View Full Version : God onsdag morgen
ENGM 911
25-11-2009, 04:40
Om noen få timer er nattvakten over, jeg skal i bingen når dere skal opp. Fortvil ikke, vinteren er på vei. På Østlandet er det mulighet for lokalt vanskelige kjøreforhold pga regn som fryser på bakken. Så her gjelder det å kjøre pent. For egen del skal hjemturen som nesten alltid foregå i SAS`Scania K124EB6x2 Irizar Classic. Dette selskapet er i mine øyne det absolutt beste busselskap i Norge. Ha en fortryllende dag og la Norge bestå til jeg står opp i ettermiddag.
Ja, for den 25 november i 1870 hadde vi den første ankomst til Norge "luftveien". Ballongen "La Ville d'Orléans" med 2 mann om bord kom direkte fra det tysk-beleirede Paris og var på "ville veier" inn over Sør-Norge. Ballongen gikk i bakken på Lifjell, der de to om bord klarte å komme seg ut av kurven. Wiki: Ballongen finnes i dag i teknisk museums samlinger. Videre påstår wiki at det var den 24 november.
Og ellers går livet sin nye gang og det er nok og henge fingrene i. Ha en riktig god dag!
God ettermiddag fra Sydney hvor solen stråler. I kveld blir det semesteravslutningsmiddag med noen studenter fra Markedsføringsklassen. Ha en fin dag alle sammen.
Glad morgen! Nå venter en dag med både interne og eksterne møter. Ettermiddagen byr forhåpentligvis på en treningsøkt. Ha en flott onsdag...
sirpjalle
25-11-2009, 06:39
God morgen fra Forus!
Da var det onsdag. Snakk om at dagene går fort gitt....
Blir nok noen møter og mer arbeid med å finjustere virusprogrammne våre i dag.
Men nå er det kaffe som står på planen.
Ha en fin dag forumister! :)
God morgon!
Mörkt ute, men 9 timmars sömn var ganska bra för min kropp och själ. Idag blir det 2 x föreläsning och en del självstudier innan jag tror det blir en tidig kväll idag också.
Ha en fin onsdag!
God morgon frå Leangen!
Då var eg på plass og i gong med onsdagen. Den bedre halvdelen tar av for LHR i dag, så då blir det roleg i heimen resten av veka ;)
No er det oppgåver som står for tur -ha ein fin dag alle saman!
God morgen fra Kristiansand. Her ser det ut som om regnet har kommet tilbake. Lite annet enn jobb står på programmet idag, bortsett fra muligens treffe en kamerat for en øl eller to i kveld. Ha en fin dag
God morgen fra Oslo. Etter en til tider svært hektisk og utfordrende dag på jobb i går, blir det nok noe roligere i dag. Dog blir det nok noen møter med evaulering. Alltid gøy det...
Ellers har man planer om å besøke venner i kveld. Damen begynner å bli verpesyk og bedre blir det ikke at de vi skal besøke i kveld har et par smårollinger ...^_^
Ha en flott dag :)
God blåsende morgen fra Trondheim
Regn og vind - hurra...... NOT !!! Ikke mye vinterstemning nei. Idag skal det vaskes.....klær,bil og hus ( ikke i rekkefølge nei ).....
Ha en vind-og nedbørsfri dag :D :D :D
God morgen fra et grått og vått Sandvika.
Her skal det jobbes i 2 kanaler idag så timeplanen er "chock a block".
Satser på å bli ferdig til å rekke SK4043 tilbake over fjellet slik at det blir noe kveldstid på familien før morgendagens tur over vannet til ABZ.
Regner med at SK har fåt uploaded computerne på sine maskiner uten problemer og innstillinger som igår morges.
Ha en fin dag jenter og gutter her på forumet.
FBU 4EVER
25-11-2009, 09:54
Det er grått og vått på Nærsnes også. Frokost venter. Senere tannlegen.
I kveld er det fellesmøte for Rotaryklubbene på Hurumlandet. Foredragsholder er innleid, og temaet er "Glede og motivasjon i arbeidslivet". Akkurat det er det mangel på her i gården.
Ha en fin dag.
Bizflyer
25-11-2009, 10:28
God formiddag fra Krsand!
Her høljer det ned, og vind skal det bli mer av utover ettermiddagen. Det er jo typisk når man skal på julebordscruise til Hirtshals i kveld med SuperSpeed1.
Får sørge for å sette en Jägermeister i hvert sjøbein ved avgang, så er man sikra!
Dette blir festlig!!
BF:cool2
God morgen fra Sandefjord. Begynner å tørke opp etter sykkelturen tidligere idag, var forøvrig tredje dagen på rad jeg måtte ta en omvei til skolen grunnet flom. Ellers er onsdag en ganske rolig dag.
Ha en tørrere dag andre steder i landet.
AirbusTrond
25-11-2009, 12:19
God dag. Oppe ved 1130-tiden i dag, kveldsvakt venter. I skrivende stund er det så mørkt ute at man skulle tro det var langt på ettermiddagen. Det har vært en ganske værmessig trøttende periode nå. Huff.
God förmiddag fra OSL. Sitter i Spirit Air Cargos källare och läser.......
Skall stanne här tills Fre. Hoppas det går bra i testen!
S. Holberg
25-11-2009, 13:13
God ettermiddag fra Smøla!
Snart... ferdig på skolen, så en runde på jobb ;)
Lite som skjer fremover, men det bærs da en tur til Haugesund neste uke, samt en runde til Geiranger på møte ;)
Åhå så spenande, SK4416 måtte gjøre go around mens jeg sitter og ignorerer eksamenskallet og hører på ATC fra tromsøtårnet. Artig å se flyet faktisk "suse opp igjen" rett foran stuevinduet MENS du hører årsaken :colgate:
God formiddag fra Krsand!
Her høljer det ned, og vind skal det bli mer av utover ettermiddagen. Det er jo typisk når man skal på julebordscruise til Hirtshals i kveld med SuperSpeed1.
Får sørge for å sette en Jägermeister i hvert sjøbein ved avgang, så er man sikra!
Dette blir festlig!!
BF:cool2
Kalles det "cruise" på denne strekningen og denne tiden av året?:rolleyes: