PDA

View Full Version : God Söndag morgon


Savipix
08-05-2005, 03:16
Inte varje Söndag man är uppe före EB. Har fått totalt 2 timmar sömn i natt. Skall hämta en kamrat som skulle landat 2330 men är försenad till 0430.

Ser ut att bli fint väder under dagen.. Som gjort för att sitta med böckerna på terrassen.

Ha en fin söndag

Bizflyer
08-05-2005, 06:50
Her er jeg nettopp kommet hjem etter litt helge-natte-jobbing! Skal bli godt å få hvilt kroppen litt nå!

Her i sør ser det ut til å bli en strålende dag! Ingen store planer, bortsett fra å få med meg hvor mye Start slår Odd Grenland i kveldens kamp på Kristiansand Stadion!

EB
08-05-2005, 08:06
Glad morgen...(...selv om jeg har "forsovet" meg helt frem til 08:00 på en søndag!) Det er opphold - men ikke like strålende som i går. Håper snart noen skrur på varmen i tillegg til bare å vise oss solen. Ha en bedre søndag!

wf145
08-05-2005, 10:40
God formiddag til alle, og GRATULERER med frigjeringsdagen!!

Speedbird
08-05-2005, 10:43
God formiddag, godtfolk! :)
Har jobbet på flymuseet her de siste dagene,
og i dag er det ikke noe unntak - i dag skal
jeg selge inngangsbiletter, steke vafler og gå
rundt og passe på at folk ikke plukker på flyene.

Ha en fin dag! :)

jb1
08-05-2005, 11:42
God formiddag er det nå for dem som ikke står opp så tidlig. Jeg er midt i eksamener, to er gjort, to til igjen. Imorgen er det analysedag, alltid spennede hvordan de legger den opp.

Falcon
08-05-2005, 12:07
God middag! Tidlig oppe med junior i dag, men jeg klarte å lure meg til litt søvn under "Stor ståhai"... Nå er det snart dags for å gå på en visning og reise ut og pakke ut båtprosjektet etter vinterdvalen. Skulle gjerne vært på sportsvognstreffet på Øvrevoll også, men man får bare ikke tid til alt lenger. Akk, ja. :)

Speedy: Kult at du står på for flymuseet! Hvis du bruker halvparten så mye energi på dem som du har brukt på BAK bør resten av gjengen være rimelig fornøyde. :) Vet du forresten om det er noen der nede i morgen ettermiddag? Er muligens i nærheten.

Exiz
08-05-2005, 12:49
Og da er man "ready for action" her også.
Som Bizflyer sa er det fint vær her, bortsett fra et par skyer.
Dagen min skal derimot ikke tilbringes på fotballkamp (aldri vært på og har ikke planer om det heller), men må istedetfor brukes til å øve til tre heldagsprøver til uken.

Og Speedbird; husk hva vi snakket om! Ikke spis alle vaflene nå. :p

TigerBlack
08-05-2005, 12:59
God morgen fra Kløfta :)

Akkurat stått opp (litt syvsoving er greit av og til)

Bedre halvdel skal trene med bikkja idag, så jeg vurderer en tur på vollen. pr nå er det avgang/landing på 19R/L hører jeg her.


Bedre dag ønskes :)


:thumbup

Speedbird
08-05-2005, 17:30
Falcon;
Takker så meget for det! =)
Er kjekt å være engasjert ved museet - lærer mye, og fritiden her nede går mye lettere.

Jeg skal nok ikke på museet i morgen - men det pleier å være folk der uansett på ettermiddag/kvelden.
Det er sikkert mulig å få kikket litt hvis man banker på døren til museet.

Forøvrig så skal vi jobbe på Super Puma prosjektet på tirsdags ettermiddag,
så hvis du er i området da også - så kan jeg sikkert få ordnet en tur inn på museet?

Exiz;
;)
Joda - spiste noen vafler - men klarte no alikevel få få solgt i overkant av 200 vafler.....!
Så det skal ikke være så mye å klage på.
Var mye folk som var og besøkte museet i dag - faktisk beste dagen så langt i år,
fortsetter sesongen slik - så kan dette bli en meget bra sesong! :)

LN-MOW
08-05-2005, 18:04
Morsdag her borte ... morgenens plikter er gjennomfoert og naa er vi klare for fotballkamper!!

Exiz
08-05-2005, 18:15
Speedbird;
Spanderer du en vaffel og litt info får jeg kanskje ta meg en tur bort en dag jeg slutter tidlig på skolenn, eller i en helg... ;)

Falcon
08-05-2005, 21:43
Originally posted by Speedbird
Falcon;
(...)

Forøvrig så skal vi jobbe på Super Puma prosjektet på tirsdags ettermiddag,
så hvis du er i området da også - så kan jeg sikkert få ordnet en tur inn på museet?

(...)

Tusen takk, men det er bare en dagstur denne gangen. Men vi sees forhåpentligvis ved en senere anledning!