PDA

View Full Version : God søndag


Gunnar
06-09-2009, 07:31
Til tross for en og annen ubetydelig skydott, så drister jeg meg til å si at nok en skyfri dag kommer mot sin slutt. Her på New Zealand feires det farsdag med stor bravur, og menigheten er selvsagt intet unntak.

Ha en god søndag da, folkens! :cool:

LN-AØR
06-09-2009, 08:17
God ettermiddag fra Sydney hvor solen stråler. Godt og varmt her nede selvom våren såvidt har begynt. Idag blir det en treningsøkt og litt skolearbeid. ha en flott dag folkens! :p

VC-10
06-09-2009, 09:59
God morgen fra Trondheim. En halvfin dag her uten at det ser ut som umiddelbar fare for regn. Siden korpset minstesønnen min er med i skal spille i kirka i dag, begynner søndagen for en gangs skyld der! :8:
Ha en fin søndag alle sammen!

Discus
06-09-2009, 10:28
God morgen i hytter og hus. Frokosten er på plass, nå skal jeg bare pakke nødvendige saker før ferden går til et søndagsåpent kjøpesenter nord for Oslo hvert øyeblikk. Ha en fin dag!

Savipix
06-09-2009, 11:09
God morgon!

Mulet i Uppsala och studentent och hans förkylning fortsätter att läsa ryska även idag. Tanken är att läsa fram till 1300 och sen försöka få mig lite frisk luft genom en längre prommenad. Blir troligen grillning av korv senare idag också. Ha en fin dag forumister!

sirpjalle
06-09-2009, 11:27
God formiddag fra Stavanger!

Frokost er unnagjort, unger er slengt i badekaret.... Får ta noen minutter med forum og kaffe mens de er i baljen :)

Ingen store planer for dagen, tar det som det kommer i dag.

Vel, ha en fin dag forumister :)

Farmer
06-09-2009, 11:31
God søndag. I dag blir det vel å manne seg opp og rydde i garasjen slik at vi igjen får plass til bilene der .. Helt utrolig hvor mye rart som finner veien inn i et slik bygg i løpet av en sommer .. HELT UTROLIG ;-)

Polaris
06-09-2009, 11:31
Solen stråler for en gangs skyld i nord-norge, men jeg skal på jobb :rolleyes: Kunne blitt en finfin tur til Skamtind, Kjølen eller liknende i dag.... Husk at det er KOM DEG UT (http://www.turistforeningen.no/)-dagen i dag folkens!

Og morgensjekken ang. LN-KKJ viser *trommesolo* Warsawa :baeh

Henshaw
06-09-2009, 11:31
God morgen fra Sandefjord! Og sannelig er den god også med vindstille og skyfri himmel, noe jeg ikke har sett på flere uker!

Ha en solskinnsfylt dag!:cool:

Eirik
06-09-2009, 11:36
Nydelig morgen på Bygdøy, kirkeklokkene ringer og fuglene synger, egg kokt og lys tent, kan bli en bra søndag :)

Hickok
06-09-2009, 12:04
God morgen fra Bergen. Her plasker det ned, men det er meldt bedring utover dagen. Satser på en tur i skogen med 18 små kopper i sikte i ettermiddag. Måtte bare meterolygene få rett...

jcnorway
06-09-2009, 12:08
God morgen fra Hedmark.

Her er det strålende sol og en finfin dag å tilbringe ute. Snart skal man etter planen ut og gå seg en tur i finværet. Deretter blir det en tidlig middag før man setter seg på en buss som skal ta undertegnede og samboer tilbake til hovedstaden og sivilisasjonen ;)

Ha en fin søndag alle sammen!

Someone
06-09-2009, 12:57
Mornings fra Oslo. Her har man akurat klart å karre seg ut av sengen innen klokken ble 12. Fortsatt svimmel etter igår, men hodet er relativt greit....bortsett fra at det går jævli treigt. Endel klesvask og skjortestryking står på programmet. Kanskje får jeg lagt ut noe mer stæsj på finn.no og det blir trolig opp til OSL i kveld for å plukke opp de gamle. Ha en fin dag.....men først: Egg og bacon

FBU 4EVER
06-09-2009, 13:03
Oj, oj, oj... sovemorgen deluxe! Opp kl. 11:25 og den andre espressoen jager gjennom kroppen. Men for et vær! Her droppes indretjeneste til fordel for cabriolet'en. Blir det epleterte på Frognerseteren idag mon tro? Tror nok det, ja!
Ha en fortsatt fin søndag foronauter!

Polaris
06-09-2009, 18:36
NÅ! folkens, NÅ! står ikke søndagen for .. mandagen... ehm.. eller noe i den duren :skep

*kremt*

http://www.youtube.com/watch?v=BRPMmtlZ9c4

Robbie Williams + ny single + musikkvideo i Mojave desert-området hvor alle de gamle flyene står og eroderer bort = Polaris med ekstra høy puls :colgate: :colgate: :colgate:

CK
06-09-2009, 21:16
God søndag kveld! Etter mye om og men er avstemningen på Sommer & Fly fotokonkurransen i dag! Puh! I løpet av helgen er også Danish Air Transport, Bristow Norway (tidligere Norsk Helikopter) og Air Norway på plass på www.scanair.no

Martin
06-09-2009, 22:19
G'søndagskveld fra Maura. Endelig hjemme igjen etter en lang og trivelig dag sammen med noen andre forummedlemmer. Mer om det i et annet forum etterhvert..