View Full Version : The SAS forecast challenge
www.sas.no/forecast
Jeg fikk ikke noe på denne, men min datter på 2år med sølvkort fikk. Av resten av familien med EBB fikk svigermor, men ikke kona eller svigerfar.
En EBG-kollega på jobb hadde fått den så jeg lurer virkelig litt på target her???
Prøvde med mitt nummer, men fikk beskjed om at det var invalid number så det er vel bare de som har fått den direkte som kan registrere seg.
Må si jeg faktisk har litt BizFlyer attitude her, hvorfor i allverden skal ikke jeg få denne når den går til både EBB, EBS og EBG??
Jeg får beskjed om at EB-nummeret ikkr er kjent og at jeg må huske på at EB-nummeret består av 9 tall. Ja, men det er jo de jeg har gjort, tastet inn 9 siffer!
EDIT: Fra Spørsmål og svar
Hvem mottar dette kampanjetilbudet?
Tilbudet gis til et begrenset antall EuroBonus-medlemmer, hvilket er på linje med vår politikk – som går ut på å belønne våre mest lojale kunder.
Så da blir det spennende å høre om de lojale har fått den...
jcnorway
20-09-2009, 20:45
Jeg har ikke fått den, men det har samboeren. Alle aktivitetene hennes på EB-kontoen får plass på side 1 av konto oversikten... 12 legs i Economy siden mai 2008 (det meste intra-europeisk)... :rolleyes: Hvis hun anses om en av SAS sine mest lojale kunder så står det dårlig til med medlemsmassen :colgate:
Molinari
20-09-2009, 20:45
EBG - Ingenting mottatt her....
FlightDeck
20-09-2009, 20:46
Jeg har ikke fått tilbudet på e-post selv om jeg har gullkort, men jeg logget inn og registrerte meg.
Molinari
20-09-2009, 20:51
Jeg forsøkte mitt nummer, men fikk beskjed at nummeret ikke gjennkjennes....
Mange kreative kampanjer de kommer med om dagen da...
Min kone fikk det, nesten tomt på kontoen hennes med poeng og rast fra EBG til EBS og nå EBB på 14 mnd..
Hennes siste 12 mnd kun 450 superdupermikropoeng fra LH. Ingen annet sted å putte poengene siden CO er ikke med ennå..
Men snart nok EBpoeng, kanskje , til en nøkkelring med EuroBonus logo ??:cry: Mot litt betaling i mellom...
HUN har litt over 5.000 restpoeng på kontoen..:headbang
Bizflyer
20-09-2009, 22:58
som går ut på å belønne våre mest lojale kunder.
lojale kunder, my ass!
Kjøss mæ i rattata som man gjerne sier her nede!
BF:old
FlightDeck
18-12-2009, 19:16
Og da var en god del tusen poeng kommet inn på konto ;) Takk, EuroBonus! :D Håper det kommer en ny Forecast Challenge snart!
Utflyttet
19-12-2009, 04:44
Jeg får beskjed om at EB-nummeret ikkr er kjent og at jeg må huske på at EB-nummeret består av 9 tall. Ja, men det er jo de jeg har gjort, tastet inn 9 siffer!
EDIT: Fra Spørsmål og svar
Så da blir det spennende å høre om de lojale har fått den...
Jeg er som kjent en illojal anti-plast-person, jeg har intet hørt. ;)
Men om vi ser bot fra 4 IC-turer i biz og et utall BGO-OSL så har jeg ikke flydd noe særlig SAS i år... :p
-A
Er det misunnelse å spore i antimisunnelsesklubben?
Utflyttet
19-12-2009, 08:07
Er det misunnelse å spore i antimisunnelsesklubben?
Ikke fra min side, jeg bare ler av hele greien, jeg har for tiden mer bekymringer om å bli kvitt poengene jeg har enn å skaffe meg flere. :)
-A
...jeg har for tiden mer bekymringer om å bli kvitt poengene jeg har enn å skaffe meg flere. :)
BSSWs ønskeliste
En first class RTW med LH, SQ og AC (skatter og avgifter skal jeg klare å betale selv)
:colgate: :colgate: ;)
Bizflyer
19-12-2009, 13:19
BSSWs ønskeliste
En first class RTW med LH, SQ og AC (skatter og avgifter skal jeg klare å betale selv)
:colgate: :colgate: ;)
Haha! AC har ikke First Class!
Kunne godt tenke meg en slik RTW i F og på min ønskeliste står SQ, LH, ANA, LX, UA.
BF:cool2
Utflyttet
20-12-2009, 11:59
Haha! AC har ikke First Class!
Kunne godt tenke meg en slik RTW i F og på min ønskeliste står SQ, LH, ANA, LX, UA.
Får man RTW for poeng?
-A
Bizflyer
21-12-2009, 10:25
Får man RTW for poeng?
-A
Ja, si det!?
Er sandelig ikke sikker. Men er det noen som vet hva en RTW i F eller C koster nu om dagen?
Molinari
21-12-2009, 11:41
Booket et god reiser i C - og fikk en pris på NOK65.000 RTW
http://www.staralliance.com/en/booking/book-and-fly/#
Spørs bare om jeg noen gang kommer til å gjennomføre det... Julelottoen slo ikke til (De har ihvertfall ikke ringt fra Hamar)
Utflyttet
21-12-2009, 11:43
Ja, si det!?
Er sandelig ikke sikker. Men er det noen som vet hva en RTW i F eller C koster nu om dagen?
Ringte EuroBonus, de sa njet.
-A
FlightDeck
21-12-2009, 20:30
Ah ... Jeg har så gode "prognoseferdigheter" ;)
Gratulerer med dine prognoseferdigheter!
SAS Forecast Challenge er nå over, og du har klart utfordringen. Du har opptjent 6000 Ekstrapoeng, som overføres til din EuroBonus-konto 21. desember 2009.
Du tok utfordringen og nådde din europeiske prognose!
• Din europeiske prognose sa: 2 strekninger på Economy Extra eller Business
• Du har reist: 2 strekninger før 13. desember 2009
• Du har opptjent: 6000 Ekstrapoeng
Din interkontinentale prognose slo imidlertid ikke til:
• Din prognose: 2 strekninger på Economy Extra eller Business
• Du har reist: 0 strekninger før 13. desember 2009*
Takk for at du har deltatt!
Vi håper du har satt pris på de mange fordelene du får når du reiser på Economy Extra eller Business. Vi ser frem til å møte deg igjen i 2010 – om bord på våre fly eller som deltaker i nye poengfremmende aktiviteter for EuroBonus-medlemmer.
Test MatchMe og få skreddersydd inspirasjon om hvordan du kan bruke dine poeng
MatchMe er din personlige online-tjeneste med gode forslag til hvordan du kan bruke dine poeng.
SAS ønsker deg en god jul og et godt nytt år!
Vennlig hilsen
SAS EuroBonus