PDA

View Full Version : God Søndag

learjet
08-11-2009, 08:00
Tidlig opp med barna. Så her er det barnetv for de små og surfing for far.

Snart blir det å lage litt frokost. Rolig dag i dag, hvis været holder blir det forhåpentlighvis en god tur ut med hele gjengen.

Ønsker alle en trivelig søndag

S

EB
08-11-2009, 08:01
Nesten "forsovet" meg - i allefall sov jeg 2 timer mer enn det jeg pleier på en søndag morgen... Nå venter frokost med en del aviser og magasiner. Vi skal fyre på peisen og i ettermiddag blir det en treningsøkt før vi åpner vinflasken/e... Ha en flott søndag!

PS! Gratulerer alle fedre...

Twin Otter
08-11-2009, 08:07
To god morgen tråder i dag. Vi får sette en knapp på at moderatorene slår dem sammen som de pleier. Skyene ligger Forus for øyeblikket, men over fjellene i øst ser man at solen er på vei opp.

Om to dager er det lønningsdag, så da skal det bestilles billetter og hotell til en liten København-tur i starten av julemåneden.

Utflyttet
08-11-2009, 08:09
Ser ut som du slo EB sin tråd med ett minutt, så jeg henger meg på her :p

Stille dag i bushen her, mens hele bygden sitter i kirken. Det går rykter om at vi er en gjeng som skal på litt sightseeing på landsbygden her nå om noen timer, så skal se å børste støv av kameraet og se om vi kan få noen festlige bilder.

Ha en bedre dag!

-A

sirpjalle
08-11-2009, 08:54
God morgen fra Stavanger!

Blir en lang og hektisk dag i dag. I dag skal det gjennomføres ikke mindre en fire bursdager..... Wish me luck :drunk:

Vel, nå er det på tide med kaffe....

Someone
08-11-2009, 11:07
God morgen fra Bislett. Etter 3 dager på rad med festivitas merker jeg formen ikke er helt på topp. Siden leiligheten ser ut som et bombet horehus, inkludert bagasje fra 2 reiser tsrødd utover hele stuen så står det endel indretjeneste på programmet. En løpetur står også på ønskelisten, men man får se hva det blir til. Ha en fin dag:)

AirbusTrond
08-11-2009, 11:16
God dag! Her ananasbrus funnet fram i anledning kampen som starter om to timer. Og så blir det lammeskanker etterpå, enten for å freire eller som trøstemat. Skjønt som født i Ålesund med sunnmørske foreldre, men oppvokst i Romsdal, bør det streng tatt ikke bli den store sorgen uansett hvem som vinnner!

FBU 4EVER
08-11-2009, 12:09
Langt på dag allerede, men snart skal det spaseres en runde. Har blitt mye innetid de siste par dagene. Dessuten forligger rapporten fra radonmålingen. Ingen hyggelig lesning, akkurat, med verdier i 1. og 3. etg. som ligger opp mot 800 becquerel. Det dobbelte av hva som er regnet som maks. grense.
2. etg. har litt i underkant av 300 og det er stort sett der jeg oppholder meg.
Men noe må gjøres. Enten mer ventilasjon eller boring av en "luftebrønn" i kjelleren med utlufting i det fri for å skape en trykkforskjell. Lukter en god slump med penger, det der ja.:(

Insalata Tricolore og Pasta med gorgonzola- og kjøttsaus i anledning dagen. Jeg tror jeg tar et dypdykk i vinkjelleren og finner en passe moden Barolo. Ja det blir det.:up:

Ha en fin dag.

Hickok
08-11-2009, 12:23
Dessuten forligger rapporten fra radonmålingen. Ingen hyggelig lesning, akkurat, med verdier i 1. og 3. etg. som ligger opp mot 800 becquerel. Det dobbelte av hva som er regnet som maks. grense.

Dette er en test som nok mange flere burde tatt. Dette er et stadig økende problem i dagens moderne byggeskikk, ettersom huene blir tettere og tettere. I gamle dager (les: til langt inn på åttitallet), så lekket husene i alle hjørner og rundt alle utsparinger, i tillegg til at isolasjonstykkelsen var langt mindre. Derfor var dette ikke all verdens problem.

God dag fra Bergen. Her er det tid for brunsj. Det blir for håpentligvis første dagen i et nytt og bedre liv i dag også, ved at min første joggetur på flere år skal gjennomføres. Har lastet ned et 12 ukers treningsprogram som skal følges til punkt og prikke, etter et par uker med rolig oppkjøring for å kickstarte kroppen. Nå begynner med andre ord oppkjøringen til å komme i form igjen. Skal bli godt! :)

Bizflyer
08-11-2009, 12:35
God formiddag fra Krsand!

Her ble det deilig sovemorgen. Funnet reperasjonscola og inntatt sofaen. Heldigvis ingen store planer for dagen!

Konstaterer at det i dag er T-5!! Nå drar det seg mot ferie, gitt!:colgate:

BF:cool2

LCH
08-11-2009, 12:44
God formiddag fra Fagerborg, her står TVen på, men jeg bor ikke lenger unna Ullevål enn at jeg kommer til å høre jubelbrølene live. Dagen skal benyttes til indretjeneste før det kommer besøk fra Junaiten i kveld, men litt cupfinaletitting blir det nok innimellom.

