View Full Version : God onsdagsmorgen
God morgen. Fortsatt bekmørkt i Oslo, og dagen i dag begynner med SK205 til Kristiansand.......nevnte jeg at jeg er trøtt som f***? Ha en fin dag
Glad onsdag morgen. Dagen starter med en treningsøkt - en nødvendighet i denne julebordsesongen. I kveld er det nytt kveldsarrangemnet - m.a.o nok en 15-16 timers arbeidsdag. Ha en flott onsdag!
....her borte i vest er det en fridag i morgen...duket for et interessant moete med en Nordmann som er paa besoek paa oeya vaar fra Cultura Bank....ha en flott Onsdag rundt om i verden....
sirpjalle
11-11-2009, 06:57
Da var det atter en ny dag.
Mye på tapetet, en masse småting egentlig.
Vel, da er det på tide med en kopp kaffe, ha en fin dag forumister! :)
God morgen fra Tananger
Småkaldt i dag også, men ikke for kaldt til å gå til jobben idag. Brukte ca 22 min på det idag. Meldt opphold i hele dag, men lite sol... 2-6 grader.
Nå må en sette igang å jobbe litt.
Ha en fin dag forumister :)
God morgen fra CPH - i går kom det et valgkort i posten, så man har tydeligvis stemmerett i lokalvalget her. Får vel forsøke å sette seg halvveis inn i hva de konservative står for. Ellers er det tre forelesninger og litt lesning på programmet - trening i aften.
Ha en strålende dag!
God morgon frå Trondheim!
Då var det dags for kursing, så eg har forberedt eit stykke stress for studentane :colgate: -men ikkje verre enn at dei står an av ;)
Ha ein fin dag alle saman!
God lille lørdag fra Troinnhjæm sjø !!!
Tegner til å bli en strålende dag idag også,noen blå på "hvorkaldterdetidag"-mometeret men sola kommer opp om ikke så lenge :cool:
Ha en strålende dag forumister rundt om i den store verden :D :D :D
God morgen Asker hvor dagens første kundemøte står på planen og utemeteret viser rundt 0 grader. Halvveis i uka, ha en strålende dag.
FBU 4EVER
11-11-2009, 09:12
Her i huset startet dagen med en PC som ikke ville starte pga. diskfeil. Vista kom opp med et diskfeilrep. verktøy som tok 20 minutter på den jobben.
Ny tur til Brandbu idag, mens kvelden vil gå med til rydding og støvsuging av huset i forbindelse med helgens rakfisklag. Ikke noe mer enn det idag.
Utflyttet
11-11-2009, 09:50
God ettermiddag. Da har man flydd seg tilbake til Asia, Bangkok denne gangen. Rød curry med gakkgakk er bestillt, og så får man gi seg i kast med dagens innboks på eposten... *sukk*
-A
Trøtt formiddag fra sørøst. Stikkord: Trøtt. Snø i luften. Trøtt som f*. Nevnte jeg trøtt?
Bizflyer
11-11-2009, 10:10
Tror vi må starte eget forum for oss trøtte! ;)
God morgen fra Krsand forresten. Grått og trist og 2 grader ute i dag. Ikke mye å skryte av altså. Måtte finne frem vinterjakken nå for ikke å fryse! Godt å vite at jeg fra lørdag av skal nyte temperaturer på rundt 30 grader fra skyfri himmel! Det blir ikke så dumt!
I kveld går turen til øl-kjelleren på Christiansands Bryggeri! Der står tappekranen vendt den riktige veien, og mottoet må bli: Alle skal få! Det blir nok en tøff torsdag! Men så er det jo bare T-2 idag! Har aldri vært så nærme avreise før! :drunk:
BF:cool2
God ettermiddag fra Sandvika,
Kontraktsforhandlinger i hele dag. Intensivt,konsentrasjonen er på topp , det gjelder å holde hode både kaldt og klart videre utover dagen.
Satser på å bli ferdig i tide til å nå SK4045 tilbake over fjellet i kveld.
Ha en fortsatt fin dag alle.
14 grader og regnbyger her i Alpharetta .. etter 24 timers silregn, ser det ut som det verste er over. Nytraktet kaffe gir litt energi til aa sparke igang guttungen og faa istand litt frokost. Veterans Day her borte - egentlig en helligdag, men skolene har ihvertfall ikke faatt fri. Men jeg skal vedde paa at bankene har stengt og at posten ikke kommer ..
ENGM 911
11-11-2009, 12:52
God ettermiddag fra Oslo. Venter på UPS-mannen som kommer i løpet av noen timer med fotostativene til 7,25 kr pr stykk. Så bærer det avgårde til OSL for å underkaste meg øvrigheta. Livet i korte trekk denne uken er, spise jobbe sove.
Tommy777
11-11-2009, 13:10
Grynt fra Midway. Hit var det langt, gitt... Siden AA og UA har gitt opp morraflighter til STL, blir man vel aa ta seg ned hit relatift ofte. Ser ut som det blir 737 I dag :p. Tilbake med UA litt etter lunch, Oliver kommer inn senere I dag for ett par kalde. Ha en fin dag
G'onsdag fra Fedex.. Forholdsvis i rute etter en sen start. Aldri så galt at det ikke er godt for noe, dog. En ca. 20 minutter sen avgang fra Maura, timet det sånn at man passerte bane 01L omtrent samtidig som Thai's 777 taxet utpå ;)
God onsdag ønskes alle :)
God onsdag fra Sandefjord. Passe gåen i armene etter gårsdagens treningsøkt, ble ikke bedre av at man endte opp i en klatrevegg idag.:drunk:
Ha en fortsatt god onsdag!
Investeringsanalyse, anyone?
Inne fra en frisk tur i fem minus. Overasskende lite trafikk til å være rushtid i dag! Det er fyr i peisen og bikkja snorker på fanget mitt. Ha en fin ettermiddag/kveld :)
Nåverdi og internrente fristet ikke akkurat nå.
Er på 9ende dagen med sjukdom, så begynner å bli temmelig lei. Men virker å være på bedringens vei om ikke annet.
Ha en fortsatt trivelig dag
AirbusTrond
11-11-2009, 18:25
God onsdag fra Stansted. Ingen koer aa snakke om hverken her eller der. 16,5 kg innsjekket bagasje gikk fin-fint. God utvalg av spisesteder ogsaa. En fin tur med Ryanair saa langt, kommer tilbake med en liten rapport i morgen.