PDA

View Full Version : Lufthansa med tilbud i businessclass intercont

Bizflyer
16-09-2009, 21:06
Lufthansen har kommet med tilbud i business class til 25 intercont destinasjoner. Når jeg ser på prisene, er jeg ikke så overbevist om tilbudet er spesielt godt! Men sjekk ut prisene selv:

http://www.lufthansa.com/online/portal/lh/no/specials/booking?l=en&specialid=5949&nodeid=1950780

Business Class Special - indulge yourself with the Lufthansa Business Class
Discover a whole new way of flying on your way to selected cities around the globe. This is the only business you should “bother” about. See our attractive campaign fares for Business Class tickets and relax on your flight to the most important and amazing destinations worldwide.

BF:cool2

Gemo
16-09-2009, 21:26
Helt enig med deg, Biz. Ikke direkte noe spesielt godt tilbud.
Gjorde en kjapp sammenligning med SAS til Beijing på noen utvalgte datoer i november. SAS er ca 1000-lappen billigere enn Lufthansa, dvs 18 mot 19.000.

Tommy777
17-09-2009, 20:52
Normalt sett ser man kun slike priser på sommeren og rundt juletider, hadde det vært normale omstendigheter hadde business kostet fra 29K og oppover frem til 15. november, så tilbudet er godt nok i min bok.

Dessverre er det såpass krise i bransjen at business nå er tilgjengelig for alle hele året, synes det blir mye sutring på priser i dette reiseforumet på priser til USA i jula for 3300 t/r og biz for 18K hele tiden etc etc, priser man bare kunne fantasere om bare for ett år siden.

Faktum er at disse prisene gjør at de fleste flyselskaper ikke er liv laga og jeg håper for all del at flyene fylles og prisene går oppover snart sånn at vi kan få tilbake tapt frekvens og ruter. Jeg blir kvalm når jeg ser hva jeg betaler for jobbreiser for tiden, ikke rart at alle kutter og det er jo ingen tjent med..