View Full Version : Om NSFF
Til de som lurer hva NSFF er...
Mer på dem sin nettside her:
http://www.flyspotter.net/
Er du ikke medlem så meld deg inn via nettsidene deres. :up:
Tom McNikon
27-11-2009, 16:09
Til de som lurer hva NSFF er...
Mer på dem sin nettside her:
http://www.flyspotter.net/
Er du ikke medlem så meld deg inn via nettsidene deres. :up:
Tror ikke de er interessert i medlemmer jeg, for det er noen måneder siden jeg sendte en mail nå med all informasjon de trengte :baeh
Airbus 330
27-11-2009, 17:34
Tror ikke de er interessert i medlemmer jeg, for det er noen måneder siden jeg sendte en mail nå med all informasjon de trengte :baeh
Har du ikke mottatt Giro for betaling?
Tom McNikon
27-11-2009, 17:42
Har du ikke mottatt Giro for betaling?
Har ikke mottatt noe jeg!
Har flytta siden den tid nå, men alt til den gamle postboks adressen blir vidresendt til den nye adressen t.o.m Mai 2010
Bare send PM eller mail hvis det er noe ang. det :)
Airbus 330
27-11-2009, 18:19
Det var rart, skal sjekke opp jeg hva som har skjedd med vedkommende som mottar innmeldingene :)
Airbus 330
27-11-2009, 21:06
Samme her !!
Har du også meldt deg inn via mail og ikke fått tilsendt innmeldingsgiro?
Hvor lenge siden er det du meldte deg inn?
2 måneder siden og jeg sendte mail 2 ganger
Airbus 330
27-11-2009, 21:15
Hvis du har oppgitt din hjemmeadr, så skal den være sendt altså...
Men sjekker opp :)
Airbus 330
27-11-2009, 21:58
Har ikke mottatt noe jeg!
Har flytta siden den tid nå, men alt til den gamle postboks adressen blir vidresendt til den nye adressen t.o.m Mai 2010
Bare send PM eller mail hvis det er noe ang. det :)
Samme her !!
Da har jeg fått skjekket med SK917 som tar imot mailene, og han sier at han sendte mail tilbake med fakura som vedlegg.
Så sjekk den mailen dere fikk fra oss. :)
Jeg har heller ikke mottatt noen faktura for årets medlemskap, selv etter at jeg har hatt kontakt med dere og spurt om dette. Fikk forresten heller aldri bekreftelse på at innbetalingen av fjorårets medlemsavgift var mottatt av foreningen, selv etter mange purringer. Jeg venter fremdeles i spenning både på bekreftelse på at jeg faktisk ble tatt opp som medlem i fjor og på faktura slik at det er mulig å betale årets kontingent!!!
Et lite tips:
Flere mindre foreninger bruker onlineløsninger som f.eks. Klubben Online, http://hypersys.no/ eller http://www.medlem123.no/ for å holde orden på medlemsregister og sende ut giro for kontingent og arrangementer. Det er vanligvis en god løsning for å avlaste kasserer.
Airbus 330
29-11-2009, 12:25
Samme her !!
Jeg har heller ikke mottatt noen faktura for årets medlemskap, selv etter at jeg har hatt kontakt med dere og spurt om dette. Fikk forresten heller aldri bekreftelse på at innbetalingen av fjorårets medlemsavgift var mottatt av foreningen, selv etter mange purringer. Jeg venter fremdeles i spenning både på bekreftelse på at jeg faktisk ble tatt opp som medlem i fjor og på faktura slik at det er mulig å betale årets kontingent!!!
Da har jeg sjekket med SK917, og han ber dere om å sende inn navn og adresse til post@flyspotter.net igjen så han får sjekka om dere står i medlemslistene.
