View Full Version : Skal det være nye pupper i Helsinki?
Nå kan du benytte dine opptjente bonus på plastisk kirurgi.
Nå kan du bruke bonuspoengene til å få deg "en ny kropp". Med Finnairs frequent flyer program Finnair Plus kan du ta ut poeng hos Finlands mest kjente plastikkirurg. "Prisen" for en brystforstørrelse tilvarer over 400 tur-retur reiser til Hong Kong.
Finnair har inngått en avtale med Finnlands mest kjente plastikkkirurg Rolf Nordström. Avtalen gjør det mulig å skaffe seg en "ny kropp" og "betale" med bonuspoeng, melder den finske avisen Iltasanomat.
http://boarding.no/art.asp?id=39078
Dette må vel berøre noe av bonusprogrammenes mer sære områder?
Dette må vel berøre noe av bonusprogrammenes mer sære områder?
hehehehe, ville tro det ja.
Bizflyer
11-11-2009, 10:06
Kanskje dette kunne være noe for Someone! Han har jo booket seg bonusreise til HEL snart!! Nye pupper kunne jo gutten alltids trenge!?? :colgate:
BF:cool2
Pupp & Vin-møte i HEL på trappene?
Utflyttet
11-11-2009, 10:32
Dette var andre boller, ja... :p
Jeg var ute i en Iraqw-landsby her om dagen, de har for vane å modellere pupper på veggen ved inngangsdøren om datteren i huset er klar til å giftes bort. Men der må det mer håndsfaste ting enn bonus-poeng til tror jeg.
-A
S. Holberg
11-11-2009, 11:18
Ha!
Det vil jeg kalle sært :D
Men det må jo noe sinnsykt med poeng til da :p
Bizflyer
11-11-2009, 11:25
Dette var andre boller, ja... :p
Jeg var ute i en Iraqw-landsby her om dagen, de har for vane å modellere pupper på veggen ved inngangsdøren om datteren i huset er klar til å giftes bort. Men der må det mer håndsfaste ting enn bonus-poeng til tror jeg.
-A
Der nede går det vel i antall kuer i stedet for i antall bonuspoeng???:wow:
Utflyttet
11-11-2009, 11:42
Der nede går det vel i antall kuer i stedet for i antall bonuspoeng???:wow:
Geiter er tingen. ;)
-A
Bizflyer
11-11-2009, 12:14
Jeg var ute i en Iraqw-landsby her om dagen, de har for vane å modellere pupper på veggen ved inngangsdøren om datteren i huset er klar til å giftes bort. -A
Gjenspeilet størrelsen på puppene på veggen tilsvarende størrelse hos datteren i huset, eller kunne man bli skuffet i så henseende?:stir