Discus
08-11-2009, 13:00
God formiddag - en del indretjeneste på programmet. Har fått kjørt en kraftig komprimering i kjøkkenskapene, så nå er det mye ledig plass igjen. (Og det var ikke bare fordi det var mye støv som ble fjernet...) Blir litt lunsj, en god kopp kaffe og en bok straks.

Nyt en en super søndag - husk mandagen er like rundt hjørnet.

JetBlue
08-11-2009, 13:18
God søndag. Barna er sendt av gårde til Halden, og jeg sitter på kontoret med en exchange-server som er ute av drift. Bare å reise hjem igjen.

Synes det høres ut som øl i ettermiddag ^_^

LN-MOW
08-11-2009, 13:31
G'morgen fra Alpharetta. Hadde en grei tur med Hansen over dammen i går. Ingen oppgradering, men minikabinen på 330 med ledig sete ved siden av meg er helt kurant det. Hadde lastet ned to episoder av The Jeff Dunham Show på telefonen, så sammen med 'Pelham 123' på AVOD og Kaptein Sullys bok var underholdingen sikret. Ingen spiller 'bad guy' så overbevisende som Travolta.

Nå er det frokost, og er jeg snill gutt, får jeg kanskje se Chelsea-ManU også ... :colgate:

Martin
08-11-2009, 14:13
Er det virkelig mulig å kalle det forsoving når en sitter og poster på Scanair klokken åtte en søndag morgen? :drunk:

Jaja.. Rolig søndag i Maura, ingen store planer, og det er 73 dager igjen til jeg planlegger å forlate landet neste gang.

God søndag ønskes alle :)

zico77
08-11-2009, 15:30
God ettermiddag frå Trondheim!

Dagen er godt i gong, og det er lite på programmet. Skjønner at Molde er i ferd med å hale i land pokalen, dog det ikkje spelar så stor rolle for meg kven som vinner denne feiden.

Ha ein fin søndag alle saman!

Bizflyer
08-11-2009, 16:04
Og da kan vi gratulere Aalesund med Cupmesterskapet!! :nor :nor

AirbusTrond
08-11-2009, 16:05
Skjønner at Molde er i ferd med å hale i land pokalen, !

:colgate::lol::lol::lol:

Champagne eller ikke champagne, det er spørsmålet nå ! :cool::cool:

Bizflyer
08-11-2009, 16:06
:colgate::lol::lol::lol:

Champagne eller ikke champagne, det er spørsmålet nå ! :cool::cool:

Trodde det var annanasbrus???:colgate:

Blubird
08-11-2009, 17:47
God søndag ettermiddag fra sørøst, her pleies kroppen fortsatt etter fredagens utskeielser. Faktisk vært inne på tanken opptil et par ganger de siste 36 timene om å bli avholds. I hvert fall for en uke.
Skulle ikke forundre meg om det blir en film og noe hyggelig å spise før kvelden er omme.
Ha en fortsatt fin aften...

VoiceCom
08-11-2009, 17:51
Puh - da var jeg ferdig med å selge pølser, brus og masse kaffe på Ullevaal. Vanvittig trøkk på stadion og kjempestemning. Fikk med meg litt fotball også innimellom. Litt tom i hodet nå etter seks timer i en trang salgsbod... Ha en god kveld.

FBU 4EVER
08-11-2009, 17:58
[QUOTE=VoiceCom;437045]Puh - da var jeg ferdig med å selge pølser../QUOTE]

Av ren nysgjerrighet, har aldri spist pølser på Ullevål, men er det pølser fra Leiv Vidar eller Åkeberg-Skoglunn. Kvalitetspølser, begge to!

gustavf
08-11-2009, 18:05
Endelig!

Etter måneder med tapetriving, prokastrinering, sparkling, maling og generelt bygningsarbeide er jeg klar for å erklære soverommet innflyttingsklart. Ny seng kommer i morra (insh' maxbo) og dette blir siste natt på gjestesenga.

VoiceCom
08-11-2009, 18:09
Av ren nysgjerrighet, har aldri spist pølser på Ullevål, men er det pølser fra Leiv Vidar eller Åkeberg-Skoglunn. Kvalitetspølser, begge to!

Det var wienerpølser fra Gilde.

Og det var noen som spurte om vi hadde ananasbrus... :)

Twin Otter
08-11-2009, 18:24
Lurer på hva som skjer hvis jeg skriver noe ufint her inne. Litt action på slutten av arbeidsdagen... hehe...

Discus
08-11-2009, 18:46
Ja, ja, i anledning <fyll inn det som passer> blir det namibisk øl til middag

:cheers:

LCH78
08-11-2009, 20:02
her i Nord så tilbringes søndagen på jobb, selvom man er mere liggende enn sittende i stolen as we speak :) Satse på at Wf936 lander på rute, gjerne litt før, sånn at man kan begynne friuka :)

FBU 4EVER
08-11-2009, 20:05
Det var wienerpølser fra Gilde.

Usj og isj og dobbeltæsj! Kjøtbransjens svar på Ringnes og MacDonald's!:cry: