View Full Version : Glad torsdag morgen
Det er fortsatt mørkt over hovedstaden - men vi kan da håpe på nok en flott høstdag. Første eksterne møte klokken 07:00 - så her skal ikke morgenkvisten kastes bort. Ha en flott torsdag - det nærmer seg helg!
God torsdags morgen!
Eller skal man si god natt? Klokka nærmer seg kvart over tolv i Orlando, og noen timers søvn står for tur før man skal reise hjem. Denne gang via IAD og CPH med UA og SK. Håper turen med SK over dammen blir en bedre opplevelse enn den forrige på vei hit :(
Har dog bedt om finvær og 20+ ved ankomst OSL på fredag formiddag, slik at overgangen ikke blir for stor ;)
Ha en flott dag alle sammen!!
DYA
grindstein
08-10-2009, 06:38
God torsdag morgen ifra Maura. Ser ut som at dagen blir riktig så fin med stjerneklar himmel, og orange soloppgang i øst.
God morgen
Nå skal snuppa leveres i barnehagen før jeg tror jeg skal finne dyna igjen.
Lillebror har vært litt aktiv og holdt oss våkne siden 0300. Så en time på øyet vil være helt ok.
Ellers blir det til å forberede morgendagen litt. Da jeg skal en tur på jobb for å kurse litt. Samt eventuelt reservere noen billetter til en langhelg i januar.....
Ha en god dag
S
sirpjalle
08-10-2009, 07:35
God morgen fra Forus!
Da var det torsdag, og atter en uke er snart over.
Har masse mail som skal leses igjennom i dag og besvares foruten kurs som står på tapetet i dag og en million andre småting.
Så i dag er kaffen min beste venn.
Vel. Ha en fin dag forumister :)
God morgen fra Kongsberg.
Kjølig i Kongsberg i dag, gradestokken viser -3 grader. I dag står en tur til Drammen på tapetet for undervisning i allmennlærerklassen der.
jcnorway
08-10-2009, 08:10
God morgen fra hovedstaden. Siste arbeidsdag før en helg i London. Møter og enda flere møter står på planen. I tillegg skal man også sjekke inn for morgendagens BA763. Ha en fin torsdag!
Ellers blir det til å forberede morgendagen litt. Da jeg skal en tur på jobb for å kurse litt.
Slenger du deg på Scanair-treffet i OSL-Lounge fra ca kl 10 i samme slengen? ^_^
God morgen - siste arbeidsdag på noen uker.
Godt noe har oppsummert dagens gjøremål for meg:
I tillegg skal man også sjekke inn for morgendagens BA763. Ha en fin torsdag!
Samme prosedyre her! :D
Desk pilot
08-10-2009, 08:44
Da var den første snøen kommet! Ikke mye, men det lå et tynt lag med snø på plena da jeg sto opp i dag. Jeg regner med at mesteparten forsvinner i løpet av noen timer. Og i Hemavan noen få mil herifra regner de med å åpne de første skitrekkene om kun kort tid. Vinteren er definitivt på vei.
Concorde
08-10-2009, 09:00
Idag er det 8 år siden den tragiske ulykken med SK686 på Linate.
God morgon frå Trondheim!
Litt seinare inn til teneste i dag -tok ein velfortjent strekk ;)
Ja, det var jo ein påminnelse som kanskje ikkje gir alle ein likefin dag, SK686 som gjekk så tragisk. Dog, me får gjere det beste ut av fortsettelsen. Pass på glatta alle saman, så kommer me oss heimatt og ;)
Jeg vannligvis ikke delta i dette "God Morgen" blablabla.
Likevel er denne dato en meget spesielt dato for meg og trolig mange andre, som kjente folk på flyet.
8 år siden crashed SK686 ved Milan-Linate. Derfor ber jeg alle a tenke seg en minutt eller to idag om dette og minne de som misted livet sitt.
FBU 4EVER
08-10-2009, 10:26
God, solfylt morgen fra Nærsnes. Det ble en god sovemorgen og nå er det snart brunch med skinke, egg, tomater m.m.
Ingenting på planen idag, men hvis jeg ser nærmere etter, så finner jeg sikkert noe som må gjøres.
Ha en fin dag!
God morgen,
Høstferie....................
Ha en fin dag alle
I tillegg skal man også sjekke inn for morgendagens BA763. Ha en fin torsdag!
Samme prosedyre her! :D
Jeg er ikke misunnelig på noen som helst måte.. :D
Da jeg skal en tur på jobb for å kurse litt. Samt eventuelt reservere noen billetter til en langhelg i januar.....
Det håper jeg og få gjort ila. helgen også.. Julebordet du hadde tenkt deg på? ;)
G'torsdag fra Maura, forresten. Sola skinner, og snart går turen ned til en 11-årsjubilant for å tilbringe noen timer der.
Ønsker alle en fin torsdag :)
Good morning. Her er man godt igang med dagens arbeidsoppgaver. I kveld skal Sats besøkes, og det skal også wideroe.no....og selvsagt skal linken brukes for å støtte forumet.
Husker godt dagen for 8 år siden. Var på sesjon og brukte ventingen med å se på "åpningsshowet fra Afghanistan" da det også er 8 år siden operasjonene mot Taliban startet, før man fikk nyheten om SK686. Et par timer senere fløy jeg selv en SAS MD-87 OSL-CPH:cry:
Samt eventuelt reservere noen billetter til en langhelg i januar.....
Det håper jeg og få gjort ila. helgen også.. Julebordet du hadde tenkt deg på? ;)
Min langhelg har nå vokst til 8 dager ser det ut som:p Ligger ann til å bli 6 flyselskaper som skal benyttes, noen i riktig allianse, et i feil, og et helt uten allianse tilknyttning;)
Min langhelg har nå vokst til 8 dager ser det ut som:p Ligger ann til å bli 6 flyselskaper som skal benyttes, noen i riktig allianse, et i feil, og et helt uten allianse tilknyttning;)
Blir bare to selskaper på meg, i to forskjellige allianser. Selv om jeg er "god kunde" hos det ene, blir det første gangen jeg flyr de på langdistanse. Og det at jeg får både 777 og 747 i løpet av turen, er heller ikke feil ;). Ingen poeng til de som gjetter hvilket selskap jeg skal bestille hos :p
Strålende dag fra Longyearbyen. Heller ingen poeng til de som gjetter hvilket selskap som flyr meg t/r Tromsø/Oslo :D
God morgon från Uppsala!
Vaknade tidigt med en märklig känsla i kroppen utan att egentligen förstå varför. Men det är troligen p.g.a SK686.
Nåväl, livet går vidare och idag har lägenheten skrubbats ren innan jag tar turen till mormor i Sigtuna ett par dagar, med en avstickare till Stockholm.
Ha en fin dag forumister!
Efterårsferien fra studiene nærmer seg, storinnsats med lesing i dag og ikke minst i morgen, før kursen settes mot OSL for fem dager, hvor jeg tar på den ørtende uniformen på tre-fire år (strengt tatt skjorte og slips, da jeg ikke har noen ny uniform ennå...).
Ha en god dag!
Dette var jo rett etter 9/11 og jeg var paa en kjapp Norgestur .. litt pussig aa reise med en smekkfull 938 fra et ellers folketomt Sea-Tac. Paa gaten bortenfor sto NW med en DC-10 som hadde under 20 pax ... Var tilfeldigvis innom Fornebuveien for aa besoeke CK da nyheten kom, men det var jo foerst senere vi fikk greie paa hvor alvorlig det var.
God morgen, verden! Her er det 13 grader og pent .. har et toeft doegn foran meg. Har byttet med en kollega saa jeg kan komme meg avgaarde til SC paa dagen i morgen, saa det innebaerer dagskift 0230-1000 ... huttettu ...
