View Full Version : Glad onsdag morgen...
Det ser ut til å bli nok en strålende dag... Håper det blir en flott dag i Sør-Frankrike også... Formen er bedre og snart er det tid for dagens første møte. Ha en bedre onsdag - det nærmer seg helg!
Hu hei ... etter en herlig tirsdag hvor jeg maatte ut med 1056 dollar i bilreperasjon kan det vanskelig gaa nedover ... kommer ikke til aa se paa A380-jomfruturen selv om jeg er sikker paa at CNN kjoerer en direktesnutt naar den gaar. Vi tar'n paa morran istedet.
Onsdagen bringer Chelsea-Liverpool paa ESPN og tur paa kvelden og natten baade til McChord AFB og SEA for aa leke med ATA-fly.
God onsdag, tilbake fra to dager med Mercuri-kurs på Losby Gods - flott sted, men en idiotisk plassering for et kurs egentlig. Det er mye forumposter å gå igjennom...
Ellers en strålende dag over Drammen, håper Tolouse har samme været - da kan øyeblikket alle flynerder over hele verden har ventet på i mange år bli observert!
Men CK, KLM-reklamebanner? :spin:
Originally posted by Trety
Men CK, KLM-reklamebanner? :spin:
Money talks, and YES I'm listening. Jobber med en mulig ny fast annonsør, en som også er noe nærmere mitt hjerte enn KLM....:up: