PDA

View Full Version : Wizzair kiev

Doll
01-09-2009, 10:38
Jeg ser at wizzairs flight til kiev er innstilt i dag, på hjemmesiden til torp er det begrunnet me OPER (flyoperativ) hva betyr det?

MartinL
01-09-2009, 10:44
Litt på siden, men denne ruten er vel kun en sommerute?

Doll
01-09-2009, 10:48
nei er en helårsrute som startet opp i januar i år, Jeg har brukt den ganske regelmessig

MartinL
01-09-2009, 10:51
nei er en helårsrute som startet opp i januar i år, Jeg har brukt den ganske regelmessig

Mye folk? Spennende rute som jeg tror DY snuser på fra Osl.

LN-AØR
01-09-2009, 10:59
wizzair flyr vel bare på lørdager frem til 6. sept, så hvorfor det står innstilt i dag vet jeg ikke. Mye folk? Spennende rute som jeg tror DY snuser på fra Osl.

Ja. Dette er vel en rute som kommer etterhvert fra OSL. Men håper heller på aerosvit eller Ukraine International.

Doll
01-09-2009, 11:00
Nei det kunne vert pax, jeg har tatt denne ruten men det er begynt å komme seg, da jeg tok turen i forrige uke regner jeg med det var nermere 70 %

imm
01-09-2009, 11:07
Den er instilt av operasjonelle årsaker, og instillingen har vært kjent i lang tid, det vil si i flere uker. Altså ingen passasjerer på Torp som ikke kommer med sitt fly.
Ellers kan nevnes at Wizz flyr med et veldig godt belegg stort sett hele veien. Jeg har ikke sett noen statistikk, men inntrykket mitt er ihvertfall nesten fulle fly hele tiden. De ser ut til å gjøre det veldig bra.

MartinL
01-09-2009, 11:10
Den er instilt av operasjonelle årsaker, og instillingen har vært kjent i lang tid, det vil si i flere uker. Altså ingen passasjerer på Torp som ikke kommer med sitt fly.
Ellers kan nevnes at Wizz flyr med et veldig godt belegg stort sett hele veien. Jeg har ikke sett noen statistikk, men inntrykket mitt er ihvertfall nesten fulle fly hele tiden. De ser ut til å gjøre det veldig bra.

Det bekreftes vel også gjennom den stadige satsningen fra Torp.
Makan til suksess!

Doll
01-09-2009, 11:43

Høres bra ut, håper dette er en rute som er komt for å bli da jeg bruker den regelmessig, og wizzair er helt topp spør du meg, har tatt sas noen ganger også via københavn,bevare meg velfor noen gamle skanglekasser sas suser ned til kiev med.

FlightDeck
01-09-2009, 14:25
Ser at man kan reise t/r til under 400 kr. til vinteren...

Doll
30-10-2009, 19:09
Er det slutt på denne ruten nå? går ikke ann å booke biletter etter november.

sarpingen87
30-10-2009, 20:17
Bestilte selv reise med Wizz for to personer t/r Praha for 600 kroner. Billigere kan man nesten ikke få det tror jeg.

Gleder meg til å reise med de, og endelig få fly Airbus som har vært drømmen min lenge.

Glenn
30-10-2009, 21:39
... Gleder meg til å reise med de, og endelig få fly Airbus som har vært drømmen min lenge.

Må sies å være en god pris! Wizz er faktisk ikke så verst. Gled deg til Airbus ;)

FlightDeck
30-10-2009, 21:54
Gled deg til Airbus ;)

Med 180 seter?? NOT!

FlightDeck
30-10-2009, 21:55
Er det slutt på denne ruten nå? går ikke ann å booke biletter etter november.

Joda, ruten vil fortsatt gå en gang ukentlig gjennom vinteren (søndager), men økes til to ukentlige fra sommerprogrammets start i mars (onsdager og søndager).

Glenn
30-10-2009, 21:55
Med 180 seter?? NOT!

Jeg tenkte ikke spesielt på plassen... Men det blir litt trangt.