PDA

View Full Version : Glad fredag morgen

EB
30-10-2009, 05:29
Fikk "jaget" ut de siste kundene rett over midnatt - nå på morgenkvisten ryddes og vaskes det i heimen. Ellers blir det å farte rundt i en Fiat500 i helgen - gleder meg. Ha en flott start på helgen!

Om noen timer "mønstrer" jeg forøvrig på MS Bohus...

Utflyttet
30-10-2009, 05:33
Morn morn fra Singapore. Nettopp kommet tilbake fra en kunde og er ferdig for uken, nå skal det bare skrives kjærlighetsbrev (faktureres). Og om ikke lenge dukker det opp skikkelig singapore chicken rice på døren her, så da blir det lunch også.

Ha en bedre helg!

-A

sirpjalle
30-10-2009, 07:11
God morgen fra Stavanger!

Blir en senere start på dagen i dag en vanlig. Først er det å få schnuppene i skole og barnehage.

Og nå er snart kaffen klar.

Ha en fin dag forumister :)

zico77
30-10-2009, 07:14
God morgon frå Trondheim!

Då har regnet nådd trønderland, og det er slutt tørken. Helga er i anmarsj, så det er bare å stå løpet heilt ut ;)

Ha ein fin dag alle saman!

JonF
30-10-2009, 07:30
God morgen!
Øya var litt vanskeligere å få opp i dag, men så kom jeg på at det er fredag og snart helg, og da gikk det bedre :)
På plass på jobb, ser ut til å bli rolig i dag også. Skjer store ting om ikke så altfor lenge, så inntil det så får man gå litt på standby og vente.
Helga byr nok på litt skremmende filmer, muligens et harry-besøk til Sverige og ikke minst masse god mat :)

Ha en strålende fredag!

JoeW
30-10-2009, 07:59
I dag er det siste av ukens tre eksamner, så regner vel med at det på ekte dansk vis konsumeres første øl omkring klokken 12... Ellers har jeg også fått bekreftet at jeg kan engelsk med et topp-resultat på denne magiske TOEFL-testen, så det skal nok feires i kveld...

Ha en strålende weekend!

SNSK
30-10-2009, 08:04
God morgen fra Lierskogen..

-6 sier at vinteren er rett rundt hjørne..;)

Blir hjemme idag for å passe barna, da mor i huset har fått noe influensa greier...:cry:

SNSK

AirbusTrond
30-10-2009, 08:05
Mornings! Da er man allerede 2 timer inne i arbeidsdagen på Lilletorget. Ettesom lønnen kom inn fra Kongens Nytorv i forgårs, blir det muligens en lønningspils etter hvert. Hvis ikke blir det krabbekalas i heimen. God fredag!

FBU 4EVER
30-10-2009, 08:43
God morgen!
Tidlig opp, frokost unnagjort og nå er det avreise til Brandbu. I kveld blir det karrékotelett fra Jacobs med noe godt tilbehør på tallerken og i glass.
Ha en fin dag.

dimmaua
30-10-2009, 08:51
God morgen fra Bodø. Regn og litt tåke... meldt opp mot 9 plussgrader til helga :) Dette blir bra!!!

Ellers en fin tur i strålende vær til Harstad, hvor jeg bl.a. har sett SmartLynx sin Airbus som hentet masse reiselystne Ofotværinger og fløy dem til Riga...

Masse møter i dag, må også huske å ta med alle pappirer fra kontoret - en ukes reise til Ukraina begynner på søndag!

Ha en strålende dag alle sammen! :up:

Desk pilot
30-10-2009, 08:54
Rolig fredag! Sjefene er enda ikke tilbake fra ledersamling i går. Juhuu! Dette gir mer tid til å grave seg ned i problemstillinger som krever mer enn raske avgjørelser og koordinering av ressurser. :)

Spantax
30-10-2009, 09:15
God morgen fra et grått og rimdekket Oslo. Det ser ut til at alle trærne har bestemt seg for å slippe bladene samtidig i natt, så jeg vasset gjennom et gult hav på vei til bussen. Pent!

Siste dag før ferien! I morgen er det THAIs 777 som skal få gleden av å frakte meg til Bangkok! Skal også en liten svipptur til Vietnam med LH og AF 744, så her blir det nye fly til samlingen :D.

Ha en fin helg alle sammen!

Someone
30-10-2009, 09:26
God morgen fra Oslo. Nok å gjøre på jobb idag også, på tross av fredag. Ikke ble det da bedre ved at jeg forsov meg. I kveld blir det ut med endel gamle studiekamerater.....det kan bli fuktig. Ha en fin dag

Bizflyer
30-10-2009, 09:28
Gudd fraidai!
Mens andre skal på Harrytur til Strømstad, så må vi andre jobbe og sørge for at samfunnshjulet går rundt! Selv skal jeg utføre 2 jobber i dag. Så jeg er nok ikke ferdig med arbeidsdagen før nærmere kl 4 i morgen tidlig. Men da skal det sandelig også bli helg!!

