View Full Version : God morgen fra Lillestrøm
God morgen, været har blitt bedre, 4.6 grader og snart til OSL og Panama City... Ha en fortreffelig dag..^_^
Fredriksen
07-10-2009, 05:54
God morgen/god natt.
Snart ferdig med nattskiftet, så når går turen snart hjem i loppekassa! :)
Onsdagen er over 7 timer og 50 minutter kortere/mørkere - eller nesten en arbeidsdag for mange... Blir flere møter på kontoret før det blir en rolig kveld i heimen. Ha en flott onsdag!
God morge. Nå skal snuppa leveres i barnehagen. Etterpå blir det en liten
tur inn til sentrum for noen praktiske gjøremål.
Reidar: god tur og Kos dere. Er desverre ikke på OSL i dag. Hils fruen så mye.
S
jcnorway
07-10-2009, 07:43
God morgen fra en t-bane på vei inn mot sentrum. Nytt kjøkken ble bestilt igår mens enkelte andre satt i Markveien og drakk. Det kostet altfor mange lapper, men resultatet blir forhåpentligvis deretter også ;) Hektisk dag på jobb med en litt tidligere avslutning grunnet frisørtime. Ha en fin onsdag!
God onsdag morgen. Starter dagen på Hasle, og så går det slag i slag utover ettermiddagen med møter og diverse....
Hadde en fortreffelig middag på Baltazar i går med hyggelig selskap. spiste et utrolig lammelår, så jeg spurte like godt om "oppskriften". Og fikk den :p
God morgen fra Oslo. PÅ plass på kontoret og dressjakken er allerede kastet. Diverse småplukk på jobb inkludert et webinar med noen galninger i Obamastan står på programmet idag. I kveld skal jeg ha meg et par øl. Ha en fin dag
Concorde
07-10-2009, 09:08
Idag er det utrolig 11 år siden FBU stengte. Virker som om det var i forrige uke..
God morgen fra Sagene. Litt hjemmekontor nå før det bærer ned til kontoret. Et par møter der og div annet før det blir fri flyt av champagne på en undergrunnskklubb i Oslo der syklubben min møtes med jevne mellomrom. Ryktene om at Jay Z kommer florerer allerede..
Bizflyer
07-10-2009, 11:08
God formiddag fra Color Fantasy i Oslo havn!
Snart skal det cruises til Kiel!
Ellers konstaterer jeg T-37!
Have a nais vån!
BF:cool2
God dag fra Bergen. Har er det hjemmekontor i dag, før det blir avreise til KRS i ettermiddag for et møte på Lista i morgen. Her er været som det pleier på denne årstiden, vått. Satser på bedre vær på palmekysten.
Ha en flott dag!
God formiddag fra TRD:) 7 grader og litt sol, litt skyer. Siste fridag for denne gang før Boeingen kaller i morgen.
SQ 777 ønskes en riktig god tur :)
God formiddag fra byen midt i Norge.
Det er ettermiddagsuke på jobb, så jeg får god tid til å luske rundt på byggvarehus, plage håndverkere og slikt som alle som pusser opp/bygger syns er sååå morro :D
Er straks på vei til rørleggeren for å se på tegninger av det nye badet ver. 1.8... Det er alltid noe som kan gjøres litt annerledes...
Ellers er det litt regn i luften, like over frysepunktet i luften, brrr...
E!
God formiddag fra heimen. Snekkerbesøk i dag blir kombinert med hjemmekontor. Men nå tid for lunsj! Ha en fin dag!
God morgen fra Alpharetta, hvor det er skikkelig moekkavaer. Frokost er i full progress .. saa blir det aa kjoere guttungen paa skolen. Hoeres ut som det blir Soer Afrikansk radio i dag - i gaar var det Egypt. iPhone er moro!
Tommy777
08-10-2009, 01:27
God aften fra soevnige Chicago. Her er man plantet godt paa sofaen etter en dagstur til COS i dag. Ut fra ORD kl 0600 tar paa. Det verste av alt er at man i morgen har en laaaaang dag som starter med gigafakiren som gaar ORD-IAH kl. 0538. Houston, det gaar ikke AN aa sette opp fly saa tidlig...
Johnsen moeter paa IAH der det blir Scanairfrokosttreff i morra kl 0800.
Deretter moete i Florida foer man setter kursen mot San Francisco der man moeter fruen i 9 tiden paa kvelden for noen dager i Napa. Men litt av en maratondag skal man foerst igjennom.
Heldigvis oppgradert paa alle flightene bortsett fra den siste og der ser det ikke verst ut for aa faa plass i F ogsaa.