PDA

View Full Version : Hotell ved Heathrow


Fellowship
08-09-2009, 11:37
Hei :)

Jeg er i den heldige situasjonen at jeg skal få bestille en natt ved LHR for 2 kolleger og meg selv, da vi kommer til London en kveld, og ikke kan fly hjem før dagen etter med BA fra T5.

Det frister jo veldig for min del med Renaissance hotel på nordsiden v Bath road, med den ultimate utsikten til rwy 27R/09L

Vet det har vært skrevet om dette før, men er det hotellet så godt støysikret at det er ok for folk som ikke er flygærne å bo der?

Evt andre steder noen har erfaringer med og vil anbefale, uten at det blir altfor dyrt for en natt? Selv har jeg også prøvd IBIS hotellet som ligger litt lenger øst for Renaissance, og det er helt ok.

Flyhilsen fra ojb

Lennart
08-09-2009, 12:20
Eg bodde på Park Inn i februar , og ingen fly ble hørt på hverken take off eller landing
Alle hotellene langs stripen er veldig godt isolerte.
SIste landinger på LHR er ca kl23 hver kveld, og de fleste ruller gjerne helt ned rullebanen,
for så å taxe stille rolig for ikke å vekke opp noen som ikke tåler flystøy :p

gardkarlsen
10-09-2009, 07:11
Hei

Jeg bodde på Sheraton Skyline for noen måneder siden og her er min omtale: http://gardkarlsen.com/blog/?p=57 . Rommet var fint om med Club rom fikk vi tilgang til loungen og dermes fin utsikt til flyplassen. I forrige uke bodde jeg bå det andre Sheraton hotellet og det var ikke så fint som skyline. Men her er min omtale og noen bilder: http://gardkarlsen.com/blog/?p=414

view
10-09-2009, 11:51
Det ligger en fin ny Sofitel knyttet til T5 som er veldig praktisk, men ikke blandt de billigste.

Har bodd på Travellodge noen ganger, veldig billig og greit. Crowne Plaza har jeg også bodd på, kan bla. fåes rimelig på Priceline. Med en liten overflod av hoteller i området er det ofte tilbud å finne, samt Priceline har mye tilgjengelig for de som tar sjangsen på blinde bud.

Renaissance har jeg aldri fått prøvd dessverre, de reklamerer med å være spotter hotell så det skal prøves ved anledning.

FlightDeck
10-09-2009, 14:56
Det frister jo veldig for min del med Renaissance hotel på nordsiden v Bath road, med den ultimate utsikten til rwy 27R/09L

Vet det har vært skrevet om dette før, men er det hotellet så godt støysikret at det er ok for folk som ikke er flygærne å bo der?

Renaissance-hotellet kan anbefales om man får rom i 3. eller 4. etasje med utsikt mot rullebanen. Du må nok da bestille et club-rom, som også gir tilgang til en lounge med gratis mat og drikke. Hotellet er imidlertid ikke spesielt moderne og det finnes mange hoteller som både er bedre og billigere. Støymessig var det ikke noe problem i det hele tatt. Se ellers rapporten min fra oppholdet: http://forum.scanair.no/showthread.php?t=30879.

DYflyer
11-09-2009, 14:55
Jeg har bodd noen ganger på Jurys Inn. Det er ett par av rommene som begynner å bli klare for oppussing, men de aller fleste er i god stand. Og med ett rom litt oppe i etasjene og som vender mot flyplassen så har du en alle tiders utsikt (rom 747 skal visstnok være det beste)