PDA

View Full Version : God morgen fra Lillestrøm

SQ 777
07-10-2009, 05:44
God morgen, været har blitt bedre, 4.6 grader og snart til OSL og Panama City... Ha en fortreffelig dag..^_^

Fredriksen
07-10-2009, 05:54
God morgen/god natt.
Snart ferdig med nattskiftet, så når går turen snart hjem i loppekassa! :)

EB
07-10-2009, 05:59
Onsdagen er over 7 timer og 50 minutter kortere/mørkere - eller nesten en arbeidsdag for mange... Blir flere møter på kontoret før det blir en rolig kveld i heimen. Ha en flott onsdag!

learjet
07-10-2009, 07:32
God morge. Nå skal snuppa leveres i barnehagen. Etterpå blir det en liten
tur inn til sentrum for noen praktiske gjøremål.

Reidar: god tur og Kos dere. Er desverre ikke på OSL i dag. Hils fruen så mye.

S

jcnorway
07-10-2009, 07:43
God morgen fra en t-bane på vei inn mot sentrum. Nytt kjøkken ble bestilt igår mens enkelte andre satt i Markveien og drakk. Det kostet altfor mange lapper, men resultatet blir forhåpentligvis deretter også ;) Hektisk dag på jobb med en litt tidligere avslutning grunnet frisørtime. Ha en fin onsdag!

JetBlue
07-10-2009, 08:30
God onsdag morgen. Starter dagen på Hasle, og så går det slag i slag utover ettermiddagen med møter og diverse....

Hadde en fortreffelig middag på Baltazar i går med hyggelig selskap. spiste et utrolig lammelår, så jeg spurte like godt om "oppskriften". Og fikk den :p

Someone
07-10-2009, 09:02
God morgen fra Oslo. PÅ plass på kontoret og dressjakken er allerede kastet. Diverse småplukk på jobb inkludert et webinar med noen galninger i Obamastan står på programmet idag. I kveld skal jeg ha meg et par øl. Ha en fin dag

Concorde
07-10-2009, 09:08
Idag er det utrolig 11 år siden FBU stengte. Virker som om det var i forrige uke..

SQ321
07-10-2009, 09:50
God morgen fra Sagene. Litt hjemmekontor nå før det bærer ned til kontoret. Et par møter der og div annet før det blir fri flyt av champagne på en undergrunnskklubb i Oslo der syklubben min møtes med jevne mellomrom. Ryktene om at Jay Z kommer florerer allerede..

Bizflyer
07-10-2009, 11:08
God formiddag fra Color Fantasy i Oslo havn!

Snart skal det cruises til Kiel!

Ellers konstaterer jeg T-37!

Have a nais vån!

BF:cool2

Hickok
07-10-2009, 11:25
God dag fra Bergen. Har er det hjemmekontor i dag, før det blir avreise til KRS i ettermiddag for et møte på Lista i morgen. Her er været som det pleier på denne årstiden, vått. Satser på bedre vær på palmekysten.

Ha en flott dag!

MD11
07-10-2009, 11:45
God formiddag fra TRD:) 7 grader og litt sol, litt skyer. Siste fridag for denne gang før Boeingen kaller i morgen.

SQ 777 ønskes en riktig god tur :)

Egil
07-10-2009, 12:04
God formiddag fra byen midt i Norge.

Det er ettermiddagsuke på jobb, så jeg får god tid til å luske rundt på byggvarehus, plage håndverkere og slikt som alle som pusser opp/bygger syns er sååå morro :D
Er straks på vei til rørleggeren for å se på tegninger av det nye badet ver. 1.8... Det er alltid noe som kan gjøres litt annerledes...

Ellers er det litt regn i luften, like over frysepunktet i luften, brrr...

E!

Discus
07-10-2009, 12:05
God formiddag fra heimen. Snekkerbesøk i dag blir kombinert med hjemmekontor. Men nå tid for lunsj! Ha en fin dag!

LN-MOW
07-10-2009, 13:11
God morgen fra Alpharetta, hvor det er skikkelig moekkavaer. Frokost er i full progress .. saa blir det aa kjoere guttungen paa skolen. Hoeres ut som det blir Soer Afrikansk radio i dag - i gaar var det Egypt. iPhone er moro!

Tommy777
08-10-2009, 01:27
God aften fra soevnige Chicago. Her er man plantet godt paa sofaen etter en dagstur til COS i dag. Ut fra ORD kl 0600 tar paa. Det verste av alt er at man i morgen har en laaaaang dag som starter med gigafakiren som gaar ORD-IAH kl. 0538. Houston, det gaar ikke AN aa sette opp fly saa tidlig...

Johnsen moeter paa IAH der det blir Scanairfrokosttreff i morra kl 0800.

Deretter moete i Florida foer man setter kursen mot San Francisco der man moeter fruen i 9 tiden paa kvelden for noen dager i Napa. Men litt av en maratondag skal man foerst igjennom.

Heldigvis oppgradert paa alle flightene bortsett fra den siste og der ser det ikke verst ut for aa faa plass i F ogsaa.