LN-KGL
11-10-2009, 13:38
Dette var en kryptisk overskrift, men hvis dere tar en titt på bildene under så vil dere forstå hva jeg mener - og det er en progresjon i dette. Alle bildene er tatt de siste månedene.
http://www.plane-spotter.com/Jpegs/840/Climb_out/09-4_G-VATL.jpg
http://www.plane-spotter.com/Jpegs/840/Climb_out/10-9_G-RBCI.jpg
http://www.plane-spotter.com/Jpegs/840/Climb_out/12-0_LN-WIM.jpg
http://www.plane-spotter.com/Jpegs/840/Climb_out/12-3_ZD621.jpg
http://www.plane-spotter.com/Jpegs/840/Climb_out/13-4_A7-AGB.jpg
http://www.plane-spotter.com/Jpegs/840/Climb_out/14-0_TF-FII.jpg
http://www.plane-spotter.com/Jpegs/840/Climb_out/14-2_LN-KKX.jpg
http://www.plane-spotter.com/Jpegs/840/Climb_out/14-3_LN-KKO.jpg
http://www.plane-spotter.com/Jpegs/840/Climb_out/14-4_LN-TUI.jpg
http://www.plane-spotter.com/Jpegs/840/Climb_out/14-6_LN-RRY.jpg
http://www.plane-spotter.com/Jpegs/840/Climb_out/14-8_LN-KHB.jpg
http://www.plane-spotter.com/Jpegs/840/Climb_out/16-0_G-BNLP.jpg
http://www.plane-spotter.com/Jpegs/840/Climb_out/16-0_G-VIIW.jpg
http://www.plane-spotter.com/Jpegs/840/Climb_out/18-0_LN-TUL.jpg
http://www.plane-spotter.com/Jpegs/840/Climb_out/19-0_TF-FIP.jpg
Selvsagt er det forskjell mellom flytypene nå det gjelder motorkraft, fart og vekt, men den siste skremte meg med neste tailstrike. Nå får vi se om det er noen som kan komme opp med mer enn 19° (for et passasjerfly da og det går ikke å jukse med å overtilte bilder under avvatring).
http://www.plane-spotter.com/Jpegs/840/Climb_out/09-4_G-VATL.jpg
http://www.plane-spotter.com/Jpegs/840/Climb_out/10-9_G-RBCI.jpg
http://www.plane-spotter.com/Jpegs/840/Climb_out/12-0_LN-WIM.jpg
http://www.plane-spotter.com/Jpegs/840/Climb_out/12-3_ZD621.jpg
http://www.plane-spotter.com/Jpegs/840/Climb_out/13-4_A7-AGB.jpg
http://www.plane-spotter.com/Jpegs/840/Climb_out/14-0_TF-FII.jpg
http://www.plane-spotter.com/Jpegs/840/Climb_out/14-2_LN-KKX.jpg
http://www.plane-spotter.com/Jpegs/840/Climb_out/14-3_LN-KKO.jpg
http://www.plane-spotter.com/Jpegs/840/Climb_out/14-4_LN-TUI.jpg
http://www.plane-spotter.com/Jpegs/840/Climb_out/14-6_LN-RRY.jpg
http://www.plane-spotter.com/Jpegs/840/Climb_out/14-8_LN-KHB.jpg
http://www.plane-spotter.com/Jpegs/840/Climb_out/16-0_G-BNLP.jpg
http://www.plane-spotter.com/Jpegs/840/Climb_out/16-0_G-VIIW.jpg
http://www.plane-spotter.com/Jpegs/840/Climb_out/18-0_LN-TUL.jpg
http://www.plane-spotter.com/Jpegs/840/Climb_out/19-0_TF-FIP.jpg
Selvsagt er det forskjell mellom flytypene nå det gjelder motorkraft, fart og vekt, men den siste skremte meg med neste tailstrike. Nå får vi se om det er noen som kan komme opp med mer enn 19° (for et passasjerfly da og det går ikke å jukse med å overtilte bilder under avvatring).