PDA

View Full Version : God Onsdag 02 sept 2009

seilfly
02-09-2009, 01:42
Riktig god onsdag - trodde faktisk vi fikk se funnel cloud her i går etter at KNQI meldte om 5 minutter med funnel cloud i en METAR (vær-rapport) - den gang ei.

KNQI 012058Z 08009G16KT 1/2SM +TSRA BKN025CB BKN034 OVC090 23/21 A3007 RMK FUNNEL CLOUD B52 FUNNEL CLOUD E57 AO2 SFC VIS 3/4 TSB52 OCNL LTGCCIC OHD TS OHD MOV NE P0002

Og ellers...

02 September 1912 ble det første militære flyoppdrag gjennomført i Norge, av premierløytnant Einar Sem-Jacobsen, en norsk flypionér som var med på å bygge Luftforsvaret.

Ha en god dag!

Tommy777
02-09-2009, 02:25
Og fra litt nordlige trakter i USA er det rimelig kjoelig om kveldene, ja. Hjemmedagen gjorde godt paa og jeg overlever naa godt uten hestehodepinetablettene jeg fikk i gaar.

Ellers gaar bookingen til storarrangementet i november for fullt, naermere 90 allerede billettert, blandt disse en rekke Scanair medlemmer :up:

I morgen baerer det til tannlegen for aa ta sting mm kl 0800, deretter maa jeg forsoeke aa faa gjort litt arbeide for min arbeidsgiver :p

Er ogsaa rimelig klar for ferie grytidlig loerdagsmorran da vi inntar ett CO First Class sete til SJO.

LN-MOW
02-09-2009, 03:34
Og her - litt lenger sør, er det fortsatt skuet, men det skal visstnok klare opp i morgen. Temperaturen ligger på behagelige 20 grader - fint for oss og strømregningen.

Markedsføringskreftene kjører hardt mot 09/09/09 - det er Beatles-greier overalt og Beatles-programmer på opptil flere kanaler. Anthology er satt opp på nytt og Help går akkurat nå på VH1C ... Lar vi oss forføre? Yeah yeah yeah!!! :musikk:drink

http://www.youtube.com/watch?v=6M3skID44Gg

dc-8-63
02-09-2009, 04:20
....og det er noe annet som skjer den 09/09/09 - Stone Brewery slipper sin Epic Ale for 2009......en serie som gaar helt frem til 2012 (12/12/12)...

Her borte i vest er vaeret ennaa nydelig....solen skinner det er ennaa varme dager...men det ser ut til at det snur til helgen....

ha en flott onsdag....

LN-MOW
02-09-2009, 04:27
....og det er noe annet som skjer den 09/09/09 - Stone Brewery slipper sin Epic Ale for 2009......en serie som gaar helt frem til 2012 (12/12/12)...

Det høres ut som en episk kombinasjon. Hvis jeg stiller med Beatles Rock Band under armen, stiller du med et kjøleskap fullt av øl? :drink:musikk

EB
02-09-2009, 05:51
Strålende onsdag morgen - første møtet starter 07:00 så det er bare å komme seg avgårde - mye som skal ordnes før helgens og neste ukes reiser. Blir nok en treningsøkt i ettermiddag. Ha en flott onsdag!

FBU 4EVER
02-09-2009, 06:03
Nydelig morgen her på Nærsnes, med skyfri himmel og vindstille. Bag'ene er pakket og idag står EWR for tur.
Ha en fin dag.

ENGM RAMP
02-09-2009, 06:11
Og god morgen fra betongsøyla....Her er det ganske skyet enda, men det blåser godt, og jeg skimter blå himmel mot sørvest :)

Her blir det å stupe rett i seng kl. 0705 og sove til jeg skal på jobb igjen kl. 1430 :)

Ha ein fraamifråå dag alle sammen :)

Hickok
02-09-2009, 07:10
God morgen fra Flytoget. Det blir en hektisk dag i Oslo i dag, med mye på planen. Føler hele meg er sliten nå, og trenger ferie. Skal egentlig til Nice i helgen, men det tror jeg ikke jeg orker. Mye tyder på at det blir en rolig helg på sofaen!

Ha en strålende dag!

Someone
02-09-2009, 07:12
God morgen fra Oslo. Trøtt som F... idag ogaå. Vel, vel, første møte er allerede klokken 8. Alt for tidlig for min kropp, men år vel snart komme meg avgårde. En tur til Sats og litt skjortestryking er planlagt for ikveld. Ha en fin dag

jcnorway
02-09-2009, 07:14
God morgen fra hovedstaden.

Litt småplukk og fiksing i kulissene her på forumet nå i morgentimene. Straks settes kursen mot sentrum hvor en ny arbeidsdag venter. Tannlegen får et besøk i ettermiddag. Deretter blir det vel en tur hjem til de gamle for middag.

