PDA

View Full Version : Go' tirsdag!


Bizflyer
29-09-2009, 07:45
God morgen, Norge!

Her er man tidlig på jobb i dag etter å ha levert mor og et stk barn på flyplassen for fakirflyet. Tenker jeg skal slite med å holde øynene åpne etter lunsj i dag. Det ble tross alt bare drøye 3 timers søvn i natt.

Er det forresten noen som har blitt belastet for overvekt på baggasjen etter reisen er startet? Opplevde i dag at de aksepterte noen kilo overvekt, men sa at det var mulig selskapet man skulle videre med (vi snakker gjennomgående billett) til asia ville charge overvekt. Hvor stor er sjansen for at det kan skje? Har tidligere fått ha med flere kilo enn tillatt ut fra Norge og over på annet selskap uten at det har blitt gjort noe nummer ut av. Noen med erfaring her?

Ellers får dere ha en god dag! Nu skal en fersk baguett med reker inntas som frokost!

BF:up:

CK
29-09-2009, 07:57
God morgen forumister - og grattis med dagen Jcnorway!
I dag er det nøyaktiv fem år siden min verden endret seg totalt på den mest fantastiske måte. I dag blir datteren min fem år, og jeg har dermed fem års fartstid som pappa! Merkelig å tenke på at det er bare fem år siden...

I dag blir det hjemmekontor (ikke søren om jeg drar til "Apburen" på femårsdagen til Prinsessen!) og i ettermiddag blir det huset fullt av små rosa prinsesser som skal proppes fulle med pølser, muffins, gele og snop og sendes høye på sukker hjem til foreldrene igjen! Herlig!!!

Ha ein framifrå dag!

AirbusTrond
29-09-2009, 07:58
God morgen! Man er allerede i gang med dagens tredje kaffekopp. 3,5 timer søvn er heller ikke bra... Ha en fornøyelig tirsdag, med eller uten kaffe!

FBU 4EVER
29-09-2009, 08:01
Ojjj... Opp kl. 06:20! Det er flere her på forumet som får problemer med øynene i løpet av dagen, Bizflyer! Men her på Nærsnes er det skyfritt, kjølig (fem grader) og en ganske frisk vestavind. Frokost er inntatt, og nå er det snart avreise med buss, båt og så buss igjen til Drøbak for å hente Alfa'en fra service, m.m.
Det blir båt til Aker Brygge i ettermiddag. Der er det treff med kamerater fra folkeskolen, vi prøver å treffes en gang i året, men nå er det syv år siden vi lykkes med å finne en dato.Vi møtes på Beer Palace kl. 17:00 :drink, så tar vi det derfra.
Ha en fin dag alle sammen.

Og gratulerer med dagen, JCNorway.

sirpjalle
29-09-2009, 08:06
God morgen fra Forus!

Vel, den er så god som den kan bli i dag, dvs at jeg er trøtt! Dro fra jobb i går 23.30 etter 16,5 timet på jobb. Så det blir en hard dag i dag. :zzz Kursing fra morgenen av og ut dagen.

Vel, ha en energirik dag forumister! :)

zico77
29-09-2009, 08:15
God morgon frå Trondheim!

Det er rapportert om snø i høgare delar av Trh. Gruff! -derfor me har kaffi, antakeleg ;) For min del blei det lang arbeidsdag i går, og tilsvarande tidleg i dag -hu-hei hvor det går! :)

Ha ein innholdsrik dag!

Someone
29-09-2009, 08:50
God morgen fra Oslo. Blå himmel og en sol på vei opp. Straks avreise for i retning jobb. Etter at jeg ble lurt av en av jentene på Sats forrige uke skal jeg ha en time med privat trener i dag, så får vel en eller annen Sats-nazi som pisker meg rundt. Har også en mål om å få med meg Fiorentina-Liverpool. Enten på en bar eller på nett. Ha en fin dag

jcnorway
29-09-2009, 09:52
God morgen fra hovedstaden hvor solen skinner og himmelen er blå :)

En god start på dagen i dag med egg og bacon til frokost som samboeren hadde ordnet.

Nå har man kommet seg på jobb og håper å få unna litt faglige utfordringer før det blir middag på et eller annet sted i sentrum i kveld.

Ha en fin tirsdag alle sammen!

