View Full Version : Jay-Z til Trondheim
Tirsdag 6. Oktober kommer verdens mest kjente rapper til Trondheim, Kan vi forvente oss noe spesielt på Værnes de kommende dagene?
- Novair :)
Ingenting av interesse har meldt sin ankomst til Værnes i morgen, foreløpig. Imidlertid kan det dukke opp en flightplan i kveld ev. I morgen tidlig. Dette betyr at ingen "spesielle" fly vil ankomme før klokken tolv i morgen tidlig.
Det kan ikke tenkes at han kommer med rutefly? 50 Cent gjorde visst det da han var i TOS i fjor, eller når det var.
Det kan ikke tenkes at han kommer med rutefly?
Det er fullt mulig at artisten ankommer med rutefly, men jeg regner med at det trengs mye utstyr for en slik konsert, hadde derfor håpet på en mellomstor frakter.
Har ikke UKA nok utstyr selv? ;)
Disse rapperne er vel kjent for å like å vise fram rikdommen sin, så det skulle forundre meg mye om han kommer med rutefly.
Musikken hans er forøvrig utrolig dårlig.
Disse rapperne er vel kjent for å like å vise fram rikdommen sin, så det skulle forundre meg mye om han kommer med rutefly.
50 Cent, som er av verdens største artister, landet på Tromsø lufthavn med rutefly klokka 13.30 torsdag ettermiddag.
Det var ventet at rapperen ville komme med privatfly, og det var derfor overraskende at han valgte et vanlig SAS-fly som reisemåte.
Så det hender ;)
http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/troms_og_finnmark/1.6196968
Det er en smakssak, men jeg er nok enig med deg ;)
Tommy777
05-10-2009, 21:47
Ikke alle kan like DDE vettu ;)
Ikke alle kan like DDE vettu ;)
Hehe... DDE og Jay Z har vel en ting til felles: Det er like innholdsløst og hjernedødt.
Her lander superstjerna (http://www.adressa.no/kultur/article1394557.ece) (adressa.no)
Hehe... DDE og Jay Z har vel en ting til felles: Det er like innholdsløst og hjernedødt.
Du må liksom få sagt det 2 ganger? ;)
Virkelig et flott fly han kom med...
Gulfstream Aerospace G-IV (N45AC) - Pent :)
Forunderlig å høre "descending through one-five-thousand-feet" på initial call da ... :)
Slik er det vel når man kommer fra et land med felles TA på 18.000(?) ft. :)
/TH
PointMergeArrival
07-10-2009, 13:14
TA på 18.000ft blir det forhåpentligvis i Norge om ikke så alt for lenge også! (2011)