PDA

View Full Version : God søndag morgen

Twin Otter
11-10-2009, 07:46
Da var det søndag igjen dere. Av en eller annen grunn følte jeg meg uthvilt da det tikket inn en tekstmelding i sjutiden i morges. Ingen grunn til å ligge å dra seg da...

Så nå nytes en lang morgen med varme rundstykker og en latte. Ellers blir det å lade opp til en lang arbeidsuke. Ligger an til jobb hver dag fra mandag til søndag. Men uka etterpå der har jeg fri... Håper jeg...

CK
11-10-2009, 08:35
glad søndag fra et vått Asker. Planene om å kutte opp stokkene som står igjen etter at vi tok et tre i fjor høst regnet bort, så jeg fyrer heller med restene av hagemøblementet som vi kappet opp i går. Oppvaskmaskinen må tømmes og barn mates.... Ha ein framifrå søndag!

EB
11-10-2009, 08:43
Glad søndag! Også hovedstaden er våt og grå - hvor ble det av det flotte høstværet? Nå er det Nespresso i koppen og snart fyres det i peisen. Ha en fin innedag!

zico77
11-10-2009, 11:06
God søndag frå Trondheim :)

Då var eg oppe, og nydeleg frokost er unnagjort :) No er det kaffi og søndagsdrøs på nettet ;)

Det blir nok diverse indretenester på dagens program, men dog tidleg kveld for avgang til SVG i morgon tidleg :)

sirpjalle
11-10-2009, 11:14
God formiddag fra Stavanger!

Da var det som en del har observert, søndag.

Har sovet dårlig i natt, og på toppen av det hele er det noen som ikke kjenner sin besøkelsestid og ringer meg 2 ganger før klokken 07.30. Og det er fordi en eller annen prosjektleder innbiller seg at det er noen som har IT-vakt. :angry: Blir vel å trampe inn på et eller annet kontor på mandag gitt ;)

Blir vel en tur sørover i dag, i middagselskap hos gamlingen.

Vel, ha en framifrå god søndag forumister! :)

sirpjalle
11-10-2009, 11:15
Det blir nok diverse indretenester på dagens program, men dog tidleg kveld for avgang til SVG i morgon tidleg :)

Harbour? ;)

FBU 4EVER
11-10-2009, 11:28
God formiddag fra ett grått, men ikke vått, Nærsnes. Her var det sovemorgen frem til kl. 1100. Egg og bacon ligger klart til steking mens jeg setter til livs en Lavazza Intenso. Den første av to tenker jeg. Fra stereoen kommer smektende fiolintoner fra Arve Tellefsen. Kanskje man skal fyre i peisen i løpet av ettermiddagen?
Har startet første dag av en ti-dagers periode med tlf-vakt fra 06-16, så det blir ikke de lange utfluktene fra heimen på en stund. Ha en fin dag.

Bizflyer
11-10-2009, 12:18
Så var det søndag alt ja! Helgene går utrolig fort synes jeg!
Hadde pub'en full av Colombianere og Chilenere i går som så landskamp mellom de 2 landene som startet ved midtnatt. Skal si det var stemning!!

Nå har man fått sovet noen timer, og straks går veien til kontoret og der blir jeg nok noen timer utover. I morgen går turen først til Oslo og deretter til Tyskland.

BF:cool2

Someone
11-10-2009, 12:21
God morgen fra Oslo. Litt tung i kropp og hodet, men håper frokosten kan bidra med forbedringer her. Middag hos de gamle senere i dag, ellers ingen planer

SAJblue
11-10-2009, 13:33
God morgen fra Trondheim/Kalvskinnet:)

Har hatt en rolig morgen og formiddag med en særdeles fengslende krimbok. Når forumet nå er lest skal det lages mat, før ettermiddagen tilbringes på jobb:D Det er ikke ordinær arbeidsdag, men må forberede en god del greier i forbindelse med møtevirksomhet i uken som kommer.

I går brant det i nabolaget, men ikke nært nok til å bli bekymret. Heldigvis.

Ha en flott dag videre:D

Tommy777
11-10-2009, 17:38
God morgen i fra Sonoma. Lang og hyggelig vinsmakedag i gaar som dessverre ble avsluttet paa en ikke fullt saa bra italiensk restaurant.

Fruen oppe tidlig for aa gjoere skolearbeid.

Straks blir det frokost foer man setter kursen mot SFO der United inviterer til Fleet Week arrangement med paafoelgende middag. Kvelden tilbringes i San Jose foer man reiser hjem i morgen