14 dager igjen til ferie idag! Litt tankevekkende å fly langt på fredag den trettende??

God hælj!

BF:cool2

LN-MOW
30-10-2009, 12:17
God morgen fra Sentrale Strøk .. her er det nå grått og trist - finværet varte ikke så lenge.
Har kveldsvakt i dag, så jeg sov til 10.30 .. men etter en frisk dusj og en kopp kaffe er jeg nå klar for å møte verden igjen! Mow Airlines gjør det også bra på børsen og OSL har fått tre nye IC-destinasjoner, Regina (Canada), Irkutsk og Abu Dhabi.

Bengt
30-10-2009, 12:31
God dag från Katalonien!
Är här på höstlov med familjen och samtidigt försöker vi slutföra lägenhetsköp i området. Vi ska ha ett "vievienda segundo" där solen oftast lyser :)
Spanska fastlandet har fortfarande bra väder, här är det 20-24 grader i skuggan och hela veckan har det varit fint väder (förutom en mulen dag med 22 grader temperatur). Det som fattas nu är direktflyg från Linköping (OK det räcker med Skavsta :)) till Reus (det var visst det som Ryanair kallar Reus-Barcelona...)

Polaris
30-10-2009, 12:59
Skal jeg gidde å gå de 10 minuttene det tar ned til rullebanen, eller gå de 2 minuttene det tar opp på en haug med full oversikt over hele flyplassen? Valgenes kvaler... mrfkh.

Tenkte å ta bilder i dag, mistenker dagen i dag for å være siste dagen med blå himmel og sol før mørketiden slår til her i byen.

Cecilie
30-10-2009, 13:42
Nøff nøff fra Arendal!
Her har man fått seg en ordentlig influensakule, og må holde meg i ro og være hjemme fra skole i en uke.

Meen, bortsett fra det, så går det fint! Skal bruke helgen til å bli friskere :)

Bizflyer
30-10-2009, 13:49
Og jeg har nettopp blitt impregnert for schnitzelkrankheit!!

BF:cool2

Henshaw
30-10-2009, 13:58
God formiddag, her er man hjemme igjen etter snaue tre timer på skolebenken. Ellers står det lite på programmet for kvelden.

God fredag :)

Farmer
30-10-2009, 17:25
God kveld kosmonauter. Da var vi på tur hjem fra Thailand, og sitter nå I TG loungen I BKK og manner oss opp til 12 timer med TG954 til Oslo. Blir jo i og for seg greit a teste 777 maskinen til tg helt bakerst sammen med mine sønner.

ENGM 911
30-10-2009, 17:38
God kveld kosmonauter. Da var vi på tur hjem fra Thailand, og sitter nå I TG loungen I BKK og manner oss opp til 12 timer med TG954 til Oslo. Blir jo i og for seg greit a teste 777 maskinen til tg helt bakerst sammen med mine sønner.

God tur hjemover. For egen del sitter jeg på jobb (OSL) til i morgen tidlig. Får med meg landingen.

learjet
30-10-2009, 18:37
God ettermiddag

Fruen levert i sentrum for middag med kolleger. Mens jeg er hjemme med begge små. Blir spennende om lille soppen aksepterer å drikke fra flaske når han snart blir sulten.

Deilig med helg, men må jobbe litt på Søndag. Har en nytt lass med nyansatte som ramler inn på mandag som jeg må forberede litt til. Samt at det var behov for et ekstra hode til å hjelpe til med CO, så da meldte jeg meg frivelig :-)

Ønsker alle en trivelig helg !!

S

AirbusTrond
30-10-2009, 19:17
. I kveld blir det karrékotelett fra Jacobs med noe godt tilbehør på tallerken og i glass.

Tok med en fra kjøledisken i dag, ettersom de var utsolgt for krabbe, og jeg ikke ante hva jeg skulle finne på til i kveld. Tenkte noe enkle grønnsaker og litt Hardanger eplejuice til å koke ut panna med. Men en eller annen ekkel sykdom kom kastende på meg i ettermiddag, så matlysten forsvant... Vi får se om det blir en i morgen...

Må ha vært akutte greier det der, fikk tilbake matlysten. Ble en bra kotelett, med ovnsbakte poteter og litt purre, samt sausen. Ble godt, men det er nok andre ting i kjøledisken som frister mer til den prisen...

seilfly
30-10-2009, 20:28
God ettermiddag fra Florida.
Selv-mekket espresso starter alltid dagen. AC/DC i kveld i Jacksonville.