PDA

View Full Version : God Onsdag


sirpjalle
30-09-2009, 06:42
God morgen fra Forus!

Da var det onsdag og lillelørdag allerede.. Må si at ukene fyker i en fart nå.

Vel, kaffe og forum må til på kvisten. Ellers er det ingen konkrete planer på tapetet, det blir for det meste ad hoc arbeid i dag gitt.

Ha en stålende dag forumister! :)

LN-AØR
30-09-2009, 06:47
God ettermiddag fra Sydney. Nå begynner langhelgen med fri til og med mandag. Deilig. Blir vel en kombinasjon av stranden og lesing de nærmeste dagene. Ha en flott dag!

jcnorway
30-09-2009, 07:17
God morgen fra hovedstaden. Kursen settes straks mot sentrum hvor jobb, et tannlegebesøk og mer jobb venter ;) I ettermiddag blir det et lite middagsbesøk hjem til de gamle.

Ha en fin onsdag!

zico77
30-09-2009, 07:34
God morgon frå Trondheim!

Halvveis til helg -forstår ikkje kor det blir av dagane..... Tida går alt for fort ;) -men når ein venter på noko gøy, som MegaDo, så gjere ikkje det noko? :)

Skikkeleg haust i Trh i dag. Regn og vind.

Ha ein god onsdag!

LN-FHU
30-09-2009, 07:59
Nok en go morn fra trondheim :)

Som zico77 sier.....regn og vind....ca 6 grader. * BRRRRR *

Siste arbeidsdag for meg denne uka, i ettermiddag settes kursen mot Lyngsalpene for 4 dagers R&R ;)

Ha en strålende dag :) :) :)

svgspotter
30-09-2009, 08:43
Go morgen. Hålder meg hjemme i dag pga vondt i halsen! :cry: nå er det bare 3 dager til jeg reiser til Nice med SAS ! :nor ha en flott dag alle forumnerder! :D

Someone
30-09-2009, 09:09
Mornings fra Oslo. Umulig å komme seg opp i morges hvilket innebar man ankom jobb mye senere enn planlagt......heldigvis har vi fleksitid. Her blir det å hive seg over dags arbeidsoppgaver. Håper å få til en liten løpetur ikveld. Uansett så skal det drepes hybelkaniner. Ha en fin dag

Bizflyer
30-09-2009, 09:28
Da var jeg også på plass på jobben. Dog ikke så tidlig som i går, heldigvis.
I dag blir det noen møter og kanskje en hyggelig lunsj.
Ellers skal kvelden brukes på å flytte filer fra gammel laptop til ny!

BF:cool2

JetBlue
30-09-2009, 09:29
God dag! Startet dagen på Hasle, men reiser på kontoret ved lunsjtider. Så et par timers jobbing før jeg henter ungene på Oslo S for en fortjent høstferie hos venner med hytte på Skei.

FBU 4EVER
30-09-2009, 09:51
Gårsdagen ble tilbrakt i hyggelig selskap på Aker Brygge, med øl på Beer Palace både før og etter en pepperbiff på Jensens Biffhus. Sent i seng, men man er oppe og går og den første espressoen er inntatt. Snart blir det egg og bacon og litt utpå dagen er det besøk hos fysioterapeuten. Ellers er det ikke mye på dagsorden. Kanskje skifte en utendørs lyspære hvis man får ånden over seg.

Ha en fin dag.

Savipix
30-09-2009, 10:11
God morgon från Uppsala,

Sol och kallt + förkylning är inte helt lyckat för den unge studenten. Speciellt när man har stora mängder arbete som måste göras. Nåväl, vi startar dagen och sen kör vi så långt vi orkar.

Ha en fin dag!

OJB
30-09-2009, 10:53
God formiddag fra Sandvika,
Igjen nydelig høstvær.
Et par møter til og deretter settes kursen for OSL med Flytoget.
SK4043 får besøk av meg på returen over fjellet i ettermiddag.
I morgen er det videre vestover til ABZ på ukas siste jobbtur.
Det går mot høstferie for første gang på lenge.
Fjellet lokker.
Ha en fin dag alle.

AirbusTrond
30-09-2009, 11:55
God morgen fra Lilletorget! Nest siste arbeidsdag før den lange reisen med LH/GOL. I kveld skal min Mammut ryggsekk pakkes med litt småting og påsettes en Lufthansa-bagasjelapp. :)

LN-MOW
30-09-2009, 15:57
Fint høstvær i Alpharetta. Første morgen at t-skjorte ble i snaueste laget .. har vel ikke brukt jakke eller genser på seks måneder tror jeg - inkludert sommerferien i Norge! :lol:

Vinduet er oppe - go'kaffe i koppen, ny strømomformer til TV'en er anskaffet og jeg er klar for å donere resten av dagen til WIAS! (Og kanskje litt ManU-Wolfsburg også .. ;) )

dc-8-63
30-09-2009, 16:18
God morgen fra vest...hvor vaeret er tilbake til straalende....etter en kort hoestdag i gaar...klart kjoeligere....men med en trippel latte fra Blackbird er dagen godt i gang.....

storg
30-09-2009, 16:21
Tja, dagen kunne vært bedre. Sykemeldt ut uka. Men bedre å være syk nå enn neste uke. For da er det Continental til NY på onsdag. Blir digg.

learjet
30-09-2009, 18:10
God ettermiddag

I dag var det 4 kalde (brrrrrrrrrrrrrrr) når jeg leverte snuppa i barnehagen.

Også vært på jobb en tur for å holde introkurs for nyansatte. Alltid like morro.
Ganske hyggelig å være på jobben en tur. Har ikke vært der på 3 uker så det var godt å komme i gang igjen.
Nå blir det å holde kurs ut uka, før jeg fortsetter pappa permisjonen min.

Ønsker alle en trivelig dag.

S

Tommy777
30-09-2009, 18:54
God lunch fra Chicago. Ingenting er som en rotfylling på morran. Sol og rundt 15 grader, så slett ikke verst.
I dag har man bryllupsjubileum så da må blomster organiseres. 3 år er lengre enn to :P

Siste kontordag denne uken blir i morgen før man setter seg på en 757 til NYC for møter i Empire State Building før man tar bussen tilbake fredags ettermiddag.

LN-MOW
30-09-2009, 21:32
.. og da var postmannen her med nytt Airways! Til og med en KOG-reportasje!!

Nå skal det bli fest på det lille rommet ..... :)

JoeW
30-09-2009, 21:34
.. og da var postmannen her med nytt Airways! Til og med en KOG-reportasje!!

Og Post Danmark medelte meg på mail hvor jeg antydet at noe var galt, ettersom jeg ikke har fått post her etter at videresendingen av post jeg hadde in action i summer, stoppet for en måned siden.

Postmannen har visst mistet nøkkelen, så det stemte visst at jeg ikke hadde fått post og regningene mine. Kjekt å vite.

OJB
30-09-2009, 22:49
.. og da var postmannen her med nytt Airways! Til og med en KOG-reportasje!!

Nå skal det bli fest på det lille rommet ..... :)

Eller som Kjell Aukrust skrev ; Far min kobla av på do.......

FBU 4EVER
30-09-2009, 22:58
I dag har man bryllupsjubileum så da må blomster organiseres. 3 år er lengre enn to :P

Ja, 3 år er mer enn 2, men 24/10 skal Brandbudronningen og jeg tilbake til Baltazar og feire to-årsdagen vår. Nøyaktig på dagen.

Til og med en KOG-reportasje!!

Jøss, hvor ble det av den fyren?