View Full Version : Nikon D3000
svgspotter
10-09-2009, 17:41
Noen som har erfaring med dette kameraet? :) jeg har fått dene typen i dag med speilrefleks og det hele! :D hvordan oppfører det seg i sterkt motlys?
Er vel ikke noe samlerobjekt ... flytter til bildeforumet.
Er litt interessert i det kameraet selv, som en erstatning i tilfelle D40en skulle ta kvelden. Har ikke lest noe test på det enda, men Ken Rockwell har en "artikkel" om det. Som kan leses her (http://www.kenrockwell.com/nikon/d3000.htm).
Har du kun den ene kit-linsen som følgte med (18-55mm VR) eller har du fått en annen samtidig?
Vil nok tro at den vil oppføre seg likt som andre DSLR i motlys.
Have fun testing :)
svgspotter
10-09-2009, 21:07
Takker! :D Skal spotte i morgen med rogaland10! :)
Gratulerer :)
Når skal dere spotte? Jeg slutter jobben klokka 3..
svgspotter
10-09-2009, 21:27
Takk! :D Jeg er vel der til kl halv 4 eller Slutter kl3 men skal på et møte så eg regne med at eg e der fra 4-8? ;)
Hmm.. Kanskje jeg tar en tur jeg og.. Hvor står dere da?
svgspotter
10-09-2009, 21:37
Vi står på spotteplattformen! ;) ta gjerne turen inneom du! :D
Spotterplattformen ja, hehe.. Hadde man bare visst hvor den var:rolleyes:
Vil bare tipse dere om en ny funksjon her på forumet. Nemlig PM-funksjonen. ;) :)
Gilera, når du svinger ut ifra jobben (ut på 510/509) ta til høyre (vet ikke om du gjør det til vanlig) og så første avkjørsel til høyre. Ved den gamle Norwegian-hangaren og Maksi. Følg veien forbi frakt-terminalen og rundt tårnet. Rett frem vil du da få lufthavnvakten med port inn. Til venstre der vil du se plattformen. :)
Norwegian15
10-09-2009, 22:25
Jeg kommer og på Sola. hvilket objektiv har du?