PDA

View Full Version : Ny kvalifiseringsperiode i Eurobonus?

Chriscross
25-11-2009, 18:00
I e-posten fra Eurobonus i dag stod jeg oppført med ca 80000 grunnponeg. Summen tilsvarer omtrent det jeg har flydd i år, men jeg hadde ny kvaliferingsperiode fra oktober. Inne på profilen min står jeg oppført med de rettmesseige 17000 grunnpoengene for denne opptjeningsperioden. Kan dette skyldes en litt for tidlig implementering, og at kvalifiseringsperioden i Eurobonus snart vil følge kalenderåret? Håper ikke de for jeg vil ha kvalifisert meg for gull frem til okt 2011 før jul med dagen regler.

Discus
26-11-2009, 08:41
Fikk saldo-mail fra SAS nå, og så vidt jeg kan se er det saldo pr. utgangen av oktober som vises. Saldoen er ikke datert.

Hvis SAS leser her så foreslår jeg at de daterer mailen/saldoen!

FlightDeck
26-11-2009, 09:18
Jeg tror de oppgir opptjente poeng inntil en viss dato, kanskje 31. oktober, slik de gjør når de sender ut poengutskrift i posten sammen med Seasons. Men jeg er enig i at de burde satt en dato - for min del var det heller ikke samsvar mellom poeng for bruk/grunnpoeng i e-post og i saldo etter innlogging.

TG923
26-11-2009, 11:57
Kan ikke være 31. oktober som er datoen, alle mine poeng i november (siste aktivitet 16.11.) har kommet med.