PDA

View Full Version : God onsdag morgen

Utflyttet
28-10-2009, 02:17
Da var det sol og fuglekvitter her i Singapore. Enrask dusj og fjerning av "taliban-look'en" min, frokost og så ut til en kunde og spre det glade og virtualiserte budskap. Ha en bedre varm i kulden og regnet! :colgate:

-A

Gunnar
28-10-2009, 03:11
"Taliban-look" = sjegg?

God onsdags ettermiddag fra Auckland. Eksamen nr. 2 er unnagjort med skriverier om blandt annet "kulturelle variabler" og problemer med å oversette fra ett språk til et annet (kontekstuelt v. direkte, ect). Så håper jeg at det jeg skrev ikke endte opp som "lost in translation"... :p

dimmaua
28-10-2009, 05:43
God onsdag morgen fra Bodø. Ennå en tidlig start på dagen. Senere idag: vaksinering mot sesonginfluensa, bil på service samt masse møter og squash kl. 16:00... I morgen venter Harstad (dagstur) og en flott middag på Svendgårds hjemme i Bodø (grillet tørrfisk fra Røst) med forsvarsattache fra en av våre Ambassader :cheers:

Ha en flott dag alle sammen!

EB
28-10-2009, 06:05
Glad onsdag morgen... Nå venter et par møter før det blir en tidlig treningsøkt og så Grand Opening av Folketeateret i Oslo sammen med 700 andre festglade folk i kveld. Ha en flott onsdag...

LN-AØR
28-10-2009, 06:22
G'day fra Sydney. Dagens treningsøkt/tennisøkt er ferdig og nå blir det middag. Sydney byr på deilig vær, så det blir nok en tur ut i kveld. :drink

zico77
28-10-2009, 07:07
God morgon frå Trondheim!

God i gang med denne veka, og om nokre timar er det halvvegs til helg alt! Jau, jaggu går tida fort når me har det kjekt..... ;)

Ha ein fin dag alle saman!

sirpjalle
28-10-2009, 07:22
God morgen fra Forus!

Da var vi midtveis i uka gitt, men fyttikatta så det var surt og vått i dag gitt.....

Vel, da må man gå tilbake til kaffekoppen igjen og fortsette å jobbe! ^_^

Ha en fin dag forumister! :)

Discus
28-10-2009, 08:34
Småglatt i hovedstadens ytterkant i dag også. Oppstartkaffe på Kaffebrenneriet og straks dagens første møte. Ha en fin midtukedag

JetBlue
28-10-2009, 08:46
God morgen, fra Hasle idag. Flott høstmorgen i Oslo, sol og bare fryd og gammen, så jeg blir her i dag. Kvelden går med til månedens møte i Vinforeningen, det pleier å bli svært så hyggelig. Ingen bombe akkurat :p

Blubird
28-10-2009, 08:53
God morgen fra sørøst. Rykende fersk espresso i hånden, strålende sol ute og småfriske -2 i luften med rim på bakken. Nesten så man får litt følelse av jul. Ser frem nok nok en hektisk 12-timers dag både på og utenfor kontoret.

LN-MOW
28-10-2009, 08:54
God morgen fra Sentrale Strøk, hvor vi allerede er i gang med dagens gjøremål. Sirius satelittradio på øret, kaffe i kopppen og egg&bacon i magen. Har ikke sett Egil ennå, men han dukker vel opp etterhvert ...

To grader pluss og det ser ut som det etterhvert vil bli en fin dag.

Spantax
28-10-2009, 08:55
God morgen fra Oslo!

Her våknet man til strålende høstmorgen og rimfrost på alle bilvinduer. Det føles som vinteren er på vei.

Det blir en ny dag på kontoret, med tall og møter. Ha en fin dag alle sammen!

jcnorway
28-10-2009, 08:59
God morgen godtfolk!

Her skulle man hatt en tannlegetime kl 10, men de ringte akkurat og måtte flytte timen grunnet 3 stk syke (mulig svinepesten...). Så da får man vente til neste uke med å få sjekket tyggeredskapene.

Ellers store prosjekter både på jobb og på privaten for øyeblikket, så dagene flyr avgårde. Godt det ikke er mange dagene igjen til helg ^_^

Ha en fortreffelig onsdag alle sammen!

