PDA

View Full Version : Jordan

valen
01-12-2009, 23:49
Noen som har noen gode forslag på hotell, helst med utendørs basseng i jordan?? Blir glad for andre tips også!!!

jb1
02-12-2009, 20:54
Noen som har noen gode forslag på hotell, helst med utendørs basseng i jordan?? Blir glad for andre tips også!!!

Hvor i Jordan vil du reise? Jeg anbefaler Petra og Doedehavet paa det varmeste. Vil du ha utendoers basseng vet jeg om to i Petra. Petra Moon og Moevenpick. Det foerste er billigere og bassenget er ikke saa stort, mens det annet er dyrere men svaert bra. Ved doedehavet er det en stripe med hoteller langs kysten av doedehavet. Moevenpick har et meget bra hotell der med flere bassenger ute. Jeg har ikke vaert paa andre hoteller der, men Marriot, Kempinski m.fl. har garantert utendoersbasseng. I tillegg er det jo et lite hav rett nedenfor det er verdt aa ta en dukkert i, du flyter som en kork, men ikke svelg vann eller barber deg foer du gaar i vanner, det er ekstremt salt. I Amman er det en rekke hoteller (Hyatt har et hotell der), som sikkert har bassenger, men jeg har ikke bodd paa hotell der. Ellers er en tur til Jerash og Wadi Rum aa anbefale.

God tur!