PDA

View Full Version : Official DO fotograf

Tommy777
26-09-2009, 05:42
Heisann,

Som noen sikkert har faatt med seg, skal vi ha ett arrangement den 5. og 6. november.

Er paa utkikk etter aa faa tak i en offisiell DO fotograf som kan hjelpe til med aa ta en stabel bilder for oss.

Noen frivillige?

meliiis
26-09-2009, 05:47
Heisann,

Som noen sikkert har faatt med seg, skal vi ha ett arrangement den 5. og 6. november.

Er paa utkikk etter aa faa tak i en offisiell DO fotograf som kan hjelpe til med aa ta en stabel bilder for oss.

Noen frivillige?

hvis jeg mot all formodning, og EB gir poeng, så skal jeg. kjenner ingen, men det ordner seg vell??? så tar jeg med speilrefleksen og tar MANGE bilder? :)

BSSW
26-09-2009, 13:04
Får den som er offisiell fotograf lov til å ta med seg kameraet med seg inn i hangarene til Airbus :colgate:

Nå er det dessverre ikke 100% sikkert at jeg får muligheten til å bli med (:() men jeg tar med kameraet mitt hvis jeg skulle dukke opp ;)

Tommy777
30-09-2009, 03:42
Bump...

Dersom noen vil ha denne jobben, vennligst send meg en PM eller post her. Blir litt av ett mediesirkus med CNN, WSJ, US and A Today og NT Times ombord. Og vi trenger virkelig noen som kan hjelpe til med bilder til vaar blog som blir postet live fra hele eventen.