Fikk Beatles-boksen i posten i gaar. Alle cd'ene er naa ogsaa rippet og mp3-ene hviler naa ut i min telefon. :p
http://www.enfb.net/stuff/bilde.jpg
Tommy777
08-10-2009, 12:53
God morgen fra 1E paa en av dag sine maxigriser. Her sitter man ved gate I Chicago og blomstrer mens Dag sine menn finner lappesaker for aa stoppe en hydraulikklekkasje I hoeyre vingen. No great success so far. Minnes ogsaa Linate I dag.
Første eksterne møte klokken 07:00 - så her skal ikke morgenkvisten kastes bort.
Unnskyld at jeg spør: Hvem er det som holder møter så tidlig? Greit at jeg er et utpreget C- eller D-menneske, men det hørtes da veldig tidlig ut?
Utflyttet
08-10-2009, 13:37
Det der må det da finnes en lov mot?
-A
Bizflyer
08-10-2009, 13:57
God ettermiddag fra Kiel!
Mye å gjøre her. Har også fått booket meg en usedvanlig billig billett til Tyskland i neste uke. Får håpe det blir bra!
Nå er det straks klar for avgang her med MS Color Fantasy!
Skip o'hoy!
BF:cool2
T-36
God formiddag! Tilbake til skole etter to uker på tur, temperaturfall på 30 grader er ikke bra for kroppen eller humøret.
Etter å ha jobbet skift og ofte fra 04 og 05 - med en time reisevei - har jeg funnet ut at det er mye enklere å stå opp til slike ekstreme tider enn til forelesninger klokken åtte. Og jeg er da egentlig i aller høyeste grad B-menneske, men har innsett fordelene av A-mmeneskers livsstil!
Forøvrig vil jeg hevde amerikanere er enda mer "A" enn det vi er vant til - mener å huske at jeg startet på skolen 0710 fra 10 til 12. klasse... Nesten som EBs frokostmøter!
God tidlig morgen fra Bainbridge....vaar lille video sjappe her paa oeya hadde faatt inn O'Horten i 10 eksemplarer!! En artig film litt ontopic ogsaa med mye fra "baksiden" paa OSL....
Minnes ogsaa 08 oktober for 8 aar siden....LN-MOW ringte i det jeg kom inn paa kontoret, og rundt meg var det full jubel da vi akkurat fikk vite at vi hadde vunnet Nobelprisen i Medisin det aaret.....
Twin Otter
08-10-2009, 16:15
God ettermiddag fra Stavanger. Fridag i dag har blitt brukt til litt forefallende og litt diverse avslapping og sånn. Dessuten kom endelig den første leveransen med Nespresso i posten i dag. fikk et års forbruk med nespresso i bryllupspresang. Så nå har jeg akkurat spretta kartongen og nyter en Espresso Arpeggio med Coldplay som tonefølge...
God tidlig morgen fra Bainbridge....vaar lille video sjappe her paa oeya hadde faatt inn O'Horten i 10 eksemplarer!! En artig film litt ontopic ogsaa med mye fra "baksiden" paa OSL....
.
Takk for tipset - da er den sikkert å få her i Atlanta også! :up:
God ettermiddag. Noe sén på idag, hviket skyldes storhandel i Nordby/Strømstad idag. Det er alltid veldi hyggelig å finne ut sånn omtrent hvor mye mer jeg har fått for pengene, enn om alt skulle kjøpes i Oslo.
Og nå bærer det avsted til Schrøder for et meget hyggelig treff, og middag ;)
AirbusTrond
08-10-2009, 16:59
God formiddag fra Rio. Skikkelig drittvaer i dag, med regn og det hele. Ikke flere museer, og ikke noe shopping paa meg. Saa blir vel en god bok paa en cafe med noe chopp, tenker jeg.