View Full Version : Hvem blir med og spotter på sola nå på søndag?
svgspotter
15-10-2009, 19:29
Hei noen som blir med ut en hel dag på sola ,nå på søndag? :D
Påmeldte:
svgspotter
Aleksander Maaland
Oddi
Mats Danielsen
Iberworld (maybe)
LN-a330 (maybe)
Perks (maybe)
Gillera?
Kan dere ikke bruke eksisterende tråder til slikt? Begynner å bli smålei av disse trådene som dukker opp annenhver uke...
svgspotter
15-10-2009, 19:37
Ja, et poeng! :)
Ja, et poeng! :)
Flott. Husk det til neste gang ;) (Du kan jo foreksempel bruke denne tråden da også)
Kan dere ikke bruke eksisterende tråder til slikt? Begynner å bli smålei av disse trådene som dukker opp annehver uke...
Eller bruke PM. Når alt kommer til alt så er det ingen som stiller, eller at været ødelegger hele moroa
svgspotter
15-10-2009, 19:44
Føler bare at det blir litt tungvindt og bruke PM. :P siden det er 2 dager til søndag bumper jeg bare en thread! ;)
andreas97sas
15-10-2009, 20:18
kanskje jeg kommer :-)
Aleksander Maaland
15-10-2009, 20:33
Jeg tar nok turen ut ja uans vær.
Ser jeg er satt opp som maybe.. Kan bare si dette:
været ødelegger hele moroa
Skjønner hva jeg mener?
Nei, får se hva jeg får til..
Og når alt kommer til alt. Hvorfor ikke lage en egen kategori "Spotter request's" :lol:
Du kan i hvertfall skrive meg av. Da er nok jeg og råner i Halden ;)
Har vi noen gang sett resultater fra disse turene deres?
sirpjalle
16-10-2009, 22:26
Ja..... var det ikke noe om en bossbøtte? ^_^
Sorry, jeg kunne ikke DY meg!
Aleksander Maaland
16-10-2009, 23:15
Danielsen la ut en som ble fjernet, helt sikkert fordi vi holdt svgspotter over båsdunken. MEN vi hadde hans samtykke.
Aleksander Maaland
17-10-2009, 10:56
Været ser greit ut så i morgen kan bli en god dag.
Kan dere ikke bruke eksisterende tråder til slikt? Begynner å bli smålei av disse trådene som dukker opp annenhver uke...
Hvorfor ikke legge de i testfora? Da blir de jo slettet etterhvert uansett! Og der gjør de jo ingen fortredt! :)
Og Aleksander: Har sett bedre vær ja.. Men som sagt, får se om jeg tar en tur ut :)
Endel av postene her kunne fint vært tatt som PM mellom deltakerene!
Slenger meg på denne.. :)
Ingen som møtte idag heller nei
Noen som forventet et annet resultat ?
Da håper jeg og regner med vi har sett den siste tråden om spotterturer til Sola fra disse. Bruk PM neste gang!
Gulboble
18-10-2009, 22:56
Forumpoliti?
Og da stenger vi denne da den ikke inneholder noen ting fornuftig http://forum.mambo-foundation.org/images/smilies/closed_2.gif