Log in

View Full Version : Hotel i køpenhavn

Twin Otter
25-10-2009, 19:17
Hei. Lurer på å dra på Paramore konsert i Køpenhavn den 1. desember. Ii den anledning trenger jeg tips til hotellovernatting. Konsertlokalet KB-Hallen ligger visstnok i Fredriksberg. Men det skal visstnok være i nærheten av København.

Tenker å fly ned på formiddagen den 1. desember. Og fly hjem ut på ettermiddagen dagen etterpå. Slik at jeg får handla litt i byen før jeg drar hjem.

Noen som har tips til greie rimelige hoteller i området.

JoeW
25-10-2009, 22:13
Frederiksberg er basically en bydel i København. Du kan strengt tatt bo hvor som helst i sentrum - Cab Inn på Frederiksberg(C) er jo også et alternativ.

LN-KEH
26-10-2009, 00:47
Hei,

Se tråden:
http://forum.scanair.no/showthread.php?p=392075

Eders
Knut Erik

FBU 4EVER
26-10-2009, 09:46
Når JetBlue og jeg er i CPH for å spise på Era Ora, så bor vi på CabInn City rett bak Tivoli. Helt kurant. De har egen hjemmeside.

Bizflyer
26-10-2009, 09:58
Når JetBlue og jeg er i CPH for å spise på Era Ora, så bor vi på CabInn City rett bak Tivoli. Helt kurant. De har egen hjemmeside.

Vet ikke helt om jeg synes standarden på hotellet matcher standarden på restauranten??:colgate:

BF:up:

JoeW
26-10-2009, 10:42

Er du så lei av SAS hotell at du foretrekker CabInn fremfor et ID-rom på Radisson SAS/Blu?