PDA

View Full Version : God mandag morgen

Utflyttet
26-10-2009, 04:57
Da var uken begynt og jeg har begynt å pakke for noen uker på veien.

Første i dag går turen med SK-noe-ikke-for-tidlig til Oslo og så i aften via Køben til Bangkok og Singapore.

Alle får ha en fin dag rundtom på kloden så skal vi se om jeg ikke tar kamera med på denne turen og at det blir en og annen trip-rapport.

Ha en bedre uke!

-A

EB
26-10-2009, 05:28
Glad start på uken! Vintertid merkes på kroppen - jeg våkner enda tidligere enn før. Men da skulle amn snart være klar for ukens første møter og kanskje blir det en treningsøkt i ettermiddag. Ha en bra mandag!

dimmaua
26-10-2009, 05:59
God morgen fra Bodø. Ennå en tidlig start på dagen - bare må bli ferdig med denne rapporten... Spennende uka i vente med masse møter, influensavaksine (sesong) og BOO-TRD-TRF-KBP på søndag! Ha en god dag alle sammen :D

Someone
26-10-2009, 07:25
God morgen fra Oslo. Vintertid eller ikke. Jeg er like morgentrøtt som jeg pleier å være. Snart bærer det avsted på jobben hvor det definitivt er nok å henge fingrene i. Ha en fin dag

JoeW
26-10-2009, 07:28
God morgen fra et igjen regnfyllt CPH - vinteren har kommet værmessig tydeligvis, og skulle noen være i tvil - dansk vinter er særdeles triste greier. Første av ukens tre eksamner på plakten i dag - Corporate Finance. Krysser fingrene, og satser på at man er opplagt nok til en time på gymmen i aften.

zico77
26-10-2009, 07:36
God morgon frå Trondheim!

Endelig mandag! -og nye oppgåver ;) Kaffi og forum på plass, så då ligger alt til rette for ein glimrande start på denne veka :)

Ha ein fin dag alle saman!

sirpjalle
26-10-2009, 07:40
God morgen fra Forus!

Da var det ny uke med nye muligheter! :)

Ha en fin dag forumister.

Egenes
26-10-2009, 07:55
Dårlig morgen fra Ryfylke. En time mørkere i dag :(
Denne uken blir det gøy på skolen. 10. klasse kommer for og gjøre praksis for oss. Dvs at vi bare kommer til og høre på musikk på skolen. Torsdag er det OD dag og Fredag er det forhåpentligvis fri!

Ha en strålende dag!

storg
26-10-2009, 08:03
God morgen fra FBU. Ganske våken idag, faktisk. Har mindre med vintertid å gjøre, enn masse søvn.

SK384
26-10-2009, 08:07
God morgen fra Kongsberg.

Stille og rolig her på morgenkvisten. Sitter fremdeles med gips fra skulder til fingre på høyrearmen, noe som har medført noen uker sykemelding og rolige dager hjemme. Skal til kontroll i morgen, men jeg har allerede blitt forespeilet at det blir en ny gips og ytterligere uker hjemme.

LN-FHU
26-10-2009, 08:19
Strålende morgen fra Trondheim

Idag blir det ikke stort på tapetet,annet enn kaffe og jobb. Blir litt veiledning av min nevø under arbeidsuka hans her på bedriften,spennende å se om han er motivert ;)

Ha en strålende dag folkens :D :D :D

F-GCTD
26-10-2009, 08:22
God Morgen, er vel skole her som vanlig her i Oslo.

Savipix
26-10-2009, 08:41
God morgon från Uppsala!

Gick ganska enkelt att komma ur sängen idag även om det bara står studier på programmet idag. Tror jag tar mig en långprommenad efter lunch också. Vädret är dock typisk Uppsalahöst med +4 grader och regn.
Ha en fin dag forumister!

ENGM 911
26-10-2009, 08:46
God morgen, fri til torsdag. Skal bruke dagene med å lære meg det nye kameraet mitt!!

LN-MOW
26-10-2009, 08:49
God morgen fra Sentrale Strøk! Kom meg greit over, men det er jo et tankekors at man kommer seg raskere til 'Europa' fra Atlanta enn fra Mosjøen ... Men nå er jeg her og sov svært godt i natt .....

4 grader og regn sier det meste - og nå skal jeg på Coop og handle mat.

FBU 4EVER
26-10-2009, 09:14
Her i huset er man oppe før 9-timen startet. Ikke verst. Snart venter en enkel frokost med knekkebrød, egg og juice. Så skal man avsted og levere en radonmåler som har gjort jobben sin en ukes tid, så kommer rapporten om noen dager. Senere blir det en rask pakking og avreise til PEK via CPH.
Ha en fin dag.

Bizflyer
26-10-2009, 09:57
God morgen fra Krsand!
Litt lysere om morgenen nå, men det blir jo tidlig mørkt da!
Ny uke og nye muligheter! Blir bare kontoret hele uken.
I kveld blir det først et styremøte, deretter foredrag i Militære Samfund.