Martin
29-09-2009, 10:13
G'morn fra SAS-loungen på OSL. Har akkurat fått i meg en brødskive, og er straks klar for avreise til ZRH. ønsker alle en god dag :)

Savipix
29-09-2009, 10:21
God morgon från Uppsala,

Studier, tandläkare och mer studier står på programmet för dagen. Vädermässigt går det helt klart mot kallare och mörkare tider. Grannen fick skrapa rutan på bilen innan hon skulle till jobbet.
Ha en flott dag!

Polaris
29-09-2009, 10:45
Go mårron. Nå skal jeg begi meg ut på en større rapport om programmering, men først skal jeg sette av 30 sekunder til å irritere meg over at jeg enda har 387 spørsmål jeg glemte å spørre om i går da jeg hadde muligheten til å spørre både pilot og styrmann :p

....sånn.


#include "Homework.h"
#indluce <stdio.h>

int WillToDoHomework
int MoralThatOverrulesWill

int main ()
{

if (WillToDoHomework==0)
then (MoralThatOverruesWill==1);

if (WillToDoHomework==1)
then (MoralThatOverrulesWill++);

}

LN-MOW
29-09-2009, 14:52
God morgen fra det dype sør ... Frisk morgen her med temp såvidt på nordsiden av ti grader. Må vel snart vurdere å grave fram en genser ....

Sitter og venter på at guttungen skal bli ferdig hos tannlegen og så må jeg avgårde å finne en ny 110v converter så jeg kan få sett litt CL i ettermiddag.

Fortsatt go' dag alle forumister!

OJB
29-09-2009, 14:58
God ettermiddag fra Sandvika,
For en dag , lunsjen er inntatt og noen minutter ute i solen etter denne varmet godt.
Dagen begynte sørvestpå med SK4002 og LN-RCW over fjellet en kjølig høstmorgen. O grader på Galemoen i morgentimen tyder på at høsten nå er over oss for fullt.
41 sjeler på dagens champagneflight er ikke allverdens å skrive hjem om.
Men du verden så trivelige "desser" ombord imorges.
Det blir en travel dag med besøk på Jar på kveldingen.
Ha en fortsatt fin høstdag alle.

S. Holberg
29-09-2009, 15:24
God eftermiddag fra Smøla!

Ikke bare CK som har bursdagsarbeid idag ;)
Her hjemme skal dagen til min lillesøster som blir 8 år idag feires!
Derfor har dagen gått med å hjelpe fattern med å gjøre i stand vettu ;)
Gleder meg til kake! :D :D :nor
Billetter til OSL bestilt for 9-11okt har jeg også fått gjort, blir knallmorro med FLG! :D

Ha en flott dag alle sammen!

GFL
29-09-2009, 18:16
Go mårron. Nå skal jeg begi meg ut på en større rapport om programmering, men først skal jeg sette av 30 sekunder til å irritere meg over at jeg enda har 387 spørsmål jeg glemte å spørre om i går da jeg hadde muligheten til å spørre både pilot og styrmann :p

....sånn.


#include "Homework.h"
#indluce <stdio.h>

int WillToDoHomework
int MoralThatOverrulesWill

int main ()
{

if (WillToDoHomework==0)
then (MoralThatOverruesWill==1);

if (WillToDoHomework==1)
then (MoralThatOverrulesWill++);

}



Var dette for å minne meg på en grunnleggende programmerings prøve imorra? :headbang Ser hva du skriver, men skjønner det ikke ;)

Får pugge videre, men denne dagen burde vært til å trene sidevindslandinger.

JoeW
29-09-2009, 18:25
Da har man kommet seg gjennom nok en dag - med lesing og forelesning - bærer vel ned på gymmen etterhvert.

Ellers har jeg hørt rykter om en spennende pressekonferanse i morgen...:drink

Bizflyer
29-09-2009, 20:06
I dag var det sandelig godt med et par timers ettermiddagslur!!
Og nå:

Mat!

BF:cool2

BU767
29-09-2009, 20:53
God morgen, Norge!

Her er man tidlig på jobb i dag etter å ha levert mor og et stk barn på flyplassen for fakirflyet. Tenker jeg skal slite med å holde øynene åpne etter lunsj i dag. Det ble tross alt bare drøye 3 timers søvn i natt.

