View Full Version : God söndag morgon
God söndag och glad första advent till er alla!
Julpyntet är uppe och julmusiken snurrar i CD-spelaren. Snart blir det en tur till domkyrkan här i Uppsala för en gudtjänst. Mitt första kyrkobesök som inte är bröllop eller begravning på väldigt länge.
Ha en riktigt fin dag!
God søndag fra Sydney. Dagen begynte tidlig med spotting på SYD kl. 6, men måtte etter hvert gi opp da en støvstorm gjorde sikten altfor dårlig.
Da ble det hagearbeid istedet.
God søndags kveld fra Auckland. Etter 2 dager med utendørs jobb er jeg nå "godt stekt" (les: solbrent), men alikevel godt fornøyd med jobben jeg har fått. Det slår i alle fall å jobbe for Coop... :up:
... for de som lurer, så er min arbeidsgiver GoVertical (http://govertical.co.nz)...
God morgon frå Trondheim!
Her skinner faktisk sola, og me har -2 grader, så då kan me snart starte å snakke om vinter. Ikkje noko snø enno, så det er fortsatt mogleg å ta seg fram med bilen ;)
Då blir det avslapping, og klargjering til den bedre halvdelen returnerer frå shoppinghelg i London.
Ha ein nydeleg sundag alle saman! :)
God formiddag
En rolig morgen som startet 0700 med at snuppa ytret ønske om å stå opp. Overbeviste henne om at det ikke var morgen helt ennå. Så da holdt hun ut 15 min til. Så da var det bare å stå opp. Frokost er inntatt og nå er det indretjeneste for alle penga.
Nå blir det å grunne en vegg i stua før jeg evakuerer familien for noen timer så vi slipper lukten. Ikke lett å skulle bedrive malearbeid med en nyfødt i heimen...
I kveld blir det middag hos svigermor - alltid hyggelig, bare hun hadde lært å servere litt saus til kjøttet.
Ønsker alle en god søndag
S
God morgen fra Bislett. Skal innrømme at formen ikke er helt på topp og at det muligens er litt selvforskylt. Men satset på at egg og bacon skal gjøre susen. En liten tur på Sats er planlagt før det blir å benke seg ned for et Merseyside derby. Middag hos de gamle i kveld også får man prøve å få med seg El Classico også. Ha en fin søndag
Bizflyer
29-11-2009, 14:19
Nok en går dag her i sør.
I dag ble det så sove lenge ettersom mesteparten av natta ble brukt til å skrive trip-report på det herværende forum.
Nu vener middag hos mor før hun har truet med at vi skal til byen og se på tenningen av byens julegran. Ellers ingen planer for dagen.
BF:cool2
Go Søndag fra Nydalen..
Akkurat fått tatt seg litt frokost, før man benker seg foran flimreboksen og slaget om Merseyside..Måtte de rød vinne !:D
Ha en fin dag alle...
G'morgen fra Alpharetta. Desverre ikke noe slag om Merseyside paa TV her borte, den gaar paa Setanta, som jeg ikke har tilgang til. Men Arsenal-Chelsea og El Classico faar jeg ihvertfall ..
Bra vaer. Har faatt opp det meste av utelysene, deriblant en toeff oppblaasbar 'julenisse-paa-fly'. Bilder kommer. ;)
jcnorway
29-11-2009, 15:53
God ettermiddag fra hovedstaden.
Her har man fått booket noen billetter for en tur neste år til meget fordelaktige priser ;)
Ellers er det Rødnesedagen (http://www.rodnesedagen.no/) i dag og man har planer om å se hvordan dette konseptet fungerer her i landet.
Ha en fin søndag!
Praktisk å ha rødnesedag en søndag, da, så faller det naturlig for en del
Mye småplukk har vært gjort i dag og mye kaffe konsumert. Nå middag hos "de gamle" så slapp man middagslaging her i huset i dag. Ha en fin ettermiddag.
Ingen god søndag...ble matforgiftet på Gjøvik i går og har stort sett tilbragt kvelden og natten på toalettet på Radisson Blu Lillehammer...men du verden så tynn man blir!!!
Matförgiftning/Salmonella är en av världens bästa bantningskurer. God bedring EB!
Jeg vet om en "kur" som faktisk er enda mer effektiv enn matforgiftning, selv om likheten nok er slående. Like ubehagelig dog.
Ønskes for øvrig en god første søndag i advendt fra sørøst.
svgspotter
29-11-2009, 19:51
Go kveld fra ENZV! :D her kommer den bidige triste tanken!: Skole i morgen! :(
AirbusTrond
29-11-2009, 19:56
God aften fra Gamlebyen. Her er det lutefisk for andre gang så langt i år. Disse Rema-pakkene til 39,90 er helt kurante, og med et par poteter, litt ertepuré av frosne erter, bacon og litt Colmans sennep er dette et relativt greit herremåltid å tilberede.
Utflyttet
29-11-2009, 23:09
Da var jeg attende fra en ettermiddagstur til Tiggerstaden. Jeg har nå fått meg en ny ting å være grinete over med tanke på mine medpassasjerer: idioter som tror at ingen andre har knusbare ting i sin baggasje og at det er bare å line opp sin håndbaggasje med hattehyllen og så presse på alt man kan. Noen burde være dyppet i tjære og rullet i popcorn.
-A
Da var jeg attende fra en ettermiddagstur til Tiggerstaden.
Kom deg ut i tide, nå laver snøen ned utenfor vinduene her. Blir vel den vanlige blå-mandagen i morgen med kø og kaos.