Ha en fin onsdag alle sammen :)

LN-AØR
02-09-2009, 07:20
God ettermiddag fra the Harbour City. Nå er skoledagen ferdig og jeg forbereder meg på en treningsøkt. Er varmt og deilig her nede, så det blir en utendørs joggetur. Ellers ikke mye på programmet i kveld. Ha en flott dag!

sirpjalle
02-09-2009, 07:25
God morgen fra Stavanger!

Blir hjemme med sykt barn i dag, eldste mann må nok holde seg hjemme i dag. det blir nok hjemmekontor i dag gitt og noe innetjeneste!

Ha en fin en forumister :)

S. Holberg
02-09-2009, 07:31
God morgon!
No ska ikkje eg skrive nynorsk, men må vel prøyve å komme i rett modus før dagens prøve. Eigentlig så står alt ganskje bra te her på Nordvestlandet, sjølv om skyane ligg tett idag.

Enough! :D

Nå er det ikke lenge til helg igjen, og jeg gleder meg! ;)
Fredag though, det kan bli en interesant skoledag... :D

Ha en flott dag folkens, måtte flyet være med deg :D :p

zico77
02-09-2009, 08:01
God morgon frå FBU!

Her er det sol, men sommaren er nok over. Greie 13 grader vil eg tru. Ellers er eg straks klar for å la studentane svette over dagens kursinnhold :colgate:

I ettermiddag blir det ein avsluttningsmiddag med kollegaer for vel godt overstått prosjekt :)

Ha ein super dag alle saman!

dc-8-63
02-09-2009, 08:02
Det høres ut som en episk kombinasjon. Hvis jeg stiller med Beatles Rock Band under armen, stiller du med et kjøleskap fullt av øl? :drink:musikk

San Diego 09/09/09:drink

Savipix
02-09-2009, 08:45
God morgon från Uppsala,

Riktigt höstväder här idag vilket inte gör mig någonting då jag har tänkt tillbringa dagen inne med näsan i mina skolböcker. Blir dock ett avbrott för lunch med föräldrarna som är på kort besök i staden.

Ha en flott dag!

Henshaw
02-09-2009, 10:10
God, sen onsdags morgen! Deilig å få en time ekstra i senga og jeg ser nå fram til en sykkeltur på 3km i regnværet. Håper det stopper opp før man skal på det som forhåpentligvis er siste kveld av grøntkort kurset.

Bizflyer
02-09-2009, 10:46
Så ble det onsdag igjen! Fortsatt lenge til helga føler jeg!

Ble overrasket av et kravtig regnvær da jeg skulle levere jr i barnehagen. Sitter her og prøver å tørke opp litt. Ble kliss klass. Det var som alle sluser skulle være åpnet. Kan det ha vært syndefloden?? Ja, er det rart at jeg drikker! :drink (hjertelig velkommen til et nytt smiley!!)

Ellers blir det jobb og sannsynligvis litt overtid i dag. Sitter å vurderer å koke suppe på ett eller annet etter jobb i dag.:stir Ja, hvis jeg ikke slår hodet i veggen av for mange arbeidsoppgaver da. :headbang

Ha en fortsatt fin dag!

BF:google

CK
02-09-2009, 11:24
G'onsdag fra "Apburen".
Frokost på "Stjernegrisen" LN-RRL OSL-ARN i dag. Blir to dager i den svenske hovedstaden, før det blir en kveldsmaskin hjem og fredagen på FBU

LN-FHU
02-09-2009, 11:29
Go formiddag fra Trondheim

Her skinner strålende sol, men det var kraftig bommeli-bom i morgentimene.Samma som i går kveld/natt med strøm borte å greier :D

Håper alle får en strålende dag :nor :nor :nor

Discus
02-09-2009, 12:10
God formiddag - lunsj er inntatt og arbeidsdagen går fremover. Halve uken er unnagjort og deilig er det. Ingen store reiseplaner de neste ukene, bare "opprydding" og administrasjon etter forrige tur jeg må få gjort unna (en eller annen gang). Ha en fin dag.

AirbusTrond
02-09-2009, 13:17
Endelig oppe i Gamle Oslo. Denne forkjølelsen var atskillig mer langdryg enn forventet. I morgen er det enten jobben eller legen, kanskje det første kombinert med det andre. Har ikke tid til å være syk mer nå...

OJB
02-09-2009, 15:38
God formiddag fra Forus/Tananger,
det har vært en hektisk arbeidsdag her så langt.
Store beslutninger skal taes og deet krever grundig bearbeidelse.
Morgendagen går med til ukens jobbtur til ABZ.
Det hysteriske regnet har gitt seg her idag og det er å håpe på noe bedre vær resten av dagen som kan gi mulighet for uteaktivieter.
Ha en fortsatt god dag alle.

Polaris
02-09-2009, 23:06
I gots plane tickets!!! Nordover! :colgate: