View Full Version : Tid mellom flyavganger på Flesland
Widerøe fra FDE skal lande på BGO kl 19:13. Er det da veldig risky å ta å sjanse på DY videre kl 20:10 når man har bagasje som må hentes ut og sjekkes inn.? Er det kjappt og enkelt og sjekke inn fra en WF flight til en DY flight på Flesland?
Hvis SAS er en mulighet på flighten din fra BGO, så ville jeg nok ha valgt SAS fremfor Norwegian :) Da får du sjekket inn bagasjen til slutt-destinasjon, samt at du har enda flere fordeler f.eks hvis flyet fra FDE skulle bli forsinket/innstilt
Hvis SAS er en mulighet på flighten din fra BGO, så ville jeg nok ha valgt SAS fremfor Norwegian :) Da får du sjekket inn bagasjen til slutt-destinasjon, samt at du har enda flere fordeler f.eks hvis flyet fra FDE skulle bli forsinket/innstilt
Jo da skjønner det. Men var 1500kr dyrere med SK. Derfor jeg lurte på om det var noe håp om å rekke det, eller om det er umulig? :)
Den er litt for tight til at jeg hadde tatt sjansen, iallefall .... Litt treg bagasjeutlevering, og du har tapt, selv om maskinen er på rute inn.
Joda, det KAN gå, men det er strengt alt for knapp tid til å hente ut bagasje for å sjekke inn på nytt. Hvis du ikke trenger å sjekke den inn, så går det nok fint, gitt at WF er i rute...
Okay. Spørs om det må bli det tryggeste (og dyreste) alternativet da..:D
Ved forbindelser hvor DY er involvert.. Minimum 3 timer for flybytte!