View Full Version : Denne hadde det jo vært gøy å hatt
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=806&item=652873408 8&rd=1
sail4fun
02-05-2005, 20:25
Var det ikke et US firma som gjorde litt customizing på slike , så de kunne brukes til "fornuftige" ting i heimen ?
(En ting er sikkert, kjøper jeg en slik blir jeg trolig å finne død i den ute på Yggeseth.)
Originally posted by BU662
Hvorfor??? Jeg ville hadd ingen grunn å kjöpe dette eller å bruke dette...
Ikke jeg heller kan ikke fatte hva man skal med en sånn.Jaja smaken er som baken...:)
trenger bare å finne en flyvertinneuniform til kona, så blir det kos i heimen.... hehe
(ok, jeg er en syk mann - for min store drøm er å installere en flydo - med buede flyvegger og flylyd - hjemme....)
sail4fun
05-05-2005, 08:54
Originally posted by CK
trenger bare å finne en flyvertinneuniform til kona, så blir det kos i heimen.... hehe
(ok, jeg er en syk mann - for min store drøm er å installere en flydo - med buede flyvegger og flylyd - hjemme....)
Regner med at kona stiller i uniform ved servering av mat oppe hos dere ?
En annen uting med desser som har yrkesnevrose er ;
Når du tar en "nap" i godtolen så vekkes du med spørsmål om du skal ha noe å drikke...
De har rydde mani på kjøkkenet, umidelbar rydding etter alle måltider er påkrevet , i tilfelle "turbulens".
De sørger for å servere alle som sitter rundt spisebordet, men spiser ofte selv fra benken på gall... kjøkkenet.
Jeg vil ha 2!!! Råheftig som nattbord...
Originally posted by CK
Ja og blått vann når du flusher...:)
Det kan fort fikses med en dorensetablett!! :D
Kom jeg drassende med en tralle, tror jeg at jeg like godt kunne begynne aa se meg om etter et annet sted aa bo ...
Originally posted by LN-MOW
Det kan fort fikses med en dorensetablett!! :D
Kom jeg drassende med en tralle, tror jeg at jeg like godt kunne begynne aa se meg om etter et annet sted aa bo ...
Ja jeg har sånn der WC-blue som henger på kanten og da blir det blått når man "flusher",og jeg tror nok jeg også måtte funnet meg et annet sted å bo hvis jeg kom slepende på en slik mattralle.... :)
FBU 4EVER
05-05-2005, 17:43
Originally posted by P.A. VIKING
(En ting er sikkert, kjøper jeg en slik blir jeg trolig å finne død i den ute på Yggeseth.)
Ja,også med liket innsvöpt i noen gardiner,skulle jeg anta?
:up:
sail4fun
05-05-2005, 17:46
Originally posted by FBU 4EVER
Ja,også med liket innsvöpt i noen gardiner,skulle jeg anta?
:up:
De ble for fine til å kaste de bort på meg ;)
Skaff dere "bedre halvdeler" som forstår...:spin:
Originally posted by EB
Som forstår hva?....:) (cateringskap i heimen?) :)
sail4fun
05-05-2005, 20:38
Originally posted by EB
Jeg er veldig fornøyd med min "bedre halvdel", men hun er altså ikke særlig opptatt av jobben etter c/o , og mener at vi er totalt Nuts som gidder bry oss om fly....
Originally posted by CK
Regner med at kona stiller i uniform ved servering av mat oppe hos dere ?
En annen uting med desser som har yrkesnevrose er ;
Når du tar en "nap" i godtolen så vekkes du med spørsmål om du skal ha noe å drikke...
De har rydde mani på kjøkkenet, umidelbar rydding etter alle måltider er påkrevet , i tilfelle "turbulens".
De sørger for å servere alle som sitter rundt spisebordet, men spiser ofte selv fra benken på gall... kjøkkenet.
Med untantag för den sista meningen skulla man kunna tro att du beskriv min mor och far :p . Med tanke på bägges bakgrund är det kanske inte så konstigt. :smokin
Gammel tråd, men ...... Løp og kjøp !!
http://www.panam.com/shop/specialty/pan-am-mysky-cart.html
http://www.panam.com/media/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/s/k/skycartinteriornooptions.jpg