PDA

View Full Version : God fredag - TGIF!


seilfly
20-11-2009, 04:42
20 november 1985 ble Evenes flystasjon offisielt tatt i bruk, uten operative avdelinger for øvrig. Første stasjonssjef var oberstløytnant Dag Andersen.

Riktig god fredag!

erikhb
20-11-2009, 04:51
God morgen fra 40 grader her i nordvestlige Sydney.
Venter bare på at arbeidsdagen skal bli ferdig, og så er det å lage fajitas til middag i kveld. Sertifiseringsprøve i morgen, så ingen spotting på SYD denne helga.

LN-MOW
20-11-2009, 04:52
20. november er også v-p Joe Biden's bursdag - vi gratulerer! :USA

Ikke riktig helg her i Alpharetta. Har jobbhelg, så det blir mye fotb .. jeg mener jobbing på kontoret. :love:

Ser ut som det skal bli dårlig vær i helgen, så det er egentlig helt kurant. Men neste arbeidsuke blir kun på to dager - så er det Thanksgiving - og da blir det over til svigers i South Carolina for noen dager med kalkun og annet godt med masse familie.

S. Holberg
20-11-2009, 06:36
God morgen fra Smøla!

Frokosten inntas nå, før man setter seg på buss til hurtigbåt, så buss enda en hurtigbåt og enda en buss, så man kan komme seg til Ulsteinvik og Ungdommens Fylkesting 2009 ;)

Ha en flott helg folks!
-S;)

ENGM 911
20-11-2009, 08:06
Lønningsdag og fri =:drink: God helg. Legger ved en liten filmsnutt fra en busy flyplass

http://www.youtube.com/watch?v=DqgZvb37NX0

sirpjalle
20-11-2009, 08:11
God morgen folkens!

Da var det Fredag. Kjenner at dette har vært en lang uke, og nå skal det smake godt med helg.

Ingen konkrete ting på agendaen i dag, så da kan man sette seg ned å se på store ting i dag :)

Ha en fin en forumister! :)

BSSW
20-11-2009, 08:24
Morgen fra Tananger

Her startet ikke dagen helt etter planen, så det blir ting å gjøre...

Men jeg sitter her med min Mr Lee ihvertfall...

Fikk ut TRen fra DOet igår, og den kan studeres nærmere i TR forumet.

Ha en fin dag, og helg, forumister :)

dimmaua
20-11-2009, 08:28
God morgen fra BOO! TGIF!!! Det var en laaaaaang uke: ungen begynte i barnehage, rapportskriving og dagstur til OSL i går. Ufff. Gleder meg til 2 dager i ro og fred med familien! Samt bursdagen på søndag :cool:

Someone
20-11-2009, 08:34
God morgen fra Oslo. Fortsatt bekmørkt ute, men tror ikke det regner. På tide å komme seg på kontoret for dagens arbeidsoppgaver. I kveld blir det å mønstre på Stena Saga sammen med 5 barndommskamerater.....noen som sa drita full full før Drøbaksundet? :cheers: Ha en fin helg

EB
20-11-2009, 08:36
Glad morgen fra København. Nå er det snart et kundemøte med et stort europeisk reiselivskonsern -før formiddagen og ettermiddagen byr på et Scanairtreff. Hjem med SAS i kveld - rekker vi Gullrekka?

S. Holberg
20-11-2009, 08:36
ENGM 911: uten å se filmen(mobilnett) så ligner det på Lukla?

Savipix
20-11-2009, 09:40
God morgon från Uppsala,

Mörkt vått och jävligt som vanligt här i staden, JAG VILL HA SNÖ!. Önskar att jag gjorde vad Someone skall göra men istället blir det att komma i säng tidigt eftersom det väntas en examen imorgon. Borde vara förbjudet med examen kl 0900 en lördag.

Nåväl nu väntar det sista av läsningen.

Ha en bättre dag runtom i världen!

FBU 4EVER
20-11-2009, 10:00
Endelig en PC med Explorer 7 som funker som det skal. Har vært kontinuerlige problemer fra slutten av forrige uke, men nå ser det ut som hjelpen fra Windows hvirker.
Forrige ukes rakfisklag var suverent. Vi spiste 4 kilo fisk av 4 bestilt, 3,7kg ringerikspoteter av 4 kg bestilt, 36 lefser, 3 begere med seterrømme, 7 rødløk og desserten var multekrem. I tillegg til alt ølet, gikk det unna en flaske Gammel Oppland, en flaske Hine Cognac XO og en flaske Calvados fra Père Maglois. Søndag gikk med til oppvask, støvsuging og rydding. Mandag gikk turen til Chcago. 2 dager fri, så er det tilbake til Windy City.
Nå venter jeg bare på at de skal komme med den nye garasjeporten og montere den.
Ha en fin dag.

Concorde
20-11-2009, 10:02
Siste dagen min på Sollerud idag, nå er det finanskontoret i Sandvika med forhåpentligvis mindre stress på jobben:)

ENGM 911
20-11-2009, 10:04
ENGM 911: uten å se filmen(mobilnett) så ligner det på Lukla?

10 points sindreh.

zico77
20-11-2009, 10:04
God morgon frå Trondheim!

