View Full Version : Go tirsdags morgen
Twin Otter
17-11-2009, 05:28
Gooooooooood morgen fra Stavanger. Her er man i det trøtte hjørnet. Første av fire nattevakter går mot slutten og man ser frem til å kunne vende nesen hjemover og parkere i senga. Grått vær i oljebyen i dag som så mange andre høstdager. Ha en god dag alle flyfreaks rundt om i verden.
God morgen fra Oslo. Ute er det mørkt og jeg er trøtt. Tid for SK205 til KRS om ikke så lenge. Ha en fin dag
sirpjalle
17-11-2009, 06:32
God morgen fra Forus!
Da var vi i gang med en ny dag. Ny dag og nye muligheter, så får vi se hva dagen kan bringe?
Ha en fin dag forumister! :)
Gääääääsp!
Återigen fyra nyanser av grått i Uppsala. Den här gången med inslag av vatten från skyn också. Fortsatta studier inför lördagens examen blir det idag tillsammans med en föreläsning och ett möte. Biljetter till San Diego över påsk blev också beställda igår och det blev en SK/UA combo.
Ha en flott dag!
God morgen! Trøtt som en dupp i dag. Når jeg fortsatt ikke har lært meg å like kaffe, blir det ikke letterere å våkne :(
Men på jobb er jeg da, og dagen blir forhåpentligvis ikke fyllt av like mange møter som i går.
I kveld blir det ut å gjøre en del forskjellige ærend. Rart hvor mye mer man plutselig må gjøre når man får seg bil :p
Ha en fin dag :)
God morgen fra Tananger
Her sitter man og "nyter" en Mr Lee sak mens man gleder seg over å ha valgt å kjøre til jobben idag. Regner litt her. Virket ikke til å være noe særlig kaldt, men har ikke sjekket temp.
Ha en fin dag forumister :)
AirbusTrond
17-11-2009, 07:36
God dag. Etter to-tre timer med søvn er man klar for en ny arbeidsdag... Ikke noe spess som skjer. Men jeg har tenkt å by mine kolleger på "Doce cremoso de Banana" til lunsj i dag, flybåren fra Brasil i egen bagasje..
Glad morgen fra Quality Airport Hotel på Gardermoen... Snart går turen over til Clarion Oslo Airport - som begge egentlig må se seg slått av det nye Comfort Hotel Runway hvor jeg tok en drink i går (tøfft da hotellet ikke åpner før 10. januar - men det stoppet da ikke Anders Buchardt i å invitere oss inn).
Ha en alletiders tirsdag!
Også i København er man klar for nok en marathondag med diverse forelesninger, veldig required tid på lesesalen, gruppearbeid og et lunchmøte. Stemmegivning i lokalvalget skal også presses inn, da det forrige uke viste seg at jeg hadde stemmerett i pannekakelandet. Månedens "frequent work out points" fra gymmen er allerede sikret, så tror nok man går utenom gymmen i dag...
Ha en strålende dag!
God morgon frå Fornebu!
Då var snart kurset i gong, og eg er klar :) Spørs det om studentane er lika klare..... hehehe
Ha ein fin dag alle saman!
Swedeline F28
17-11-2009, 08:14
God morgon från Nyköping, där man själv ligger i sin soffa med filt och täcke då man är sjuk.
Utflyttet
17-11-2009, 08:21
Morn morn, snart på tide å pakke sammen tingene her og pelle seg utover i Kobrasumpen. Ha en bedre kveld og natt. :)
-A
God formiddag fra sørøst. Dagens første espresso på vei ned til tonene av Empire State of Mind. Herlig.
Ha en flott dag!
Go formiddag fra Trondheim :wow:
Nok en strålende dag på trappene-mildt og fint idag, og solen
kommer vel med varmende stråler snart :cool:
Idag blir det vask og polering av min flotte Golf VI 2,0 Tdi :up:
Ønsker alle sammen en flyvende dag :) :) :)
God morgen fra Dyce,ABZ,
Ruskevær i SVG og ABZ idag etter en periode med fint vær.
Styremennene på SK4611 ble nødt til å bruke pedalene en del under landing ABZ i morges.
En dag full av små møter for å skaffe oversikt i subsea leveransen.
Returen går med SK4616 sent i ettermiddag.
I morgen er det igjen tid for å teste ut morgenavgangen østover til OSL med SK4002.
En måned til Scanair julebordet. Det ser jeg fram til.
Ha en god dag alle.
God ettermiddag fra hjemme igjen.
Doble nivågivende poeng for hjemreisen fra BKK igår har allerede tikket inn på EB-kontoen, så nå er man EBG ut oktober 2011 bare SAS holder seg på vingene.
Fortsatt god dag!
God ettermiddag, litt FoU-aktivitet og dypt nede i diverse dokumenter i dag. Men forum, kaffe m.m. har man fått med seg ila. dagen. Tåka hanger ned over ås-sidene her, og mørket siger på. Får ut å trekke litt luft før fiskemiddagen i kveld. Ha en fin ettermiddag!
God morgen fra vest hvor stormen fortsetter....60 MPH i kastene med store nedbeor mengder....men fergen gaar i rute...haaper jeg slipper dagstur til SFO i dag....gaarsdagens web conferanse gikk svaert bra....