Vannskelig sier han å kjenne dere igjen på Nick mot medlemslistene.:)
Tom McNikon
29-11-2009, 22:08
Da sendte jeg ny tidligere i dag og har akkurat fått en bekreftelse nå, så da regner jeg med at det er i orden :D
Airbus 330
29-11-2009, 23:05
Da sendte jeg ny tidligere i dag og har akkurat fått en bekreftelse nå, så da regner jeg med at det er i orden :D
Perfekt, da satser vi på at det ordner seg. :)
Tom McNikon
18-12-2009, 21:55
Skal vi synge en julesang mens vi venter på den :stir :D
Airbus 330
20-12-2009, 20:05
Skal vi synge en julesang mens vi venter på den :stir :D
Og ifølge SK917 som tar i mot innmeldingene vi får på mail, så ble giro sendt ut til deg 3.12.09.
NSFF
Mitt kort står at gjelder for 2007/2008...
Må sjekke om jeg har betalt 2009 og ikke fått nytt kort, uansett så håper jeg dere sender meg innbet for 2010.
Håvard.
Airbus 330
21-12-2009, 17:50
Mitt kort står at gjelder for 2007/2008...
Må sjekke om jeg har betalt 2009 og ikke fått nytt kort, uansett så håper jeg dere sender meg innbet for 2010.
Håvard.
Hei Håvard.
Vi sendte ikke ut nye medlemskort for 2009, men oblater man skulle klistre på det gammle.
For 2010 så kommer innbetalingen til våren, og da blir det giro MED medlemskort og ikke slik som dagens medlemskort er da dette ble for dyrt for foreningen.
NSFF
Tom McNikon
21-12-2009, 18:22
Og ifølge SK917 som tar i mot innmeldingene vi får på mail, så ble giro sendt ut til deg 3.12.09.
NSFF
Jeg har hatt kluss med vidresendt post fra gammel adresse, og fått dyre regninger sånn ca. inntil 9 dager etter forfall :p
Jeg etterlot den nye adressen på den siste mailen og det har jeg foreløpig ikke hatt problemer med men uansett nå står Oslo for døren, så da mottar jeg ikke mer post før januar en dag :alien:
putzmeister
06-01-2010, 14:26
Har ikke mottat noe medlemskort, betalte i sommer en gang....
Har heller ikke mottatt noe etter at jeg betalte. (Fikk to giroer i mitt navn med få dagers mellomrom, men betalte bare den ene, naturlig nok)
Airbus 330
07-01-2010, 21:50
Har heller ikke mottatt noe etter at jeg betalte. (Fikk to giroer i mitt navn med få dagers mellomrom, men betalte bare den ene, naturlig nok)
Dere er registret i våre lister. :)
Trykte medlemskort har vi måtte slutte med da dette kostet for mye penger, da folk mistet kortene og fikk frastjålet lommeboken slik at vi måtte bestille nye mange ganger.
Og med en startpris på ca 1000,- bare for å starte trykken ble dette for dyrt for foreningen.
Vi har nå gått over til giromedlemskort, dette gjelder alle nye medlemmer og fra 2010.
STYRET
jcnorway
16-01-2010, 09:12
Av ren nysgjerrighet...
Dere kaller dere for NSFF (Norsk Spotter og Flyentusiast Forening). Vet ikke hvordan reglene er for foreningsnavn osv, men det finnes jo allerede en forening som benytter NSFF som "sitt" navn (Norsk Selskap For Fotografi - www.nsff.no (http://www.nsff.no)). Denne foreningen ble visstnok stiftet allerede i 1927.
Men siden det ikke er snakk om et firma, så er det kanskje greit at man har samme navn??
Er jo flere som foreninger som blir forkortet til NAF og da :)
Tom McNikon
16-01-2010, 10:06
Den gylne regel på bruk av forkortelser er at NSFF skal brukes internt, som innen forumet her og innen flyforenina sine virksomheter, men skal man utale seg ekstern om den må man refere til NSFF - Norsk Spotter og Flyentusiast Forening :)
Når jeg er i fotoklubben og utaler om NSFF der så er det internt igjen om fotografi foreninga