sail4fun
11-09-2009, 19:53
LX,LH&SK
Eller HB-IPU vs D-AILL vs LN-TUJ
Skulle en tur til Chur ,så det ble å fly OSL – ZRH med LX , Returen ble booket med LH til FRA, så SK hjem til OSL.
LX , A319 , HP-IPU
+ Går på tid
+ For ”egen” sjekkinn på OSL, lite kø (hvem sa det var fordeler med egen handling, eller i Alliancen aka SaS i USofA ?
= Greit med Kaffe eller annen drikke og Croassiant
-Trangt , knyttenevetesten beståes ikke hos noen av de 3, men dette var det trangeste, håper ikke dette er den
Typen recaro stoler DY har , de er for harde i ryggen, samt at over knehøyde så blir stolryggen vesentlig tykkere(for å få plass til bittelittegrann stopping ) dermed kommer bordet veldig ”nær” , og det gikk til h. når han foran la ned sete litt, da klappet lapptop skjermen ned..
Litt uheldig at hele inventar plata under overhead bin var forsøkt tapet opp i min seksjon , no bigg deal ,men så ikke så veldig bra ut.
Crew forsøkte iherdig å fortelle at det hadde skjedd på fligh fra ZRH-OSL , derfor var det ikke fixet.
LH, A319 , D-AILL
+går på tid
+For FRA
= Litt bedre plass en hos LX , PCn overlever at han foran legge ned stolryggen litt. Men, knyttenevetesten beståes ikke.
-Kaffe und wass… en kjeks , litt mindre en en Marie kjeks, nei LH , dette var vel ikke så bra.
SK, 737-700 LN-TUJ.
+ Måtte betale for Kaffe og Caibatta , et flur for det ? , ja Dette var faktisk en god, varm chiabatta og et lite måltid i motsetning til hva man ”fikk” hos de andre 2.
= Bedre plass en hos LX, omtrent som hos LH, men jeg sitter mye bedre i disse stolene enn i da harde ”fancy” Recaro stolene til LX
-Litt sene ut fra FRA, men på rute ved gate OSL
Konklusjonen er vel at M hos disse 3 er så godt som like, og for flighter opp mot 2-3 timer så overlever man godt med alle 3.
Ikke så bra plass hos noe av de, her hos LH
http://www.e-gek.net/pics/P9100023.JPG
Spottermessig , ZRH , fint å sitte helt i enden av A Piren å se takeoff
På FRA hadde jeg for en gang skyld god tid og fant at en del av de infoskjermene med Touch skjerm også har en ”opsview” hvor man finner bla.a REG på maskinene, og Gate# før de blir annonsert på de store skjermene
Eller HB-IPU vs D-AILL vs LN-TUJ
Skulle en tur til Chur ,så det ble å fly OSL – ZRH med LX , Returen ble booket med LH til FRA, så SK hjem til OSL.
LX , A319 , HP-IPU
+ Går på tid
+ For ”egen” sjekkinn på OSL, lite kø (hvem sa det var fordeler med egen handling, eller i Alliancen aka SaS i USofA ?
= Greit med Kaffe eller annen drikke og Croassiant
-Trangt , knyttenevetesten beståes ikke hos noen av de 3, men dette var det trangeste, håper ikke dette er den
Typen recaro stoler DY har , de er for harde i ryggen, samt at over knehøyde så blir stolryggen vesentlig tykkere(for å få plass til bittelittegrann stopping ) dermed kommer bordet veldig ”nær” , og det gikk til h. når han foran la ned sete litt, da klappet lapptop skjermen ned..
Litt uheldig at hele inventar plata under overhead bin var forsøkt tapet opp i min seksjon , no bigg deal ,men så ikke så veldig bra ut.
Crew forsøkte iherdig å fortelle at det hadde skjedd på fligh fra ZRH-OSL , derfor var det ikke fixet.
LH, A319 , D-AILL
+går på tid
+For FRA
= Litt bedre plass en hos LX , PCn overlever at han foran legge ned stolryggen litt. Men, knyttenevetesten beståes ikke.
-Kaffe und wass… en kjeks , litt mindre en en Marie kjeks, nei LH , dette var vel ikke så bra.
SK, 737-700 LN-TUJ.
+ Måtte betale for Kaffe og Caibatta , et flur for det ? , ja Dette var faktisk en god, varm chiabatta og et lite måltid i motsetning til hva man ”fikk” hos de andre 2.
= Bedre plass en hos LX, omtrent som hos LH, men jeg sitter mye bedre i disse stolene enn i da harde ”fancy” Recaro stolene til LX
-Litt sene ut fra FRA, men på rute ved gate OSL
Konklusjonen er vel at M hos disse 3 er så godt som like, og for flighter opp mot 2-3 timer så overlever man godt med alle 3.
Ikke så bra plass hos noe av de, her hos LH
http://www.e-gek.net/pics/P9100023.JPG
Spottermessig , ZRH , fint å sitte helt i enden av A Piren å se takeoff
På FRA hadde jeg for en gang skyld god tid og fant at en del av de infoskjermene med Touch skjerm også har en ”opsview” hvor man finner bla.a REG på maskinene, og Gate# før de blir annonsert på de store skjermene