PDA

View Full Version : United har løst problemet med kostnader

Isbamse
08-12-2009, 14:33
http://www.theonion.com/content/news/united_airlines_exploring

De bare bunter alle passasjerene sammen, og stabler dem pent. De tyngste amerikanerne underst. 98% kom frem i god behold.

Desk pilot
08-12-2009, 14:52
Dersom man vil ha ekstra luksus som f.eks. stoler, kan man vurdere denne setekonfigurasjonen. ;)

O_K_
08-12-2009, 15:54
Hmmm... Dette høres jo spennende ut. Konseptet gjør jo også at de snart kan starte med prising i forhold til volum, slik at vi som tar liten plass, og egner oss for stabling kan få billigere billetter.

Et problem jeg kan se er at BOB konseptet kan bli vanskelig å gjenomføre, etter som det kan føre til at stablene begynner å svelle ut. Dette kan føre til at de beskjedene 2% med skade som var rapportert øker, og i værste fall kan kanskje presset føre til strukturelle skader på flykroppen? Hvor stort tapet i inntekter blir om de dropper BOB har jeg ingen forutsetning for å beregne, men det må være betydlige inntekter der også ettersom det ser ut som fler og fler mener det skal redde flybransjen.

Utflyttet
08-12-2009, 16:10
Dersom man vil ha ekstra luksus som f.eks. stoler, kan man vurdere denne setekonfigurasjonen. ;)

Jeg legger merke til at denne konfigurasjonen ikke passerer knyttenevetesten, hverken med eller uten lår/kne. ;)

-A