View Full Version : Glad torsdag morgen
Back home again - etter nesten en uke borte. Nå venter nok etterarbeid på kontoret, en lunsj med en større kunde og så bør det vel bli en treningsøkt igjen. Mørkt og kaldt er det her også...men ha en flott torsdag alikevel!
Mornings fra Railay Bay, Krabi, her er det langt på dag, vind og overskyet, men herlig temperatur i luft og vann. Knall dag til dere alle !
Twin Otter
01-10-2009, 06:26
Hi Ho! Her går det mot slutten av nattas vakt. Helga begynner å funkle i det fjerne. 3 down, one to go. Mørkt og kaldt i Stavanger i natt. Men etter vinter kommer vår... ehem...
gardkarlsen
01-10-2009, 06:42
God morgen fra Royal First Lounge på Bangkok flyplassen. Det skal bli spennende og se hvordan denne loungen er i forhold til First Class Terminal til Lufthansa i Frankfurt. Jeg skal poste noen bilder på http://gardkarlsen.com/blog så snart jeg får sjansen ;)
FBU 4EVER
01-10-2009, 06:51
God morgen fra Nærsnes.
Bagene er pakket, EWR står for tur. En Dogfish Ale eller to på The Iron Monkey før middag i kveld.:drink
Ha en fin dag.
God morgon frå Trondheim!
Då er dagen i gang, og det er mørkt ute. Lyset snur fort i "nord"..... Eg hiver meg på varm kaffi og dagens oppgåver ;)
Ha ein fin dag!
AirbusTrond
01-10-2009, 07:06
God morgen! Våkna 0550 av meg selv. På jobben er det nok folk, så i dag trenger jeg bare administrere. Det gir alltid litt mindre pes enn når man skal gjøre mange ting på en gang. Satser på en dusj ved 1500-tiden og behagelig tusling over til Flytoget, før det som vel er min livs lengste reise så langt, målt i reisetid. Satser på være på hotellet på Copacabana om ca 35 timer fra nå. :)
sirpjalle
01-10-2009, 07:28
God morgen fra Forus! Digg, senere på jobb i dag og en time ekstra på øyet! Ikke feil det.
Vel, da får vi fortsette med dagens kaos på jobb :D
Ha en fin en forumister :)
Gdmrgn fra E18. Høstferien setter sine spor med mindre kø enn normalt. 4 grader og regn i lufta var den negative siden av denne morgenen. Ser ut som man er i sentrum om ca 10 min. En litt lat morgen etterfulgt av en lengre arbeidsdag inkl middag. Ha en fin dag.
Mornings fra Oslo. Høst og regn ute i dag, men trærne er fortsatt grønne, selv om nå kan det ikke være lenge igjen. Håper å få meg en løpetur etter jobb, før det blir ut å ta en pils eller tre i kveld med jobben. Ha en fin dag
Bizflyer
01-10-2009, 10:31
God formiddag fra sør!
Deilig vær i dag, men definitivt ikke sommer enda! Det ble en liten forsovelse i dag. Ikke beste måten å starte dagen på. Mer enn nok å ta fatt i på jobben her. Så plutselig blir det nok kveld i dag også!
Back home again - etter nesten en uke borte.
Hvordan var cruiset, EB? Kommer det trip-report?;)
BF:cool2
God formiddag fra Lyngen:D
Her var det jammen blitt vinter gitt,1,5 grad og hvitt på veien.Glad jeg ikke har med bil :)
Idag er sløvedag de-luxe : pysjbukse,matlaging,vin og deilig dessert ;) ;)
Ønske dokk aille ein go dag :drink
G'morge fra Alpharetta som melder om 8 grader ... brrrr ...
Har ikke vaert ute og reist paa nesten tre maaneder og kjenner abstinensene herje i kroppen. Maa ... ha ... miles ....
Intet spess paa kjoereplanen i dag ... blir som vanlig aa kjempe meg fram gjennom rushtrafikken opp trappen og inn paa kontoret etter at jeg har faatt guttungen til skolen.
Vi har foroevrig begynt en ny 'lek' .. hver morgen velger vi et land, finner en radiostasjon fra det landet paa iPhonen og hoerer paa den i bilen paa vei til skolen. Forleden valgte vi Irak, og vi hoertes nok mest ut som en taxi fra Bagdad der vi raste gjennom nabolaget med aapne vinduer og radioen paa full guffe! :lol:
Jepp - det kommer rapport. Fra luften, fra sjøen og ikke minst fra BCN - hvor det både var det totale kaos i går men også rene himmelen...stay tuned!