View Full Version : 3x747 på OSL
hakon1gz
18-11-2009, 14:08
Noe utenom det vanlige på OSL i dag med 747 fra Korean, Sundt og Saudi Arabian. Har et bilde av Saudin ved gate på mobilen, men får ikke lagt det inn på pc'n.
Det var artig å se Korean og Saudi Arabian stå snte mot snute. Begge sto stille, akkurat som om de stirret hverandre i øyene og ventet på at den andre skulle flytte på seg :-)
Noe utenom det vanlige på OSL i dag med 747 fra Korean, Sundt og Saudi Arabian. Har et bilde av Saudin ved gate på mobilen, men får ikke lagt det inn på pc'n.
Spennende ! Kan du ikke overføre det via bluetooth ?
Du kan vel emaile deg selv?
ENGM RAMP
18-11-2009, 14:30
Jeg vet ikke hva du har sett for noe :) Men 3 stk, 747 har IKKE vært her idag. Derimot så hadde vi 2 stk 747, begge også en kort periode nese mot nese også, men den fra SundtAir har du nok ikke sett, for den er ikke her....
Jeg vet ikke hva du har sett for noe :) Men 3 stk, 747 har IKKE vært her idag. Derimot så hadde vi 2 stk 747, begge også en kort periode nese mot nese også, men den fra SundtAir har du nok ikke sett, for den er ikke her....
Ikke ødelegg opplevelsen med fakta :D
hakon1gz
18-11-2009, 15:33
Da er det nok den lystløgneren av en kollega jeg har som har plussa på litt. Ligger hjemme med grisesyken og ba han om å fotografere Saudi.
Forresten noen som har bilde av snute mot snute? :)
Jeg la ut noen bilder her http://forum.scanair.no/showthread.php?t=54778
The Ticketor
18-11-2009, 18:04
Saudien rullet forbi utenfor vinduet under kurs. Måtte ta pause for å se på nydeligheten takse forbi.
ENGM 911
18-11-2009, 18:08
Saudien rullet forbi utenfor vinduet under kurs. Måtte ta pause for å se på nydeligheten takse forbi.
Jasså, følger du ikke med i timene?
The Ticketor
18-11-2009, 18:14
Jasså, følger du ikke med i timene?
Det var ikke bare meg som tok pause. ;)