PDA

View Full Version : God søndag morgen

Utflyttet
01-11-2009, 04:12
Da er det snart på tide å pakke sammen sekken sin her i Singapore. I kveld blir det TG opp til Bangkok, og et bytte til KQ til NBO i natt. Nytt selskap, og noe forvirring om flytype, de står listet i Amadeus med 772, mens deres egen website sier 767. Og for de som kjenner meg og billetter... selvfølgelig vil ikke innsjekk funke på min billett, så hvem vet, kansje jeg er i Bangkok i morgen også. :p

Ha en bedre dag. Hamna shida!

-A

LN-AØR
01-11-2009, 04:23
God ettermiddag fra Sydney. Strålende vær her nede og dagens joggetur er gjennomført. Nå blir det dessverre oppgaveskriving, men sånn er livet.

Ha en flott dag videre folkens!

EB
01-11-2009, 06:29
Glad søndag morgen. Nå skal det fyres i peisen og Nespresso`n skal i koppen. I løpet av formiddagen blir det en treningsøkt før det blir barnebursdag i ettermiddag. Ha en flott søndag.

sirpjalle
01-11-2009, 08:16
God morgen fra Stavanger.

Da var det liv i huset. Frokosten skal snart unnagjøres før kursen settes mot håndballturnering for de to store. Og senere i dag blir det middagsselskap her hjemme.

Kan bli en travel søndag dette.....;)

Ha en fin søndag da, forumister :)

SNSK
01-11-2009, 09:17
God morgen fra Lierskogen...

Her faller det noe hvitt fra himmelen...:(

Dagen starter med en tur til Oslo for å se på de utdødde svære dyrene.;)

SNSK

Savipix
01-11-2009, 09:24
Morgon från Uppsala,

Tåke och studier verkar vara vad dagen bjuder på. Kanske hinner man ta sig en tur på ett café också.

Ha en bättre dag!

viper6
01-11-2009, 09:58
God morgen fra et grått KRS.
Etter ett tungt 100-års jubileum i går, byr dagen på egg og bacon til frokost, samt at de små må hentes hos svigers.

Ha en bedre dag forumister:)

Someone
01-11-2009, 10:00
God morgen fra Oslo. Her står squash på programmet i formiddag, før det blir å ta seg en liten tur ut. Avreise mot KRS i kveld. Ha en fin dag

Polaris
01-11-2009, 10:42
God mårroooon!

Sitter og ser svensk morgentv (de snakker ikke om svineinfluensa, juhu!) - og ser på klokka at det nærmer seg jobbtid. Vi skal åpne en ny utstilling i dag, om homofili blandt dyr.

Har sovet ca 4-5 timer i natt, etter en veldig fin halloweenkveld med super stemning på Sivert Høyem-konsert og deretter nach med gode venner. Litt trøtt, men det skal gå bra til klokka 16.00.

AirbusTrond
01-11-2009, 11:24
Mornings! Her er det Søndagsavisa og Nespresso. Og så blir det en ufrivillig tur på jobb, for å hjelpe helgens vakt litt. Godt at man har kveldsvakt i morgen, så man kan kose seg litt ekstra med gårsdagens moussaka og rester av vin. Og så blir det litt spennede å se hvor AaFK havner på tabellen...

zico77
01-11-2009, 11:45
God morgon frå Trondheim!

Då var ein tidleg morgontur rundt midtbyen gjennomført før frokost, og frokosten er unnagjort saman med hustandens bedre halvdel, så no nytes den herlige nytrekte kaffien med forum :)

Ha ein fin dag alle saman!

FBU 4EVER
01-11-2009, 11:52
Ojj... det ble sovemorgen igjen, gitt. Opp kl. 11:20 så det blir lunsj istedenfor frokost. Fikk avsetning på nesten alt godteriet igår. 30 poser med smågodt, 15 melkesjokolader og 15 Firkløvere. Selv koste jeg meg med en stor porsjon pasta bolognese og god rødvin. Nå skal resten av dagen gå med til pakking. Avreise til MXP imorgen. Leiebil til Barolo i Piemonte. Imorgen kveld står Brasato al Barolo på menyen. En forrett med hvit trøffel skal det nok også kunne bli.:up:
Ha en fin dag i regnet.

LCH
01-11-2009, 12:43
God søndag fra Trondheim, litt slapp men ellers i fin form etter en bra Halloweenfeiring i går. Dagen skal brukes til minst mulig fornuftig, men det er mulig det blir TV-kveld med Vikings v. Packers sammen med noen Minnesotans.

Discus
01-11-2009, 12:49
God søndagsformiddag som står i jobbingens tegn, her skal digitale dokumenter signeres og testes. Det er nesten like greit for utenfor viduet er det IMC og lite trivelig. Men nå er det straks lunsjpause med kaffe og varme boller :)

Ha en fin første dag i november!

Bizflyer
01-11-2009, 13:22
Trist vær her i KRS, så det blir nok innedag. Ikke så dumt det heller. TV og internett er god underholdning i seg selv.

Ellers venter jeg på nyheter fra Filippinene på hvor mye oppbygging av hus og erstatning av eiendeler vil koste meg. Jeg ser for meg at en dyp depresejon er nært forestående!! :(

BF:drunk:

BSSW
01-11-2009, 14:40
God dag fra Egersund

Her skal flyttelasset snart få hjul å bevege seg på. Egersund -> Tananger. Og visstnok ikke så veldig langt fra et annet forumsmedlem... :8: ;)

Skal prøve å få kommet meg på nettet der også... Ila dagen altså.

Ha en fin dag forumister :)

SNSK
01-11-2009, 15:15
Da er man tilbake etter et storslått dinosaur show i Oslo spektrum...:)
Fantastisk store dyr, som jeg er glad for er utryddet...

Det hvite fra himmelen har gitt seg også...:)

Martin
01-11-2009, 16:29
G'søndag fra Maura.

Om noen lurer på hvor lenge det går an å sove: Våknet vel første gangen i forholdsvis normal tid, så har man duppet av og våknet om hverandre, og når klokken nærmet seg 16 var det visst på tide å stå opp :rolleyes: Det tar visst på å gå i 50-årslag :rolleyes:

Lite på planen, annet enn å få byttet ut de gummigreiene som det er fire stykker av på bilen. Den første snøen hadde kommet til Maura da jeg kom kjørende hjem i to-tretiden i natt, så det er kanskje på tide :rolleyes:

God søndag ønskes alle :)

ENGM 911
01-11-2009, 17:41
God ettermiddag. Nå er det bare å slepe kroppen ned til SAS-Flybussen og komme seg på siste nattvakt på OSL for denne gang. I morgen skal kroppen snu døgnet!!