PDA

View Full Version : God torsdags morgen!


S. Holberg
26-11-2009, 06:43
God morn godtfolk!

Alt for tidlig pån i dag også, men sånn går det når mann skal være i byen til 0800 :D

Ikke stort og melde herifra ellers.
Ha en flott dag forumister! :)

seilfly
26-11-2009, 06:50
God morgen, straks torsdag her også... Thanksgiving... Need I Say More?

mikro
26-11-2009, 07:09
Det er fortsatt onsdag her i Calgary. Har fått bestilt billetter til en venn som kommer over på besøk i påska, ellers har dagen vært helt normal. Relativt varmt i dag, var oppe i 14 grader, nå er den 7.

Straks senga nå, i morgen tidlig blir det de vanlige bussene til skolen.

dc-8-63
26-11-2009, 07:11
God morgen fra Portland...hvor vi er klare til Italiensk Thanksgiving i morgen.....stort sett sammenhengende koe fra Seattle ned til Portland 6 timer mot nomalt litt over 3....urg......

EB
26-11-2009, 07:24
Glad torsdag og glad thanxgiving for de som feirer den dagen. Nå er det en del eksterne møter i sentrum før det blir en samling med kunder på kontoret og videre ut med kundene på en italiensk restaurant i kveld.

Ha en flott torsdag - det nærmer seg helg!

BSSW
26-11-2009, 08:18
God morgen fra Tananger

Sitter her som vanlig sammen med Mr Lee, og han er som vanlig god, om enn litt varm ;)

Det regnet ikke da jeg skulle på jobb, men det var godt med regn og hagl i går kveld...

Ha en fin dag forumister :)

Someone
26-11-2009, 08:19
God morgen fra Kristiansand. Hektisk dag på jobb her nede før det blir retur med SK222 i kveld. Ha en fin dag.

JonF
26-11-2009, 08:41
God morgen fra Oslo. Hektisk på jobb i går, og det blir vel omtrent like hektisk i dag. Møter og evalueringer og planlegging av nye prosjekter. Men går alt etter planen tar jeg helga i kveld :)

I kveld blir det å bistå en kamerat med bilkjøp, samt muligens en tur innom mine foreldre på middag :)

Ha en god dag, alle :)

Savipix
26-11-2009, 08:44
God morgon från Uppsala,

Ser för ovanlighetens skull blå himmel just nu men det skall enligt metrologen inte vara länge till.

Inte mycket nytt att berätta idag annat än att om en vecka bär det av till Moskva. Ha en riktigt fin dag!

zico77
26-11-2009, 08:44
God morgon frå Trondheim!

Då var den andre halvdelen i LHR -dagen er komt i gong, og det nærmar seg helg ......:colgate:

Ha ein fin dag alle saman!

sirpjalle
26-11-2009, 08:45
God morgen fra Forus!

Da var atter en dag i gang. Senere på jobb i dag en normalen og mer søvn. Ikke feil det.... ;)

Vel, ha en fin dag da forumister! :)

rjsol
26-11-2009, 09:25
En mild blågrå dag over Oslo. Og jeg skal spise med ex-kolleger og ex-kollegers kolleger i kveld. Have a Nice Day !

Discus
26-11-2009, 09:43
God morgen, tror jeg, ja jo, det er det. Litt sent i gang i dag, ingenting spesielt på programmet i dag så da får man finne på noe gøy på egenhånd. Ha en fin dag.

LN-FHU
26-11-2009, 09:51
Go morn fra Trondheim # 2 :)

Siste dag før helg.....deilig med langhelg ;)
Mildt og ikke nedbør her idag, deilig å komme ut med mild vind i ansiktet. Kaffen er fortært og det verste rushet har lagt seg. Ha en strålende dag forumister og....GO HELG !!! ;)

Aleksander Maaland
26-11-2009, 09:58
God morgen fra Roaldsøy:nor

Meldes 8 grader i SVG i dag.

En lang dag på skolen før det blir lesing til tentamen som avholdes i morgen. Jippi!....

JoeW
26-11-2009, 10:07
God morgen fra København, halvveis i første forelesning og svart kantinekaffe skaffet. En forelesning til og en masse statistikk-lesning står på programmet... Ha en strålende dag!

Spantax
26-11-2009, 10:08
God morgen fra Fornebu! I går kveld var det julebord med kollegene. Selvbetalt sådant - slik er det i sparebransjen. Det ble en hyggelig kveld, som alltid når man er så heldig å ha verdens beste kolleger.

Nå venter en ny dag i tallenes verden.

Ha en fin dag alle sammen!

learjet
26-11-2009, 11:26
God formiddag

Snuppa levert i barnehagen, og nå skal man ta junior med til fysioterapi. Litt senere settes kursen mot OSL og en kveldsvakt. Og hvis tiden tilsier det, så skal Codeco kunnskapene til et forummedlem inspiseres.

Overaskende nok så kan jeg se solen og litt blå himmel, men det blåser ganske kraftig.

Ønsker alle en trivelig dag

S

Bizflyer
26-11-2009, 11:34
I går kveld var det julebord på bøljan blå. Mye vind og en del bevegelse i båten, men man holdt nå væskebalansen i orden så det var ikke plagsomt for meg.

I dag derimot sliter jeg! Men det er vel selvforskyldt! Håper denne dagen går fort!!

BF:cool2

FBU 4EVER
26-11-2009, 12:42
God morgen fra Nærsnes. Magen er ikke helt med på laget idag, appetitten er på bånn. Tenker jeg dropper møtet i Vinklubben ikveld og hølder meg nær den "store, hvite tubaen".
Ha en fin dag.

JetBlue
26-11-2009, 15:33
God dag fra Oscarsborg. Første gang jeg er her, og bortsett fra at det blåser kraftig, så er det så langt en positiv opplevelse. Jobbing til 16-17, deretter litt omvisning og en bedre middag.

pgaa
26-11-2009, 16:05
God dag fra Oslo..Akkurat kommet seg hjem fra jobb..
Ikke så mye på blokka igjen idag, bortsett fra en tur til Clas Ohlson....

Ha en strålende dag videre! :)

svgspotter
26-11-2009, 16:21
Go dag fra ENZV! :D Dagen har vært lang og jeg er trøtt og lei! :p Jaja.. nå er det snart helg igjen! :nor Til middag blir det Stekt Torsk! ;)

Hickok
26-11-2009, 20:42
God kveld fra Bergen. Har akkurat kommet hjem etter en uke på Lista. Nå blir det en rolig kveld, før det blir avreise med LH til London i morgen. Skal bli godt. Ha en flott kveld.

LN-MOW
26-11-2009, 20:52
G'aften fra bondelandet i SC. Her er Thanksgiving Dinner unnagjort.10 personer har delt en ubenådet kalkun med tilbehør, så nå er det på tide med en middagslur. I morgen er det Black Friday hvis vi orker å kaste oss ut i galskapen. Gulroten er noen fine og billige julegaver.

Martin
26-11-2009, 21:02
Mtp. tidsforskjellen hørtes det ut som en veldig tidlig middag, MOW.

dc-8-63
26-11-2009, 21:12
Thanksgiving middagen er som regel ganske tidlig - alle har fri og ofte starter vi rundt 1 -2 tiden.... Her borte I vest er det en regnflyllt dag, heldigvis masse Italiensk Anti Pasta for en som ikke synes kalkun er drømmen.

Discus
26-11-2009, 21:13
...flytende italiensk er heller ikke ille. Happy feiring over there.

AirbusTrond
26-11-2009, 21:37
Både flytende italiensk, italiensk på fire hjul og på to bein er stor sett bra. Synd det er så dyrt. :D

Skål i eplejuice fra Lilletorget! I mediene diskuterer man biodiesel for 78. dag på rad... :rolleyes: