View Full Version : God mandag morgen
Da var arbeidshelgen over og jeg sitter her med litt mindreaarig skotsk myrvann og ser paa MLS-finalen.
Mandagen er fridag, saa dt blir en tur opp paa hytta til Svigermor og rake litt loev. Fint aa komme seg ut litt selv om vaeret ikke ser helt lovende ut ...men den tid den sorg.
....mens man her borte i vest setter seg ned foran peisen med noe fransk eplevann av noe eldre garde....TV Kveld i vest ogsaa....ogsaa fra noe oeygreier i oest...Masterpiece Mystery paa PBS - fra BBC er som regel utmerket...
Kun 2 svaert lange dager igjen foer det blir V70 Class til Portland og Thanksgiving med klart Italiensk preg....ha en flott mandag...
God mandag morgen. Snart avgårde til kontoret og en del interne møter. Ettermiddagen byr på en B737 tur nordover. Ha en flott start på uken...
sirpjalle
23-11-2009, 07:04
God morgen fra Forus!
Dette er skikkelig blåmandag gitt. Trøtt i trynet og kaffen virker ikke ^_^
Ja ja, ha en fin dag da! :)
God morgen fra Tananger
Man har "overlevd" flommen nede i Egersund, og kommet seg på jobb idag og. Men regnet har ikke forsvunnet det nei...
Hva dagen bringer har man mistanker om, men vi får nå se. Neste reise ser ut til å være i planleggingsfasen, men det blir dessverre ikke SEA/IAH :(
Have a nice one forumister :)
EDIT: Mr Lee er med meg i dag også ;)
Neste reise ser ut til å være i planleggingsfasen,
Den vi snakket om? Til ........? ;)
EDIT: Mr Lee er med meg i dag også ;)
Sunt frokost :drunk:
G'morn fra Maura.. Nok en helf med forskjøvet døgnrytme, som medførte at jeg var så lenge våken, at om jeg sovner nå, kan det få (nesten) fatale følger..
Nok en dag i pakkenes tegn venter, og jeg mistenker litt ekstra jobb, så man reiser nok utover litt tidligere enn vanlig i dag, tenker jeg.
Ellers er det T-58, og alle ønskes en god dag :)
God morgen fra Oslo. Glad og fornøyd etter en vellykket middag på Delicatessen i går. Men nå venter ukedagene og mandagen tilbringes på kontoret i Oslo. Det blir vel også å bestille noen flybilletter for neste uke og sende noen penger til SAS-kassen i dag også. Planer om en tur innom Sats i kveld. Ha en fin dag
Go kveld fra Canadas Texas. Har vært oppe lenge pga en engelskoppgave som har deadline i morgen, men er ferdig nå. Nå er det straks sengetid, skal bare sende kveldens siste flight til CPH på Airline Manager nedover :D
Ellers blir det kanskje en langhelg i Vancouver neste helg, og nytt flyselskap: WestJet.
Go mandag folkens ;)
Utflyttet
23-11-2009, 07:49
Morn, i dag er det mer kontorarbeide og tusen småting, heldigvis er det ingen kriser... som jeg vet om, i det minste. Men mandag er mandag, vi kan alltids stole på at en kunde dukker opp med noe som ingen tenkte på.
Ha en bedre dag!
-A
God måndag från Uppsala!
Efter en kort helg på grund av examen i lördags är det nu full fart igen. Föreläsning, lunch med föräldrarna och ett möte står på programmet tillsammans med en del självstudier också. Det är 25 dagar kvar till det att jag tar julferie! :)
Ha en flott start på den här veckan!
Go morn fra et glatt Trondheim
Mildt og fint igår her med øsende regn og 6-7 varmegrader , iskaldt og blåis på bilen i morres.....:( Søkki ta, tror jeg brukte 20 min å komme meg gjennom isen...
Men men, ikveld blir det kino og deretter hjem til sofa-og armkrok :D
Ha en strålende dag forumister :) :) :)
jcnorway
23-11-2009, 08:53
God mandag morgen!
Nok å gjøre på jobb denne uken, så det er bare å sette i gang. Kanskje jeg får meg ny mobil også hvis Nokia har klart å få distribuert nok telefoner til norske forhandlere.
Ha en fin uke alle sammen.
Morgen fra BGO. Dette er definitivt ingen god morgen. Dagen begynte med å miste flyet til KRS. Ettersom det er så pass hyppige avganger som det tross alt er den veien (14:35 er neste avgang, den andre for dagen), så blir det SVG på meg i stedet for kl. 10:35. Sånn går det når en er vant til å ta flyene til OSL på morgenen, som tross alt går før køen til Kokstad/Sandsli starter, og dermed er man vant til ca. 20 min til flyplassen. I dag tok det 50, og da var jeg sjanseløs. Jaja. Håper bare det går buss retning Lista, jeg mener i hvert fall å ha sett en slik tidligere.