Er det forresten noen som har blitt belastet for overvekt på baggasjen etter reisen er startet? Opplevde i dag at de aksepterte noen kilo overvekt, men sa at det var mulig selskapet man skulle videre med (vi snakker gjennomgående billett) til asia ville charge overvekt. Hvor stor er sjansen for at det kan skje? Har tidligere fått ha med flere kilo enn tillatt ut fra Norge og over på annet selskap uten at det har blitt gjort noe nummer ut av. Noen med erfaring her?

Ellers får dere ha en god dag! Nu skal en fersk baguett med reker inntas som frokost!

BF:up:

Bakke personalet har ikke tid til å veie 'transfer' baggasjen på nytt, vi gjorde det i alle fall ikke med mindre den var utrolig tung og uten en HEAVY tag. Tror ikke du skulle ha noen problemer siden du har en gjennomgående billett.

Bizflyer
29-09-2009, 21:12
Bakke personalet har ikke tid til å veie 'transfer' baggasjen på nytt, vi gjorde det i alle fall ikke med mindre den var utrolig tung og uten en HEAVY tag. Tror ikke du skulle ha noen problemer siden du har en gjennomgående billett.

Takker! Og du har rett. Iallefall i dette tilfellet. Baggasjen ble ikke nevnt da madammen skulle ha nytt boardingkort i CPH.

BF:cool2

Farmer
29-09-2009, 22:04
God aften, fra Radisson Strand Hotel i Stockholm hvor jeg kamperer i natt. Heldag med lang møterekke, og nå er det tid for skriving av en presentasjon jeg skal framføre i Cannes på en konferanse på torsdag. I morgen blir det gjensyn med Swiss i Biz, og det regner jeg med blir en strålende opplevelse.

JoeW
29-09-2009, 22:52
Takker! Og du har rett. Iallefall i dette tilfellet. Baggasjen ble ikke nevnt da madammen skulle ha nytt boardingkort i CPH.

BF:cool2

Og SAS er selvsagt ansvarlige, de skulle tatt inn overvekt, og utstedt en excess baggage coupon for hvert legg. Det eneste jeg kunne se for meg skulle bli et problem er tollklarering(slik som inngående til Norge) og deretter sende den igjen - der er det nok noen som kunne hisset seg opp.

Martin
29-09-2009, 22:56
I morgen blir det gjensyn med Swiss i Biz, og det regner jeg med blir en strålende opplevelse.

Med mindre de taper seg fra i dag, så tror jeg nok det ;)

zico77
29-09-2009, 23:50
#include "Homework.h"
#indluce <stdio.h>

int WillToDoHomework
int MoralThatOverrulesWill

int main ()
{

if (WillToDoHomework==0)
then (MoralThatOverruesWill==1);

if (WillToDoHomework==1)
then (MoralThatOverrulesWill++);

}



Heller dette:

public Beer getNewBeer(){
if (fridgeNotEmpty){
return BeerCollection.next();
} else{
return (Beer) goShopping(Money money).getBeer();
}
}

Discus
30-09-2009, 00:00
Heller dette:

public Beer getNewBeer(){
if (fridgeNotEmpty){
return BeerCollection.next();
} else{
return (Beer) goShopping(Money money).getBeer();
}
}

evt:


while (:up:){
:drink
}

zico77
30-09-2009, 00:03
evt:


while (:up:){
:drink
}

Ja, igrunn greiast den der ;) hehe

Polaris
30-09-2009, 01:02
Liker pseudokode :colgate:

Rapporten ble på 9 sider den. Skulle visst bare være på 3 sider. Tok jeg litt i? Tja.

Tommy777
30-09-2009, 01:12
God ettermiddag fra Chicago. Akkurat hjemkommet etter en dagstur til Omaha. AA ene veien, UA tilbake.

Har blitt kaldere naa og vaeret er overskyet.

Blir to turer til Oslo neste maaneden, noe som er hyggelig. Kanskje noen er klar for en fly & spy den 14. oktober?

Someone
30-09-2009, 10:07
Blir to turer til Oslo neste maaneden, noe som er hyggelig. Kanskje noen er klar for en fly & spy den 14. oktober?

Ja, hvorfor ikke. Jeg er med

Discus
30-09-2009, 10:49
Rapporten ble på 9 sider den. Skulle visst bare være på 3 sider. Tok jeg litt i? Tja.

The Evolution of a Programmer
http://www.ariel.com.au/jokes/The_Evolution_of_a_Programmer.html