PDA

View Full Version : Norwegian med parkeringstjeneste på OSL

LN-BRK
03-05-2005, 11:32
Ser Norwegian tilbyr parkeringstjeneste og sørger for oppvarmet og klar bil når man kommer tilbake til OSL. Er det noe nytt? Er det en vanlig tjeneste som andre selskaper også tilbyr?

http://www.norwegian.no/sw18227.asp

wf145
03-05-2005, 11:35
Hugsar at Widerøe tilbydde fullpriskundane sine bilvask frå Torp for nokre år sidan!:)

sveg
03-05-2005, 11:56
Dette er vel kun en måte for TT-parkering å markedsføre tjenestene sine på, nemlig å tilby dem i samarbeid med dem som selger selve reisene. Regner med at Norwegian får god provisjon på bestillingene som kommer gjennom nettsidene deres.

Dette har vi jo allerede sett i mange år fra charterselskapene som tilbyr parkering i forbindelse med ferieturene de selger.

Ellers er jo 300 kroner absolutt ingen upris for å kunne sette fra seg bilen utenfor avgangshallen og hente den rett etter ankomst uten å måtte kjøre buss fram og tilbake. Vet ikke hvordan parkeringshuset er priset, men dette tilbudet må da være både bedre og billigere såfremt man har mulighet til å bestille på forhånd?

Falcon
03-05-2005, 12:07
Relativt prisgunstig parkeringstjeneste, men vaskingen tar de da FETT betalt for! Selv synes jeg Dalen parkering gjør en bra jobb når jeg ikke står på P1/P2/P3.

Trety
03-05-2005, 12:32
Originally posted by sveg
Ellers er jo 300 kroner absolutt ingen upris for å kunne sette fra seg bilen utenfor avgangshallen og hente den rett etter ankomst uten å måtte kjøre buss fram og tilbake. Vet ikke hvordan parkeringshuset er priset, men dette tilbudet må da være både bedre og billigere såfremt man har mulighet til å bestille på forhånd?

Genialt, men gjelder dette også hvis man ikke fly med DY?

Selv har jeg begynt å bruke P-huset på OSL, det er dyrt, men duverden så deilig. Sette fra seg bilen mens snøen laver ned (eller regnet høljer, alt etter årstid) og gå tørrskodd rett inn på terminalen - ypperlig! :)

espeno
03-05-2005, 15:51
Originally posted by Trety
Genialt, men gjelder dette også hvis man ikke fly med DY?

Fra norwegian.no
For å gjøre reisen enklere og mer behagelig, tilbyr vi nå i samarbeid med
TT-Parkering Gardermoen en ekstra service til våre kunder. TT-Parkering
henter og bringer bilen ferdig oppvarmet til og fra terminalen på Oslo Lufthavn
Gardermoen 24 timer i døgnet. Du kan bestille parkering hos Norwegian også når du skal fly med andre flyselskaper.

EB
04-05-2005, 20:27
Til å være et selskap som skal kun fly deg fra A til B så gjør Norwegian mye mer... Selv synes jeg Flytoget er bedre enn kjøreturen til flyplassen (ofte veldig tidlig), finne plass i p-huset og ikke minst kjøreturen hjem!

Trety
06-05-2005, 07:44
Originally posted by EB
Selv synes jeg Flytoget er bedre enn kjøreturen til flyplassen (ofte veldig tidlig), finne plass i p-huset og ikke minst kjøreturen hjem!

Er ikke dette en falitterklæring av de helt sjeldne fra en Alfa-eier? :p

Men joda, toget har mye for seg til OSL. NSB har fra Drammen et meget godt tilbud til reisende til flyplassen med både Agenda og lokaltog (italienske! :)) an mass. Billig er det også, 155 kroner hver vei sist jeg reiste.