PDA

View Full Version : Glad lørdag morgen

EB
17-10-2009, 07:12
Så var det endelig lørdag...og etter noen dager på farten på tide å komme seg hjem. Nå er det frokost i Tønsberg før det 09:30 blir morgentrening på Majorstuen i Oslo. Så blir det en rolig dag/helg i heimen. Ha en flott lørdag!

seilfly
17-10-2009, 07:32
God morgen fra Florida; the sunshine state som de kaller seg...
På plass i ny leilighet og satser på at stormene holder seg ute i Atlanterhavet ut stormsesongen. Hvis ikke håper jeg LN-MOW vet om et bra sted å være i GA :)

SK384
17-10-2009, 08:27
God morgen fra Kongsberg.

Ser ut til å bli en flott dag i Kongsberg i dag. Solen holder på å stå opp og ingen skyer å himmelen. Blir nok en rolig dag i heimen i dag. Med høyrearmen gipset begrenser det seg kraftig med hva en kan gjøre.

Savipix
17-10-2009, 09:00
God morgon från Uppsala,

Efter två dagar i Stockholm med bland annat ett besök på den Ryska ambassaden är jag nu hemma igen. Dagen idag går i böckernas tecken med enbart studier (och lite städning på programmet). Det passar ganska så bra då vädret inte är någonting att ha. (+3 och regn). Kanske blir det lite pizza och rödvin ikväll om humöret är bättre.

Ha en fin dag forumister!

LNv22
17-10-2009, 09:13
God morgen fra Oslo,

Blå himmel så langt jeg kan se fra leiligheten i Homannsbyen (som på ingen måte har den beste utsikten). Nå er det ut å trene, for så å jobbe mer!
Kvelden er satt av til fårikål lag, god øl og akevitt!

learjet
17-10-2009, 09:17
God morgen fra osl

Her er man med og bidrar og hjelper til på innsjekk i dag. Alltid morro
å gjøre litt skikkelig arbeid.

Senere blir det å ta seg en god luftetur med fruen og lillebror.

Ønsker alle en trivelig dag.

S

Discus
17-10-2009, 10:00
God formiddag fra et mindre sentralt sted på den sørlige halvkule. Fuglene synger, det er CAVOK og tempen er på god fart forbi 20C. Ny flytype senere i dag - Jetstream. Ha en fin helg!

sirpjalle
17-10-2009, 10:02
God morgen fra Stavanger!

Da var frokosten unnagjort!

Være ute er gullfint, ikke en sky på himmelen! Må bare bli en tur ut.

Ha en fin dag folkens! :)

Someone
17-10-2009, 10:24
God morgen. I går var planen en rolig kveld hjemme og litt godsaker fra Fromagerie var kjøpt inn (som noen stinkende oster og Prosciutto Toscana blant annet). Men hva skal man med fiender når man har venner, og hadde knapt nok kommet hjem fra jobb får man ble dratt ut på fredagspils:drink For å gjøre en lang historie kort......formen er ikke helt på topp nå:drunk:

Nå ligger bacon å tempererer seg, og jeg skal til å begynne å skvise appelsiner for en god frokost. Senere idag blir det å spille litt squash og forhåpentligvis klare å unngå å tape for dama til bestekompisen min denne gangen. I kveld blir det noen selskapligheter hos de gamle som jeg er invitert til så da blir det vel å drikke noe gjæret druesaft av en eller annen årgang. Ha en strålende dag

Blå himmel så langt jeg kan se fra leiligheten i Homannsbyen (som på ingen måte har den beste utsikten).

Og ikke så mange hundremeterene unna, like ved en slags stor byggning med gress i midten og løpebaner rundt, men med utsikt østover kan det bekreftes at det ihvertfall ikke er noen skyer i den retningen.

zico77
17-10-2009, 11:15
God morgon frå regnet.

Då blei det ein herlig aften med Indisk i går :) No er det "Toilldag" eller tullingdag for oss som ikkje forstår oss på trøndersk, så eg antar det blir å finne eit eller anna fenomenalt tilbod og slå til ;)

Ha ein fin dag alle saman!

Bizflyer
17-10-2009, 11:22
God formiddag fra Krsand!

Godt å få sovet litt utover formiddagen i dag. Nå er det CAVOK her også, så da blir det nok en tur ut. Tror det må bli noe godt på tallerken og i glass i kveld også! Deilig med en helg helt uten planer!

BF:cool2
T-27

AirbusTrond
17-10-2009, 11:46
God dag fra Gamle Oslo, hvor jeg gjennom mine tometers høye stuevindu kan se blå himmel (dessverre ikke noe hav). Det skal bli en avslappende lørdag. Dessverre gjør en forkjølelse det nokså bortkastet å skeie ut med vilt og barolo, så det blir heller noe kyllingsalat eller curry, og så en flaske av det enklere slaget.

ILS2
17-10-2009, 14:24
God dag!

Jeg våknet for noen timer siden fast bestemt på å aldri drikke igjen. Noen timer senere er allerede planene for kvelden lagt :)

LNv22
17-10-2009, 17:11
Og ikke så mange hundremeterene unna, like ved en slags stor byggning med gress i midten og løpebaner rundt, men med utsikt østover kan det bekreftes at det ihvertfall ikke er noen skyer i den retningen.
Mange gårder med god utsikt rundt den omtalte funkis bygningen fra 1940-tallet!

Tommy777
17-10-2009, 17:12
God formiddag fra Chicago. Her er det lettskyet og rundt 9 grader i dag. I gaar ble det lunch med Stein Kaptein, uten Mill's majones ;)

Her er man igang med en litt merkelig fotballkamp som feires med ballonger :P. Haaper andreomgangen blir bedre. Ellers blir det playdate for bikkja sammen med en St. Bernard etter kampen. Bestekompiser selv om stoerrelsen er veldig forskjellig. Blir shopping av ny skinnstol med ottoman til stua etter dette foer man er invitert paa middag til fruens CEO som har firmaets best performers hjem paa middag i kveld. Kan ikke akkurat si at jeg gleder meg til det.

Vinkassen som ble innkjoept forrige helg i Napa og Sonoma ankommer kontoret i dag, mye godt i den kassen, men jeg tror den faar vente til mandag.

OJB
17-10-2009, 17:33
God ettermiddag fra Tananger,
Nydelig dag her i sørvest og. Dagen har vært brukt til vask av kjøretøyene på gården, hagemøbler er de-mobilisert og satt vekk for vinteren,blomsterpotter tømt og vasket og stuet vekk , i det hele tatt , tatt den endelige avviklingen av sommeren tross fine temperaturer idag.
God lørdagsmiddag er på gang og noe dutyfree væske må vike plass for nytt.
I det hele tatt det borger for en fin lørdags kveld.
Fortsatt god helg godtfolk.

LN-MOW
17-10-2009, 19:05
G'ddag vestfra! Her er akkurat lunchen gjennomført og jeg sitter og ripper litt CD-mat til iPhonen. Surt ute - grått og 7-8 grader. Guttungen skal spille kamp i ettermiddag, så da blir man tvunget til litt uteliv.

Miserabel forestillling i Molde, vi får håpe at fruens forballag (University of South Carolina) gjør det bedre i kveldens ESPN-sendte forestilling mot Alabama. Imidlertid tvilsomt - Alabama er ranket som nummer to, så det blir nok slakt.

mikro
17-10-2009, 21:54
I Calgary har vi fått sesongens første chinookvind, så det er deilige 18 grader og overskyet. Ingen spesielle planer for resten av ettermiddagen og kvelden, i morgen blir det vel en tur til recreation senteret :)