BF:cool2

AirbusTrond
26-10-2009, 10:19
Ny mandag med nye dataproblemer. Og jeg som trodde at systemene var vaksinert mot svinesykdommen.. Vel, man får se fram til å tilberede et stykke kveite som ligger i kjøleskapet litt senere. Dvs, om ikke så veldig lenge. Begynner man 0600 på jobb, er man faktisk hjemme 1415 med normal fart. Det blir helgemiddag på mandag, ikke verst !

Henshaw
26-10-2009, 10:30
God morgen! Her slapp man å starte dagen med matteprøve, på bekostning av at man har nå 2 prøver + en innlevering på torsdag... masse tid på meg med andre ord^_^

Ha en god dag

CK
26-10-2009, 10:43
god morgen fra STO.
07:55 til STO i dag var hyggelig som alltid.
Oppdaget at Thai hadde startet med 777-200 på OSL da jeg så den stå parkert ytterst på OSL. Kun en dagstur i dag, ettersom jeg har greier jeg må gjøre i Oslo i morgen.

JetBlue
26-10-2009, 11:28
Ny mandag i min etterhvert litt nomadepregede hverdag, reiser litt hit og dit på jobb for tiden.

Det blir en lang dag, med et kjempespennende møte idag kl 17 som kan avstedkomme virkelig det helt store. Så da er det jo bare å stille med alle sanser åpne....

Hickok
26-10-2009, 14:21
God dag fra Tromsø. Sitter og venter på at Hurtigruten skal legge til kai, så jeg kan komme meg ombord. I morgen er det møte i Havøysund, og da fant jeg ut at Hurtigruten var det perfekte fremkomstmiddel, kombinert med LN-WDF direkte BGO-TOS. Så langt er jeg enig i min egen konklusjon... :)

Ha en bølgende mandag!

OJB
26-10-2009, 14:27
God ettermiddag ,

En fin høstdag her over i sørvest. Etter en fin og god helg er det full fart hele uka. Det ligger an til en av høstens travle uker.
Fortsetter videre i morgen med SK4002 over fjellet til OSL til Fornebu kontoret vårt i Telenorbygget. Del A.
Noen av folket der ute som kan tenke seg lunsj imorgen?
I kveld er det foreldremøte på ungdomskolen,møte i lokallaget og deretter trim.
Takk og pris at det går an å fylle dagen i dag og.

Ha en god dag og uke alle forumister

dc-8-63
26-10-2009, 14:27
God morgen fra et svaert vaatt Bainbridge....det regnet vi normalt skulle ha i loepet av sommeren har tydligvis ligget aa ventet og kommer naa i rekord mengder....naar en moeter et raadyr med svoemmevest i oppkjoerslen er det et klart tegn paa en vaat dag...Godt fergen flyter....

Discus
26-10-2009, 17:55
God ettermiddag. Nok å ta tak i på jobb etter ferien, nå var jeg straks på vei til å ferdigstille en lasagne til middag :stir, men det stoppet opp. Noen har glemt å kjøpe inn ost :angry: Butikken neste stopp....med ønske om en bedre kveld.

sukram
26-10-2009, 18:11
God morgen fra et igjen regnfyllt CPH - vinteren har kommet værmessig tydeligvis, og skulle noen være i tvil - dansk vinter er særdeles triste greier. Første av ukens tre eksamner på plakten i dag - Corporate Finance. Krysser fingrene, og satser på at man er opplagt nok til en time på gymmen i aften.

Corporate Finance i Køben - been there done that... Dog den juridiske delen av faget.

Someone
26-10-2009, 19:26
Corporate Finance i Køben - been there done that...

Me too....men på masternivå;)

sukram
26-10-2009, 19:39
Me too....men på masternivå;)

Det var selvfølgelig på masternivå jeg tok det. Eller kandidatnivå som det heter i DK. Bachelor er for pyser :) Dog skal det sies at det bare var et av flere spesialfag, så ferdig utlært skal jeg ikke skryte på meg. Men det blir man vel strengt aldri innenfor jus uansett...

Finnes forøvrig ikke noe fullverdig bachelorutdannelse for jurister i Norge (selv om det gjør det i Danmark).

Utflyttet
26-10-2009, 19:52
Da var man i loungen på OSL. En rask tur igjennom fast track, som eneste der, og en kald farris her mens jeg venter på flyet til Køben og en natt til Bangkok. Ha en bedre natt og morgendag.

-A

Bizflyer
26-10-2009, 22:30
Da var man i loungen på OSL. En rask tur igjennom fast track, som eneste der, og en kald farris her mens jeg venter på flyet til Køben og en natt til Bangkok. Ha en bedre natt og morgendag.

-A

Ser frem til å høre om din opplevelse med SAS til BKK.
Om 18 dager er det min tur!:colgate:

BF:cool2