Ha en flott dag dere andre!
Da har man kommet seg gjennom 12 minutters telefonkø, trøtt i trynet, enda ikke blitt dagslys ute - på planen står produktvalg og KRV-analyse. Mulig litt elektromagnetisme på toppen av det hele. Kjører spagetti til frokost, skal man være student så skal man være student.
Lykke til i søken på en fin mandag, da! :colgate:
God morgen fra København, hvor man etter å ha gjennomført første av dagens to treningsøkter nå er godt plassert på lesesalen. Her har man store planer om å sitte lenge og få regnskapsanalyser og det som verre er unna.
Ha en bedre mandag!
enda ikke blitt dagslys ute
Kommer ikke det først tilbake i februar der oppe?:p
God morgon frå Trondheim!
Her har DNS vore fråverande, så godmorgonhelsing var umogleg å presentere sidan forum var lokalt utilgjengeleg frå jobb ;) No har kaffi fått virke ei god stund, og det nærmar seg faktisk lønsj.
Ha ein dag med dns! ;)
God formiddag fra Forus,
Mandagens morgenmøte er ferdig. Det blir alminnelig jobbing utover dagen før trening i kveld.
Noe grått her over i sørvest idag , men det blir vel slik på denne årstiden.
Jeg prøver meg med luftbussen over fjellet imorgen tidlig og håper på noe bedre vær på gamle Fornebu.
Ha en fin dag alle forumister.
Nå er det knapt en måned til jul .
Det gjelder å ikke stresse de neste ukene.
Den plassen med "A" i koden, ja. IKKE den med "X".
Sunt frokost :drunk:
;)
Nå til lunsj blir det noe sunnere... 1/2 horn med ost og skinke og et melkeprodukt
;)
Den plassen med "A" i koden, ja.
Du turte ikke den andre, altså? Tenker da på når det gjaldt anskaffelse av de dokumentene du måtte ha for å dra dit.
Kommer ikke det først tilbake i februar der oppe?:p
Mørketid i tromsø: 26 November til 15 Januar, reell mørketid pga fjell: 21 November til 21 Januar.
Siden et foruroligen antall nordmenn tror at det ikke er dagslys i det tidsrommet, må jeg nesten opplyse om at det er det. Det er bare veldig lite av det :cool:
God mandags morgen! I Sandefjord måtte man være litt kreativ på skoleveien da det viste seg at havet hadde rent over og flere steder så manglet bryggene landforbindelse.:drunk:
Håper havet holder seg der det skal være andre steder i landet :)
God mandag fra Gol. Er her et par dager på jobb. Kom i går kveld, og ble litt overrumplet av ganske mye snø. Men, man sitter jo inne da..:D
Siden et foruroligen antall nordmenn tror at det ikke er dagslys i det tidsrommet, må jeg nesten opplyse om at det er det. Det er bare veldig lite av det :cool:
Dagslys og dagslys, som sørlending får man jo følelsen av å befinne seg i en slags konstant sløv mellom-tilstand. Blir jo ikke akkurat bedre om man befinner seg i en by hvor man har gått til det fantastiske skritt å male hele byen blå.
Her på den riktige siden av Sinsen kan det forøvrig meldes om grå himmel og regn som plasker i asfalten. Godt man har en (N)espresso å varme seg på...
Blir jo ikke akkurat bedre om man befinner seg i en by hvor man har gått til det fantastiske skritt å male hele byen blå.
Vært i Kystvakta?
Dagslys og dagslys, som sørlending får man jo følelsen av å befinne seg i en slags konstant sløv mellom-tilstand. Blir jo ikke akkurat bedre om man befinner seg i en by hvor man har gått til det fantastiske skritt å male hele byen blå.
Her på den riktige siden av Sinsen kan det forøvrig meldes om grå himmel og regn som plasker i asfalten. Godt man har en (N)espresso å varme seg på...
Som sørlending er du vel egentlig konstant i en sløv mellom-tilstand uansett??
Vært i Kystvakta?
Nei, men på jobb derimot.