Endelig fredag her og! 20. = payday ==> *fylle på sparegrisen*

I gong med oppgåvene, og det nærmar seg helg :)

Ha ein fin dag alle saman!

Discus
20-11-2009, 10:12
Bekreftes at det er grått og trist og vått i hovedstaden (eller rettere sagt på grensen til hovedstaden). En litt rolig formiddag etterfulgt av noen møter i ettermiddag før man tar helg.


Men jeg sitter her med min Mr Lee ihvertfall...

Denne Mr Lee, er det en som ikke rakk å flytte ut før du flyttet inn i den nye leiligheten? Synes han er tilstede hver morgen :lol:


Ha en fin dag, med eller uten familien Lee!

LN-FHU
20-11-2009, 10:35
Grått fra Trondheim på formiddagen

Blir slappaving og en øl ikveld,hyttetur m/vinterforberedelser i morgen.

Ha en flott fredag folkens :D :D :D

Blubird
20-11-2009, 11:56
Ukene flyr! Nok en grå og trist, regn- og vindbefengt dag. Snart lunchtid før resten av dagen skal surfes inn mot helg, avslutter dagen med kundemøte kl. 17.
Ha en flott helg!

BSSW
20-11-2009, 12:44
Denne Mr Lee, er det en som ikke rakk å flytte ut før du flyttet inn i den nye leiligheten? Synes han er tilstede hver morgen :lol:

Ha en fin dag, med eller uten familien Lee!
Nja, Mr Lee ble det da på jobben... Denne (http://www.google.no/imgres?imgurl=http://www.skole.trondheim.kommune.no/eberg/7klasse0708/graaheia/del3/roed/Bendik/Bilder/nudlermrlee.jpg&imgrefurl=http://www.skole.trondheim.kommune.no/eberg/7klasse0708/graaheia/del3/roed/Bendik/Hyperkoblinger/mrleenudler.htm&h=446&w=400&sz=67&tbnid=aYCXnnWaRwPNhM:&tbnh=127&tbnw=114&prev=/images%3Fq%3Dmr%2Blee&hl=no&usg=__Z0ncVbJ8v6KIswlCcOBAyn4_mvQ=&ei=9nEGS6bLGpTd-QaBx6yPBA&sa=X&oi=image_result&resnum=14&ct=image&ved=0CDkQ9QEwDQ), og andre smaker, Mr Lee er det snakk om ;)

Leiligheten min var ferdig utflyttet da jeg flyttet inn ;)

JetBlue
20-11-2009, 13:06
God fredag! Vel, god og god, jeg sitter/ligger hjemme med en vond og hoven høyrefot etter overtråkking for en ukes tid siden. Det blir nok å pleie foten i helgen, før neste ukes reiser både hit og dit.

learjet
20-11-2009, 13:45
God ettermiddag

Da er snuppa levert på jobben til farmor for en helg med juleverksted.
Nå er akkurat lunch inntatt før det er å heise på uniformen og sette kursen mot OSL.

Jobbehelg. Planen var å holde kurs imorgen og søndag, men det ser ut som om det skjærer seg da Finnair skal oppdatere noen systemer og jeg ikke får tilgang til trenings systemet... Ja ja, da blir det vel annet arbeid i stedet.

Ønsker alle en trivelig helg

S

AirbusTrond
20-11-2009, 13:46
Ulsteinvik og Ungdommens Fylkesting 2009 ;)

-S;)

Kom deg ut til Flø og få tatt noen bilder! ;) God tur!

God morgen fra Lilletorget. Her var det fullt kjør fra morgenen av. Tror vi har norgesrekord i ansatte med syke barn. :rolleyes:

Får se hva ettemiddagen bringer. Det kan bli pils ute, juleøl inne - sågar kan det bli lutefisk. Kjøpte vakuumpakket på Rema i går. Så ganske fin ut, og veldig grei pris også. :)

AirbusTrond
20-11-2009, 13:48
I kveld blir det å mønstre på Stena Saga sammen med 5 barndommskamerater.....noen som så drita full full før Drøbaksundet? :cheers: Ha en fin helg

Hva med en Trip Report? :colgate:

Someone
20-11-2009, 13:59
Hva med en Trip Report? :colgate:

He he, vi får se. Ingen umulighet

JoeW
20-11-2009, 14:10
Oppe og går i København også, må ut en tur å få sykkelsmeden til å skifte batteri i frontlykten på sykkelen. Innbiller meg det er noe man bør klare selv, men jeg gav opp.

Ellers trodde jeg jeg slacket veldig, i det en uke-lang hjemmeeksamen ble lagt ut i morges. Men med tanke på at den først ble lagt ut kl 12, og ikke kl 9 slik jeg innbilte meg, har jeg nå god samvittighet, og etter kjøleskapsvasking og batteriskift hos sykkelmannen får vi forsøke å gå i gang!

Twin Otter
21-11-2009, 00:02
Sitter å venter på årets flynyhet.... Hva kan dette være? Norwegian starter for alvor med langdistanse flyvninger? Nytt stort flyselskap på OSL? Hvem vet?
Denne halvtimen kommer til å gå seint!

Discus
21-11-2009, 00:21
CK - var det ikke kl. 2325 vi skulle innføre abonnementsbetaling for tilgang til forumet??

Mvh,
teknisk avdeling :stir