Someone
28-10-2009, 09:05
God morgen fra Oslo. Vondt her og der etter gårsdagens cageball. På plass på jobb med teen i koppen og de fleste systemer oppe å går. Spennende nyheter på jobb og vil delvis gå over i en ny stilling. Hvilket også trolig innebærer at jeg må tilbringe store deler av arbeidstiden i Kristiansand fremover. På tide å få gått igjennom siste halvparten av innboksen.....ha en fin dag

jcnorway
28-10-2009, 09:08
Spennende nyheter på jobb og vil delvis gå over i en ny stilling. Hvilket også trolig innebærer at jeg må tilbringe store deler av arbeidstiden i Kristiansand fremover.

Gratulerer med nye utfordringer :up: Tipper Bizflyer blir glad for ditt inntog i Kristiansand :lol:

Madman
28-10-2009, 09:13
God morgen.

Dessverre siste dagen av langfri i dag. Den skal ikke brukes til så mye. Kun en mindre opprydning i heimen, og kanskje en liten tur på dynga og bli kvitt litt papp. Men det ser foreløpig så kaldt ut ute, så jeg venter nok en stund... Det blir nok godstol, tv, forum og kaffe en stund til. :)

Ha en strålende dag.

OJB
28-10-2009, 09:27
God morgen fra Sandvika,
Flott senhøst morgen med fine rustfarger ute i terrenget.
Det blir en dag preget at flere møter før returen over fjellet med SK4043 og en 738 i følge nettinsjekken.
Med klarvær på denne siden av langfjella kan det bli en fin opplevelse igjen fra sete 1A.
I morgen er det tid for ukas tur vestover til ABZ.
Ha en god dag folkens.

LN-MOW
28-10-2009, 09:32
Det blir en dag preget at flere møter før returen over fjellet med SK4043 og en 738 i følge nettinsjekken.
.

Velg ditt sete med omhu - det er RRG som er satt opp ..... ;)

Bizflyer
28-10-2009, 09:42
Regnfull morgen i Krsand i dag!
Etter en dag hjemme med sykt barn i går, ble de kontoret på far og barnehage på jr i dag!
Nok å ta tak i på kontoret i dag også. Heldigvis blir det en stille og rolig kveld hjemme. Indretjenesten ble ferdigstillt i går.

Spennende nyheter på jobb og vil delvis gå over i en ny stilling. Hvilket også trolig innebærer at jeg må tilbringe store deler av arbeidstiden i Kristiansand fremover.

Gratulerer med nye utfordringer :up: Tipper Bizflyer blir glad for ditt inntog i Kristiansand :lol:

Å neiiiiiiii! Søk dekning!!!!!::colgate:
Trodde Konsernsjef stillingen var lokalisert til Oslo og ikke Krsand??

BF:cool2

jcnorway
28-10-2009, 09:45
Å neiiiiiiii! Søk dekning!!!!!::colgate:
Trodde Konsernsjef stillingen var lokalisert til Oslo og ikke Krsand??

BF:cool2

Slik jeg har forstått det så er det konsernsjef-stillingen i "Får Season"-kjeden som lokaliseres til Kristiansand :p Sånn går det når man skal drive både hotell og flyselskap :lol:

Egil
28-10-2009, 15:03
Egil er som ånden som går... Dukker opp når du minst venter det :)

Mosjøen er tåkeheimen i dag, virkelig trollsk stemning utenfor kontorvinduene i dag.
Brukte et par formiddagstimer på å handle inn flere byggvarer... Så nå skal MOW få slite med meg fram til kl 1800 i dag :)

E!

LN-GAB
28-10-2009, 16:30
Goooood ettermiddag!
I dag er den første dagen som myndig for meg :D
Føles herlig! Visa bestilt, men bursdagsfeiringen får vente til helga :)

ENGM 911
28-10-2009, 17:13
Arbeidsgiveren min slo kloa i meg, nå er det overtid til i morgen tidlig på OSL. Da er det bare å snuse i systemene og se om det kommer noen spennende maskiner hit. Ha en fortreffelig kveld/natt.

Discus
28-10-2009, 20:28
Har ikke sett Egil ennå, men han dukker vel opp etterhvert ...

Lengesiden vi har sett'n også....

Egil er som ånden som går... Dukker opp når du minst venter det :)

Ja, det har du rett i :D

LN-MOW
28-10-2009, 20:33
Egil er fanget i garnet og ødelagt .. han kom ikke ned i kjelleren på øl og fotball engang i går ....

Discus
28-10-2009, 20:40
Egil er fanget i garnet og ødelagt .. han kom ikke ned i kjelleren på øl og fotball engang i går ....

Bruker han store tøfler når han kommer på jobb, også? :lol:

LCH78
28-10-2009, 22:12
Bruker han store tøfler når han kommer på jobb, også? :lol:

Ryktene skal ha det til at dem er rosa og har dusker på i tillegg ;)