfall en av disse ...
http://www.icejet.is/fleet.html
Det gaar daarlig med Robbie?? Kan han ikke chartre seg ett bedre fly enn et som cruiser paa 0.64?? :rolleyes:
Sist gang jeg chartra fly var det en 757-300 for meg selv og mine naermeste venner :P
FlyChick
10-12-2009, 00:12
LN-MEH: Tusen takk :) skjønner det blir en smule vrient å hjelpe til helt fra Tos, men du har vel sett annet "morro" på himmelen i dag? :D
Thomas: Nu har jeg sendt en pm til LN-KKY, får håpe på positivt svar :up:
Nei Robbie får se å tjene seg noen dollars igjen, og stille med noe Ultra Fancy neste gang :colgate:
Men takk for all hjelp! :)
Greit nok - tråd legitimert ... men vi kan godt klare oss uten å bli kalt nazi, Polaris .... :angry:
Er ikke så ille i dagens moderne "ungdomsspråk"..... ;)
Det gaar daarlig med Robbie??
Det gjør forsåvidt det. Han har ikke hatt et godt selgende album siden Escapology i 2005, han har hatt to fullstendige flopper av album og har "mistet seg selv" et sted i USA hvor han har blitt fascinert av UFOer og annet spirituelt vås. Hadde faktisk tenkt å kommentere litt tidligere; at det neppe var noe logojet han kom med med tanke på siste års utviklinger.... (Jeg er ikke noe superfan per i dag, men når jeg var i mine fjortisår var jeg diehard fan, og drømmer om en konsert bare for å få "avsluttet det kapittelet" :) )
Sist gang jeg chartra fly var det en 757-300 for meg selv og mine naermeste venner :P
Og jammen planlegger ikke gutten å chartre en A340 for sine nærmeste venner neste gang ;)
Bizflyer
10-12-2009, 00:40
Joda, men du hadde ikke en 753 med Tommy livery du da!:p
BF:cool2
Tommy777
10-12-2009, 04:50
Og jammen planlegger ikke gutten å chartre en A340 for sine nærmeste venner neste gang ;)
Yepp. Eat your heart out, Robbie og alle rockestjerner! :D
Dere skulle sett trynet til kjerringa da hun aapnet posten og fant en regning paa nesten 100K Euro i mitt navn ;)
Nick Figaretto
10-12-2009, 08:10
Hmmmm .... lett å misforstå den der .... ;)
Hupp! Jeg vil bare påpeke at det å være "litt nazi" på ting som faktisk er viktig, ikke nødvendigvis er negativt.
Er ikke så ille i dagens moderne "ungdomsspråk"..... ;)
Nu är inte jag allt för många år äldre än vad du är Kära Frk. Polaris men jag lever nära folk som har fått utstå det ena och det andra av nazister under det stora kriget och jag tycker det är illa. Tror inte att jag är ensam om det heller och ber därför om att slippa sånna "tåpliga" utttryck riktade mot mods eller någon annan.
Vänner emellan kanske men inte på ett publikt forum.
Nu är inte jag allt för många år äldre än vad du är Kära Frk. Polaris men jag lever nära folk som har fått utstå det ena och det andra av nazister under det stora kriget och jag tycker det är illa. Tror inte att jag är ensam om det heller och ber därför om att slippa sånna "tåpliga" utttryck riktade mot mods eller någon annan.
Vänner emellan kanske men inte på ett publikt forum.
Sorry mac, jeg er og blir uvant med at folk skal være så strikte, offisielle og særs seriøse ;) Point taken.
strikte, offisielle og særs seriøse.
Vel - selv om det er lenge siden, er det mange her på forumet, meg selv inkludert, som fortsatt har et svært personlig forhold til ting som skjedde under krigen ... Jeg skjønner at det er vanskelig å forstå for dere som er yngre, men jeg synes dere bør respektere at det fortsatt er et sårt emne for mange.
Men da legger vi denne ballen død og konsentrerer oss om islanske Dornierer.
Polaris: Jag lever efter "to err is human and to forgive is divine"
No hard feelings :)
On a lighter note - Herren tråden havner om spotter også .....
-Jeg har sett en diger firkant på størrelse med en fotballbane sveve over meg og forsvinne, og da tenker man jo: «What the fuck is that?», avslørte Williams.
http://www.kjendis.no/2009/12/10/kjendis/robbie_williams/tv_og_medier/musikk/9451345/