PDA

View Full Version : Bra novembertall for FR


imm
05-12-2009, 15:14
En økning på 15% fra i fjor, og kabinfaktor på 80 er ikke galt. Det var veldig nære de nådde 5 millioner passasjerer i November ifølge boarding.no

http://www.boarding.no/art.asp?id=39415


Siste 12 måneder har de hatt 64,8 mill passasjerer, og en kabinfaktor på 82

svetho
05-12-2009, 19:06
Det er rart det er ingen som kommenterer denne posten.....))) Hadde det vært nedgang hadde vel "alle" kommentert det. 120 som har lest, men ingen kommentert..

November er jo en måned som normalt sett ikke har så mange passasjerer som gjennomsnittlig, så veldig bra av FR!!!

SQ 777
05-12-2009, 20:15
Er i AMS i KL lounge, kort inne paa nett med KL's PC , . Jeg applauderer...:up::up:

Polaris
05-12-2009, 20:26
Det er rart det er ingen som kommenterer denne posten.....))) Hadde det vært nedgang hadde vel "alle" kommentert det. 120 som har lest, men ingen kommentert..

Det er fordi ingen har noe konstruktivt å komme med. Sikkert en god del som tenker "det var nå som bare f....!!!" ;)

imm
05-12-2009, 20:34
Det er fordi ingen har noe konstruktivt å komme med. Sikkert en god del som tenker "det var nå som bare f....!!!" ;)

Hehe, du har nok rett i det.
Det blir nok mange champagne korker som flyr i taket, flagg som heises og vill jubel den dagen FR eventuelt melder om nedgang i passasjerantall. DA blir det nok en del postinger vil jeg tro ;)

MartinL
05-12-2009, 22:21
Moro for Ryanair. Utrolig hvordan de klarer å ekspandere og fylle flyene på de mest utenkelige ruter. Her er ikke bare oppskriften å pumpe ut billige billetter. Selskapet har en imponerende lojal kundemasse!

imm
05-12-2009, 22:34
Selskapet har en imponerende lojal kundemasse!

Ja, og det er noe konkurrentene skal merke seg. Man kan gjerne le og latterliggjøre både selskapet og deres kunder. Man kan si så mye man vil, at kundene lar seg lure. Men jeg har sagt det før, og sier det igjen: De aller aller fleste kundene til Ryanair føler seg ikke lurt. Jeg har sagt det i flere år, men har talt for døve ører.

Happyflyer
05-12-2009, 22:44
Jeg har hatt ingen forventninger av Ryanair når jeg har flydd med dem, utenom at de transporterer meg på rutetid. Dette er transport og ikke en, for å sitere Kjos, gallamiddag.
Det er jo det som er bra med Ryanair.

Ellers så er det jo ingen overraskelse at Ryanair gjør det bra.

ENGM RAMP
05-12-2009, 22:53
Det er julebordstid Leif :)

men tallene til FR slutter vel å imponere snart ;) de viser jo til vekst hele tiden, og som MartinL sier, de har en imponerende kundemasse, og det tatt i betraktning at de også flyr til et stort knippe med utenkelige destinasjoner :)

Men flott er det!

AirbusTrond
05-12-2009, 22:57
Hm, hadde tenkt å kommentere, men hadde ikke noe mer konstruktivt å si at 80 prosent må være vanvittig bra?! Rygge-Bremen en tirsdag morgen kan ikke ha all verden, f.eks. Så det må vel bety at de har mange fulle fly?!

svetho
05-12-2009, 23:03
Hm, hadde tenkt å kommentere, men hadde ikke noe mer konstruktivt å si at 80 prosent må være vanvittig bra?! Rygge-Bremen en tirsdag morgen kan ikke ha all verden, f.eks. Så det må vel bety at de har mange fulle fly?!


Ja, de har veldig mange fulle fly.... Og det gjelder også til de destinasjoner en skulle tro det ikke var noen kundemasse til....

Det viser; at får en billige billetter så reiser man....

SVETHO

imm
05-12-2009, 23:15
Det er julebordstid Leif :)




Hehe, så sant så sant. Og det er jo bare halvannen uke til vårt eget julebord. Kan du tenke deg om for eksempel Tommy 777 og KennethGS kom, og jeg satt midt imellom, med Someone tvers over! Hehehe, da hadde jeg ikke følt meg trygg gitt ;)

Piper
05-12-2009, 23:24
Det er alltid gledelig når noen gjør det bra. Ryanair har skjønt prinsippet for handel. Selge noe som kundene vil kjøpe. Om fortjensen ikke er stor på hver kunde, blir det mange kunder. Det blir det butikk av. Kvaliteten? Det blir som en Grandiosa. Den er billig, selger i store mengder og stiller sulten. Det finnes mange bedre (de fleste?) pizza, men den er enkel og man blir mett. Med Ryanair kommer man fra A til B for en billig penge. Og det er det tydelig vis mange som liker. Se og lær.