LN-OSS
26-04-2005, 16:18
Synes no den versjonen som var først var MYE finere enn den de har slått seg til ro med... Men Men
787-3
http://www.bjones4.dsl.pipex.com/R54bh.jpg
787-9
http://www.bjones4.dsl.pipex.com/R54ch.jpg
787-8
http://www.bjones4.dsl.pipex.com/R54eh.jpg
Dette er hvordan Boeing mener vingflexen på maskinen vil bli pga kompositten.
http://www.bjones4.dsl.pipex.com/R54dh.jpg
____________
Går rykter om at det er en stor model av 787 som skal utstilles i Paris Airshow for å vise hvor extrem vingflexen vil bli.
787-3
http://www.bjones4.dsl.pipex.com/R54bh.jpg
787-9
http://www.bjones4.dsl.pipex.com/R54ch.jpg
787-8
http://www.bjones4.dsl.pipex.com/R54eh.jpg
Dette er hvordan Boeing mener vingflexen på maskinen vil bli pga kompositten.
http://www.bjones4.dsl.pipex.com/R54dh.jpg
____________
Går rykter om at det er en stor model av 787 som skal utstilles i Paris Airshow for å vise hvor extrem vingflexen vil bli.