Livet er herlig sydpå! ;)
Østlending er vel mer riktig. Sørlendinger er de med Julius, bibler og Kaptein Sabeltann :p
Østlending er vel mer riktig. Sørlendinger er de med Julius, bibler og Kaptein Sabeltann :p
Ikke vet jeg hva mannen er, men om han omtaler seg for sørlending så må jeg nesten godta det. Så jeg prøvde bare å fortelle at det kanskje ikke var lyset, eller mangelen på lys, som utgjorde årsaken til tilstanden. Heller kanskje den bløde dialegten, den uden en eneste hard gonsonant :colgate:
FBU 4EVER
23-11-2009, 13:12
Regnet sildrer ned på Nærsnes. Nok en ny sovemorgen. Opp kl. 1225 er dog ti minutter tidligere enn i går. Må være været som gjør det. Kanskje man får litt tid til å shoppe litt rundt etter nye vinterdekk til Alfa'en. Vi får se.
Ha en fin dag.
Bizflyer
23-11-2009, 13:48
Ser pappagutten fra Oslo Vest har begynt å karaterisere andre folkegrupper! Jaja! På seg selv kjenner man vel andre? :p
God ettermiddag fra Krsand forresten! Her høljer det ned.
Har hatt problemer med tilgang til forumet i dag. Har ikke klart å laste siden siden i går kveld. Har vært innom et par ganger i dag, men så har det raskt fallt ut igjen. Har andre hatt lignende problem?
Nok å ta tak i på kontoret etter en uke på ferie! Gleder meg allerede til å finne sofaen i ettermiddag!!
BF:cool2
JA! Jeg har hatt problemer hjemmefra med Facebook og Scanair - og kun det. Med samme computer over trådløst skolenett fungerer det knirkefritt - men slet i går aften og også i dag - men mulig det er noe med mine fancy Macs mer enn noe annet?
ENGM 911
23-11-2009, 14:17
God ettermiddag fra Oslo. 4 nattvakter på rappen venter på OSL, håper det blir en rolig uke uten for mye mas.
Bizflyer
23-11-2009, 14:58
JA! Jeg har hatt problemer hjemmefra med Facebook og Scanair - og kun det. Med samme computer over trådløst skolenett fungerer det knirkefritt - men slet i går aften og også i dag - men mulig det er noe med mine fancy Macs mer enn noe annet?
Ja, jeg hadde også samme problem med facebook og flyertalk.
Godt å høre at jeg ikke er alene om det da!
FT ble hacket, så det var nok grunnen der ... FB er notorisk ustabil. Intet unormalt registrert her i vest.
God ettermiddag
Fridag, så det har blitt en del praktiske gjøremål i dag.
Nå skal snuppa hentes i barnehagen før det blir å dra ut for å spise litt. Litt kraftig malingslukt i heimen etter å ha grunnet en liten vegg.
Ha en fortsatt trivelig dag.
S
Godt å høre at jeg ikke er alene om det da!
Jeg trodde det var internetleverandøren min som hadde lagt inn foreldresperre i modemet for at jeg skulle konsentere meg om lekser... :drunk:
AirbusTrond
23-11-2009, 15:28
God aftenfra Lilletorget. Karret meg på jobb til tross for noe feber og ugreie. Får se hvordan det funker.
For øvrig er det snart slutt på å hilse fra Lilletorget. Etter drøye 12 år med gåavstand til jobben, må man forberede seg til å ta trikken til Majorstua fra nyttår...
God ettermiddag, har kavet meg hjem i regnet etter en jobbadg litt her og litt der. Fikk også hentet nå sånn derre bærbar datamaskin med skotskklingende navn, så nå går vel kvelden til litt teknisk kos i sofaen.
Men mandag er mandag, vi kan alltids stole på at en kunde dukker opp med noe som ingen tenkte på.
Ja, eller man kan gjøre det motsatt - dukke opp hos en kunde med ting de ikke har tenkt på :stir
Tommy777
23-11-2009, 18:18
God formiddag fra Chicago. Her var det meldt sol og 15 grader i dag, men det ble nok skivebom. Tåkete og 10 grader ble fasiten, men fortsatt behagelig temperatur.
Føderalen kom akkurat innom med to tuber Majones fra Bainbridge. Takker så meget, Hr. Gamle 4 motors.
Kort uke, kun i dag og i morra på jobb, deretter slaraffenlig før ett to ukers maraton starter. 15 desember er det dog over for i år. DEILIG!
En fin uke ønskes alle
Neste reise ser ut til å være i planleggingsfasen
Den plassen med "A" i koden, ja. IKKE den med "X".
Tenker da på når det gjaldt anskaffelse av de dokumentene du måtte ha for å dra dit.
Da er flybillett booket, og navn på TR allerede klar ;)
Dokument-saken har løst seg, så det slipper man å bekymre seg for ;)
Og det blir til "Den plassen med "A" i koden" ;)