PDA

View Full Version : Med et glass hvitvin

EB
18-11-2009, 14:41
...i loungen har ettermiddagens reise begynt - godt - meget godt. Innsjekket, levert bagasje og igjennom på FastTrack i löpet av 4-5 minutter etter ankomst OSL med Flytoget. Litt shopping - nå helt rolig i loungen med som sagt et glass hvitvin.

Sete 2A er reservert for det neste glasset... I Köbenhavn venter en ny opplevelse - har alltid bodd på Skt. Petri men dette er nå byttet ut til fordel (?) for Hotel 27.

Crille
18-11-2009, 15:49
Jag bodde på Hotel 27 förra vintern och var mycket nöjd. Mitt rum var ganska litet, men hotellet var väldigt fräscht och modernt. Missa inte att en buffé ingår på kvällen för alla gäster!

God tur!

EB
18-11-2009, 20:19
For en flytur... Når kapteinenberoliger rett etter takeoff fra Oslo at landing i København vil være innenfor de sikkerhetsmarginer SAS har og som også en Boeien 737 er laget for å tåle - ja da kan man "glede" seg til en karuselltur. Broen til Malmø var/er stengt pågrunn av den vinden vi hadde når vi landet...

Eller tok vi av på tid,fikk mat og drikke (champers) og landet før rutetid -alt som det pleier hos SAS.

Hotel 27 blir ingen favoritt - vurderer å bytte i morgen...

JoeW
18-11-2009, 21:14
Kan bekrefte at det blåser noe voldsomt i København - men unngikk du det grusomme regnværet på toppen av vinden, EB?

EB
19-11-2009, 09:28
Slapp unna det værste regnet... I dag tidlig på treningsrunden min fant jeg mitt nye hotel - så nå flytter jeg til Clarion Collection Mayfair - strøket er kanskje ikke det beste men hotellet så veldig veldig bra ut...

Tommy777
19-11-2009, 17:34
For en flytur... Når kapteinenberoliger rett etter takeoff fra Oslo at landing i København vil være innenfor de sikkerhetsmarginer SAS har og som også en Boeien 737 er laget for å tåle - ja da kan man "glede" seg til en karuselltur. Broen til Malmø var/er stengt pågrunn av den vinden vi hadde når vi landet...

Eller tok vi av på tid,fikk mat og drikke (champers) og landet før rutetid -alt som det pleier hos SAS.

Hotel 27 blir ingen favoritt - vurderer å bytte i morgen...

Ser ut som du har det trivelig i ruskeværet. Det er godt du er inne på de riktige terminologiene ^_^

Kan du fortelle litt om hotellet? Hva var problemet?

EB
20-11-2009, 07:40
Hotel 27 hadde vegger malt i rød bengalakk og sort skifer på gulvene - en pinnestol av en helt sikkert kuuul designer...rett og slett ikke min stil. Veldig hyggelig folk som jobbet der - men det er det også her på Mayfair - men som har en helt annen atmosfære.

Begge hotellene byr på aftensbuffet - men jeg har spist ute begeg kveldene. Bra frokost er det på begge hotellene også...men igjen det meste er etter min smak hyggeligere her på Mayfair.

Blubird
20-11-2009, 10:54
Champers? Hvilken harry terminologi... ^_^

Hørte forøvrig om en annen bekjent som landet i CPH samme dag, var visstnok en mindre lystig opplevelse.

Someone
20-11-2009, 10:56
Champers? Hvilken harry terminologi... ^_^

Champis på harstadsk.....:p

EB
21-11-2009, 06:28
Ble en fuktig lunsj med CK, en venn av CK og Ludde....shoppingen etterpå fortsatte da innehaverne serverte champers" med gullstøv...før vi freste ut til 18:10 avgangen med SAS til Oslo. Som vanlig var det servering av vått og tørt og både push-back og ankomst var før rutetide - og det med nesten full brakke.